ik zal maar een vette hint gaan geven, want ik wil zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:05 schreef Neleos het volgende:
Alleen maar covers van Nederlands bandjes?
ja, maar wat is daar nu speciaal aan? aan dat nummer?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:06 schreef ranja het volgende:
Gaat-ie een voetbal cd maken voor het WK?
die single die hij op gaat nemen en die hij dus in het kader van het WK maakt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:07 schreef ranja het volgende:
welk nummer?
goed genoeg.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:08 schreef jerver73 het volgende:
een medley van alle bestaande nederlandse wk nummers op zn hammonds?
neleos +2quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef Neleos het volgende:
Daft Punk - One More Time?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:57 schreef jerver73 het volgende:
Wilhelmus van nassouwe
ben ik van duitschen bloed
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den doet
een prinsen van oranjen ben ick vrij onverveerd
den koninck van hispanjen heb ik altijd geeerd
Maar die is van de week weer opgepakt, dus die leeft nogquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De enige die ik misschien bij naam ken was meneer Simpson (de agent dacht ik), dat was familie van Valerie van Ashford & Simpson.
Agenten die worden opgepakt, in wat voor wereld leven wequote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Maar die is van de week weer opgepakt, dus die leeft nog
De politieagent dus. Naam onbekend.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:23 schreef jerver73 het volgende:
excuus ik maak er een rommeltje van .. degene die ik zoek is niet dood maar inderdaad (weer) opgepakt......... dus wie is dat en wat is/was zijn functie in de groep
Ja, in Irak blazen ze ze tenminste gewoon opquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Agenten die worden opgepakt, in wat voor wereld leven we
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:11 schreef jerver73 het volgende:
onlangs is er weer een lid van de village people gesneuveld .... wat was zijn naam en wat was zijn " beroep" in de groep ( qua aankleding dus)
Het was de zombie!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:28 schreef jerver73 het volgende:
degene die ik zoek is dus levend en wel opgepakt afgelopen zondag 26 maart....... en nee hij is geen cowboy :--)
Zo is het maar net. Sleep tightquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik geef t op, ik ga
Zelfs toen ze op nummer 1 stonden, was het 'de agent' en kende niemand de naam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |