Hm dat zou per dag verschillend kunnen zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:29 schreef GLO het volgende:
Allemaal precies evenveel van verkocht?
Warmer als in dat het met de release(datum) heeft te maken?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:25 schreef ranja het volgende:
Dat wordt al warmer, maar dat geldt voor nog duizenden bekende en minder bekende albums.
Heb ik al gevraagd...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:31 schreef MaJo het volgende:
Verschenen in 69, 79, 89 en 99? Dus met steeds een decennia ertussen?
Sorry, overheen gelezenquote:
Niet direct, wel indirect. Maar deze 4 albums zijn tot nu toe uniek.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:31 schreef GLO het volgende:
Warmer als in dat het met de release(datum) heeft te maken?
Dus bijv. allemaal op dezelfde dag (maar in een ander jaar) verschenen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Warmer als in dat het met de release(datum) heeft te maken?
Dat kan niet, een ...9 jaar is nooit een schrikkeljaarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:35 schreef jerver73 het volgende:
allemaal uitgebracht op 29 februari?
Het heeft er natuurlijk wel iets mee te maken, kan geen toeval zijn dat ze uit die jaren stammen.quote:
Nee, daar zouden ze vast niet uniek in zijn (bovendien klopt het gewoon niet)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:39 schreef MaJo het volgende:
allemaal uitgebracht op .. januari?
Ranja zegt dat het indirect met de releasedatum heeft te maken... niet dat ik het begrijpquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:39 schreef MaJo het volgende:
allemaal uitgebracht op .. januari?
Snap er ook niets meer vanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Ranja zegt dat het indirect met de releasedatum heeft te maken... niet dat ik het begrijp
In principe zit je er dicht bij, maar wat maakt deze albums nu uniek tov die de duizenden albums die in het zelfde jaar zijn uitgekomen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:42 schreef GLO het volgende:
Ranja zegt dat het indirect met de releasedatum heeft te maken... niet dat ik het begrijp
Pardon? Ben jij nou een Beatles-kenner?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:48 schreef MaJo het volgende:
Die artiesten brachten meer dan 1 album uit in dat jaar?
Weet niet precies alle data, wel de meeste jaartallen. Zat alleen even te twijfelen of White Album toch net in '69 verschenen was. Na wat beter na te denken was ik er al reeds achter dat Abbey Road later in '69 verscheenquote:
Dat klopt. En The White Album is echt uit '68.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet niet precies alle data, wel de meeste jaartallen. Zat alleen even te twijfelen of White Album toch net in '69 verschenen was. Na wat beter na te denken was ik er al reeds achter dat Abbey Road later in '69 verscheen
Bijv. op het eind?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:47 schreef GLO het volgende:
Dat ze op # 1 stonden in dezelfde periode van hun jaar?
Maar wel eind '68 dan? Moet de data ook eens uit mijn hoofd gaan leren, wel zo handig voor als er bij Trivia een vraag over isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat klopt. En The White Album is echt uit '68.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |