Damn, dat was best de moeite geweest om ff te gaan kijken.... helaasquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Yann Tiersen, Andre Manuel, Bauer en nog wat bandjes die ik niet ken. Ik ga d'r wel ff naar toe...
Ow shit, dan is deze morgenavond als ik er weer ben vast weer volgespamtquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
Overigens is het dubbele punten tijd Z....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:28 schreef GLO het volgende:
Of iets specifieks uit het oosten des lands (allemaal bands uit Enschede e.o.)
Tja. Sounds Of Enschede?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Inderdaad een festival in Enschede
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, een festival voor reserve-duitsers. Dan zat ik toch dichtbij met m'n Schlagerfestival![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij als Enschedeer zou dit toch moeten weten![]()
Het was inderdaad in Go Planetquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toen woonde ik er nog niet
[afbeelding]
Was het in Go Planet?
Ik heb niets tegen Duitsers hoor. Die "immer gerade aus"-truc blijft altijd leukquote:
Geef mij maarquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Duitsers hoor. Die "immer gerade aus"-truc blijft altijd leuk![]()
Ja, maar die zijn niet leuk bij die miljarden duitsers die ik hier tegenkom terwijl ze verdwaalt zijn onderweg naar Scheveningenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Geef mij maar
-Herr! Herr! Sie haben etwas erloren!
-Was dann?
-Der krieg![]()
Nou ik kwam zelf met textiel.... zij met beat... dus eigenlijk moeten we beide een puntjequote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Vuurwerkfabrieken?
D'oh. Zonder mij waren jullie niet eens op Enschede gekomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ik kwam zelf met textiel.... zij met beat... dus eigenlijk moeten we beide een puntje
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:48 schreef GLO het volgende:
[..]
D'oh. Zonder mij waren jullie niet eens op Enschede gekomen![]()
Het is een orgelspeler, en het bijzondere is dat hij een duitser is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:52 schreef peaceman het volgende:
Wie is Mambo Kurt en wat is er bijzonder aan hem?
[afbeelding]
da's niet genoeg, want hij gaat namelijk iets speciaals doen...en dat wil ik voor 2 puntjes ook weten..quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:53 schreef Neleos het volgende:
Die Duitser die altijd van die covers speelt bij festivallen op z'n orgel.
Cheesy easy tune-covers van alt.rocksongs welteverstaan... maar ja, dat dééd hij alquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Een Duitse Hammond organist die covers speelt?
Ben ik voorquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ik kwam zelf met textiel.... zij met beat... dus eigenlijk moeten we beide een puntje
[afbeelding]
We gaan al met de trein. We zijn ook met z'n vieren, dus dat zal wel lastig worden, maar bedankt iiig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben ik voor![]()
kom ik toch nog een keer aan puntjes
Neleos wil je nog met ons meerijden naar Motel Mozaïque?
Ikke maar ja het is niet eerlijk dat ik het nu zeg....quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef peaceman het volgende:
Niemand die naar Wout luistert?
[afbeelding]
Wie de neuk is Woutquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef peaceman het volgende:
Niemand die naar Wout luistert?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |