quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:53 schreef Z het volgende:
Hippies schmippies, we leven in de 21e eeuw, weg met die big smile, al die hippies zijn ondertussen kapitalist.
Er zitten 100+ platen in de hoes?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:53 schreef jerver73 het volgende:
nee focus meer op de titel..... die is door de gimmick met de hoes eigenlijk vrij letterlijk op te vatten ...
Dat klinkt een stuk logischer dan mijn antwoord....quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:11 schreef bigshadow het volgende:
Magnetic fields?
Aardig verzonnen. Het ding wat jullie zien is vernoemd, en een band heeft zich ook zo genoemd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:11 schreef bigshadow het volgende:
Magnetic fields?
Zekers.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:14 schreef Neleos het volgende:
Van Der Graaf Generator?
Het antwoord staat boven je postquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik weet niet eens wat voor een ding het is, maar ik gok erop dat het op 'scope' eindigt...
Flevo Totaal Festival?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:18 schreef Neleos het volgende:
Op welk festival is deze foto genomen?
[afbeelding]
Ik ga zaterdag naar een verjaardag, dus dat zal m niet worden... komt daar wat leuks dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:18 schreef Neleos het volgende:
Hee peaceman, ga jij zaterdag nog naar Cross-Linx toe?
Yann Tiersen, Andre Manuel, Bauer en nog wat bandjes die ik niet ken. Ik ga d'r wel ff naar toe...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar een verjaardag, dus dat zal m niet worden... komt daar wat leuks dan?
[afbeelding]
Die was in 2005 al dood.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:21 schreef Z het volgende:
Stond John Peel niet op die foto?
Lijkt me zeer sterk. Waar zie je hem dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:21 schreef Z het volgende:
Stond John Peel niet op die foto?
Damn, dat was best de moeite geweest om ff te gaan kijken.... helaasquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Yann Tiersen, Andre Manuel, Bauer en nog wat bandjes die ik niet ken. Ik ga d'r wel ff naar toe...
Ow shit, dan is deze morgenavond als ik er weer ben vast weer volgespamtquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
Overigens is het dubbele punten tijd Z....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:28 schreef GLO het volgende:
Of iets specifieks uit het oosten des lands (allemaal bands uit Enschede e.o.)
Tja. Sounds Of Enschede?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Inderdaad een festival in Enschede
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, een festival voor reserve-duitsers. Dan zat ik toch dichtbij met m'n Schlagerfestival![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij als Enschedeer zou dit toch moeten weten![]()
Het was inderdaad in Go Planetquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toen woonde ik er nog niet
[afbeelding]
Was het in Go Planet?
Ik heb niets tegen Duitsers hoor. Die "immer gerade aus"-truc blijft altijd leukquote:
Geef mij maarquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Duitsers hoor. Die "immer gerade aus"-truc blijft altijd leuk![]()
Ja, maar die zijn niet leuk bij die miljarden duitsers die ik hier tegenkom terwijl ze verdwaalt zijn onderweg naar Scheveningenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Geef mij maar
-Herr! Herr! Sie haben etwas erloren!
-Was dann?
-Der krieg![]()
Nou ik kwam zelf met textiel.... zij met beat... dus eigenlijk moeten we beide een puntjequote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Vuurwerkfabrieken?
D'oh. Zonder mij waren jullie niet eens op Enschede gekomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ik kwam zelf met textiel.... zij met beat... dus eigenlijk moeten we beide een puntje
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:48 schreef GLO het volgende:
[..]
D'oh. Zonder mij waren jullie niet eens op Enschede gekomen![]()
Het is een orgelspeler, en het bijzondere is dat hij een duitser is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:52 schreef peaceman het volgende:
Wie is Mambo Kurt en wat is er bijzonder aan hem?
[afbeelding]
da's niet genoeg, want hij gaat namelijk iets speciaals doen...en dat wil ik voor 2 puntjes ook weten..quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:53 schreef Neleos het volgende:
Die Duitser die altijd van die covers speelt bij festivallen op z'n orgel.
Cheesy easy tune-covers van alt.rocksongs welteverstaan... maar ja, dat dééd hij alquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Een Duitse Hammond organist die covers speelt?
Ben ik voorquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ik kwam zelf met textiel.... zij met beat... dus eigenlijk moeten we beide een puntje
[afbeelding]
We gaan al met de trein. We zijn ook met z'n vieren, dus dat zal wel lastig worden, maar bedankt iiig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben ik voor![]()
kom ik toch nog een keer aan puntjes
Neleos wil je nog met ons meerijden naar Motel Mozaïque?
Ikke maar ja het is niet eerlijk dat ik het nu zeg....quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef peaceman het volgende:
Niemand die naar Wout luistert?
[afbeelding]
Wie de neuk is Woutquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef peaceman het volgende:
Niemand die naar Wout luistert?
[afbeelding]
ik zal maar een vette hint gaan geven, want ik wil zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:05 schreef Neleos het volgende:
Alleen maar covers van Nederlands bandjes?
ja, maar wat is daar nu speciaal aan? aan dat nummer?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:06 schreef ranja het volgende:
Gaat-ie een voetbal cd maken voor het WK?
die single die hij op gaat nemen en die hij dus in het kader van het WK maakt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:07 schreef ranja het volgende:
welk nummer?
goed genoeg.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:08 schreef jerver73 het volgende:
een medley van alle bestaande nederlandse wk nummers op zn hammonds?
neleos +2quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef Neleos het volgende:
Daft Punk - One More Time?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:57 schreef jerver73 het volgende:
Wilhelmus van nassouwe
ben ik van duitschen bloed
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den doet
een prinsen van oranjen ben ick vrij onverveerd
den koninck van hispanjen heb ik altijd geeerd
Maar die is van de week weer opgepakt, dus die leeft nogquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De enige die ik misschien bij naam ken was meneer Simpson (de agent dacht ik), dat was familie van Valerie van Ashford & Simpson.
Agenten die worden opgepakt, in wat voor wereld leven wequote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Maar die is van de week weer opgepakt, dus die leeft nog
De politieagent dus. Naam onbekend.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:23 schreef jerver73 het volgende:
excuus ik maak er een rommeltje van .. degene die ik zoek is niet dood maar inderdaad (weer) opgepakt......... dus wie is dat en wat is/was zijn functie in de groep
Ja, in Irak blazen ze ze tenminste gewoon opquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Agenten die worden opgepakt, in wat voor wereld leven we
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:11 schreef jerver73 het volgende:
onlangs is er weer een lid van de village people gesneuveld .... wat was zijn naam en wat was zijn " beroep" in de groep ( qua aankleding dus)
Het was de zombie!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:28 schreef jerver73 het volgende:
degene die ik zoek is dus levend en wel opgepakt afgelopen zondag 26 maart....... en nee hij is geen cowboy :--)
Zo is het maar net. Sleep tightquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik geef t op, ik ga
Zelfs toen ze op nummer 1 stonden, was het 'de agent' en kende niemand de naam..
dr waren inderdaad meer agenten .... maar ik zocht die van het eerste uur :--)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zeg, jerver, als het echt om de agent gaat, weet je dan zeker dat mijn eerste gok niet (half) goed was?
Moest effe nazoeken voor mijn nachtrust
edit: ohnee, ik zie ook een andere naam voorbijkomen in de bio
Hm dat zou per dag verschillend kunnen zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:29 schreef GLO het volgende:
Allemaal precies evenveel van verkocht?
Warmer als in dat het met de release(datum) heeft te maken?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:25 schreef ranja het volgende:
Dat wordt al warmer, maar dat geldt voor nog duizenden bekende en minder bekende albums.
Heb ik al gevraagd...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:31 schreef MaJo het volgende:
Verschenen in 69, 79, 89 en 99? Dus met steeds een decennia ertussen?
Sorry, overheen gelezenquote:
Niet direct, wel indirect. Maar deze 4 albums zijn tot nu toe uniek.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:31 schreef GLO het volgende:
Warmer als in dat het met de release(datum) heeft te maken?
Dus bijv. allemaal op dezelfde dag (maar in een ander jaar) verschenen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Warmer als in dat het met de release(datum) heeft te maken?
Dat kan niet, een ...9 jaar is nooit een schrikkeljaarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:35 schreef jerver73 het volgende:
allemaal uitgebracht op 29 februari?
Het heeft er natuurlijk wel iets mee te maken, kan geen toeval zijn dat ze uit die jaren stammen.quote:
Nee, daar zouden ze vast niet uniek in zijn (bovendien klopt het gewoon niet)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:39 schreef MaJo het volgende:
allemaal uitgebracht op .. januari?
Ranja zegt dat het indirect met de releasedatum heeft te maken... niet dat ik het begrijpquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:39 schreef MaJo het volgende:
allemaal uitgebracht op .. januari?
Snap er ook niets meer vanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Ranja zegt dat het indirect met de releasedatum heeft te maken... niet dat ik het begrijp
In principe zit je er dicht bij, maar wat maakt deze albums nu uniek tov die de duizenden albums die in het zelfde jaar zijn uitgekomen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:42 schreef GLO het volgende:
Ranja zegt dat het indirect met de releasedatum heeft te maken... niet dat ik het begrijp
Pardon? Ben jij nou een Beatles-kenner?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:48 schreef MaJo het volgende:
Die artiesten brachten meer dan 1 album uit in dat jaar?
Weet niet precies alle data, wel de meeste jaartallen. Zat alleen even te twijfelen of White Album toch net in '69 verschenen was. Na wat beter na te denken was ik er al reeds achter dat Abbey Road later in '69 verscheenquote:
Dat klopt. En The White Album is echt uit '68.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet niet precies alle data, wel de meeste jaartallen. Zat alleen even te twijfelen of White Album toch net in '69 verschenen was. Na wat beter na te denken was ik er al reeds achter dat Abbey Road later in '69 verscheen
Bijv. op het eind?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:47 schreef GLO het volgende:
Dat ze op # 1 stonden in dezelfde periode van hun jaar?
Maar wel eind '68 dan? Moet de data ook eens uit mijn hoofd gaan leren, wel zo handig voor als er bij Trivia een vraag over isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat klopt. En The White Album is echt uit '68.
Op 1 januari van het daaropvolgende jaar dan? Dus 1970, 1980, 1990 en 2000?quote:
1 januari, eigenlijk de 1e lijst van het nieuwe decennium, maar ok.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:58 schreef GLO het volgende:
Op 1 januari van het daaropvolgende jaar dan? Dus 1970, 1980, 1990 en 2000?
nee, dat niet alle 4.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:59 schreef bukgeit het volgende:
Al deze albums stonden aan het eind en het begin van het jaar op #1?
Ja, dat wel.quote:
Ja, je weet maar nooitquote:Moet de data ook eens uit mijn hoofd gaan leren, wel zo handig voor als er bij Trivia een vraag over is
Dat bedoelde ik natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:00 schreef ranja het volgende:
[..]
1 januari, eigenlijk de 1e lijst van het nieuwe decennium, maar ok.
Pff wat een bevalling. Daar heb ik wel 2 punten voor verdiend...quote:Glo +1 en ik ga
Hee... deze vraag had ik nog niet eens gezien. Die stonden dan zeker wél eind '69/'79/'89 en '99 op 1?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:54 schreef ranja het volgende:
What's the connection between the following albums:
Soundtrack - South Pacific
Rolling Stones - Let it Bleed
Rod Stewart - Greatest Hits vol 1
Phil Collins - ... But Seriously
Celine Dion - All the Way - A Decade of Song
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:11 schreef bukgeit het volgende:
Lisa Marie Presley
Bespottelijk zeg. En er staat niet eens bij wat de muzikale inhoud isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:19 schreef bukgeit het volgende:
http://cgi.ebay.com/sex-p(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Kan van alles zijn. Exodus?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:20 schreef bukgeit het volgende:
Welke Amerikaanse band is voor het eerst sinds 16 jaar weer bijeen?
@ranja: een goedemorgen! Voordat je iets anders onderneemt: post je nog een puntje d'r bij voor mij?quote:
Twee punten voor twee gokjes.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:31 schreef GLO het volgende:
Of nee, The Replacements!
quote:Eens wasfrontman van
. Toen die band ermee stopte, stond hij daar in zijn eentje met zijn Fender Telecaster en zijn ukulele. Van de weeromstuit ging hij manmoedig werk verrichten in de dierenopvang, trouwde, schoot over zijn streefgewicht heen, ging weer studeren en formeerde ook nog een malle bluegrass band. Maar gek genoeg keert
op 'Table For One' toch weer terug naar de indie-folk stijl van
![]()
Yup.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:59 schreef DaisyDuke het volgende:
Da's die dude van Hefner, niet?
Nee, dat was de UK variant van dezelfde vraagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Hee... deze vraag had ik nog niet eens gezien. Die stonden dan zeker wél eind '69/'79/'89 en '99 op 1?
Bukgeit +2 Ik had inderdaad nog een foto mét bril klaarstaan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:11 schreef bukgeit het volgende:
Darren Hayman. Ik had hem niet herkend zonder bril.
Ga ik snel beluisteren!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:19 schreef cafca het volgende:
Het lijkt meer op Hefner, zoals in de quote van 3 voor 12 ook staat. Leuke CD wel
Notorious BIGquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:20 schreef bukgeit het volgende:
Wie bezingt 'Rolex watches and colourful Swatches'?
Ik ken ze ook nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Parkeer de vraag anders maar.
En nog niemand heeft gebodenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:19 schreef bukgeit het volgende:
Ik wilde als vraag stellen: wat is het duurste vinyl-item op eBay, maar de prijs is zo exorbitant, dat doen we maar niet:
http://cgi.ebay.com/sex-p(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:59 schreef Huizilopochtli het volgende:
Steve Rachmad en Anthony Rother
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:21 schreef cafca het volgende:
volgens mij ken ik helemaal geen wereldberoemde turkse zangeres....
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:21 schreef cafca het volgende:
volgens mij ken ik helemaal geen wereldberoemde turkse zangeres....
copy-pastequote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
O mên..en ik had al moeite met Uzui..Uzoemaaki..eehh..
Peace toe joe toe men....quote:
Ja, goed..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:38 schreef cafca het volgende:
Vicky Leandros?
5000quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:39 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Ja, goed..
Ik ben toch beter in vragen oplossen![]()
Hoeveel punten wil je?
Kom op, je weet er vast nog wel éénquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:49 schreef GLO het volgende:
Tu T'En Vas
Ich Hab' Die Liebe Gesehen
en eh... ook goeiemiddag
Heu... die bedoelde ik, hoe kom ik nou bij Tu T'En Vasquote:
En jij bent de eerste die er 3 noemt, dus Huizilopochtli +2quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:50 schreef Huizilopochtli het volgende:
Apres Toi
Ich hab die liebe gesehen
Theo, wir fahren nach Lodz
Ja, dat zei ik ook al, maar mijn collega's bezworen dat zij het ook gezongen had.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:52 schreef jerver73 het volgende:
ich bin wie du is van marianne rosenberg..
Doet me denken aan T'en va pas ofzo van Elsaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Heu... die bedoelde ik, hoe kom ik nou bij Tu T'En Vasbehalve dat dat rijmt - zit toch niet in de tekst, wel?
Dan zou ik die collega's maar niet meenemen naar de eerstvolgende popquiz..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al, maar mijn collega's bezworen dat zij het ook gezongen had.
meg wie?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:59 schreef jerver73 het volgende:
alles meg meg ryan op drums?
collegasquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:54 schreef belsen het volgende:
Ja, dat zei ik ook al, maar mijn collega's bezworen dat zij het ook gezongen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |