quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoppatee, gewoon 2 showchats.
Kijk je dat échtquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sorry, ik was That's The Question kijken.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:54 schreef Paltos het volgende:
Kristin Davis met Matthew Perry?
Er is één iemand die ik ken die het kijkt, en dat is een 50+ moeder, die er de sperzieboontjes bij snijdt.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Buups natte droom: Jim Carrey en Kristin Davis.
Dat ben je zelf dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is één iemand die ik ken die het kijkt, en dat is een 50+ moeder, die er de sperzieboontjes bij snijdt.
quote:
Mijn oma kijkt het ook altijd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is één iemand die ik ken die het kijkt, en dat is een 50+ moeder, die er de sperzieboontjes bij snijdt.
Gaat de laatste tijd wel weer slecht. Zal wel weer een downtime aankomen.quote:
Oh, boy.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Buups natte droom: Jim Carrey en Kristin Davis.
Ja, ik heb het wel gezien!quote:
Nou, en ik snak juist naar dat beetje aandacht, dat beetje erkenning. Is dat soms te veel gevraagd?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik heb het wel gezien!
Mên, als ik op alles zou moeten reageren wat op mij slaat / naar mij gericht is, blíjf ik bezig.
We wachtten op jou.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef Zhenar het volgende:
Waarom heeft niemand gekotstop het feit dat dit topic #714 is?
![]()
Spannend!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Volgende week donderdag eerste intake-gesprek bij de psycholoog
van kotsen krijg je keelpijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef Zhenar het volgende:
Waarom heeft niemand gekotstop het feit dat dit topic #714 is?
![]()
En soms neuspijnquote:
Fout toegeven?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:14 schreef Svensational het volgende:
Buup.. OP lezen.
. Fout toegeven.
Get over with it
Ja, Bupa maakt geen fouten, Bupa vráágt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fout toegeven?Het moet niet gekker worden!
Ik heb toch nergens een fout gemaakt! Ik vróég iets!
Mietje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef alwaysthebest het volgende:
En daarom kots ik al jaren niet meer.
Ik slik het gewoon weer in.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef alwaysthebest het volgende:
En daarom kots ik al jaren niet meer.
Mits je het doorstuurt naar 10 anderen. Als je dit niet doet vergaat de wereld en zul je nooit de liefde van je leven tegenkomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:31 schreef rena het volgende:
[..]
Wacht maar, nu je dit zegt zul je het binnen nu en een week vast wel weer krijgen![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mits je het doorstuurt naar 10 anderen. Als je dit niet doet vergaat de wereld en zul je nooit de liefde van je leven tegenkomen.
rotdoorstuurmailtjes![]()
Bleh.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik slik het gewoon weer in.
Ik ken btw echt iemand die dat doet..
.
Ja okee, maar die misplaatste arrogantie van jou was misplaatstquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fout toegeven?Het moet niet gekker worden!
Ik heb toch nergens een fout gemaakt! Ik vróég iets!
Er was helemaal geen sprake van arrogantie!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja okee, maar die misplaatste arrogantie van jou was misplaatst!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja okee, maar die misplaatste arrogantie van jou was misplaatst!
Is dat niet dubbelop, dus dat het eigenlijk wél goed geplaatst wasquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]Misplaatste arrogantie is per definitie misplaatst, dat hoef je er niet extra bij te vermelden
![]()
Dat was de grap, lapzwans!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]Misplaatste arrogantie is per definitie misplaatst, dat hoef je er niet extra bij te vermelden
![]()
Volgens mij was het geen grapquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was de grap, lapzwans!
Althans, ik mag hópen dat het een grap was.
quote:
Life'squote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er was helemaal geen sprake van arrogantie!
quote:
Buup, ik heb nú je "Oh, werkelijk" plaatje nodigquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie is per definitie misplaatst, dat hoef je er niet extra bij te vermelden
![]()
Punt blijft dat ik 8 punten meer had dan jij.quote:
Hee, waar blijft mijn eer?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Punt blijft dat ik 8 punten meer had dan jij..
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Buup, ik heb nú je "Oh, werkelijk" plaatje nodig![]()
!
http://usera.imagecave.com/Bupatih/ORLY_Balkenende.jpgquote:
Ook.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook.![]()
Which reminds me... ik heb nog een bak B&J cookie dough![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Is ImageCave beter dan photobucket?
Ik vind de nieuwe mooierquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
wat vinden jullie van m'n nieuwe radio?!?!?
[afbeelding]
dit was de vorige [die nu waarschijnlijk ook ergens te koop wordt aangeboden] :
[afbeelding]
PeRi, leg me eens uit wat nou precies "the deal" is met die sararaats-geval. Dat vraga ik me nou al een tijdje af.quote:
ik ookquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:34 schreef PeRi het volgende:
dorie!
Ze is gek. Écht geestelijk gehandicapt. Dat is 'de deal'.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
PeRi, leg me eens uit wat nou precies "the deal" is met die sararaats-geval. Dat vraga ik me nou al een tijdje af.
Oh, is het zo simpelquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze is gek. Écht geestelijk gehandicapt. Dat is 'de deal'.
wie?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:39 schreef PeRi het volgende:
Ze is gek. Écht geestelijk gehandicapt. Dat is 'de deal'.
Lees haar bericht nog eens door.quote:
'die sararaats-geval'?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
PeRi, leg me eens uit wat nou precies "the deal" is met die sararaats-geval. Dat vraga ik me nou al een tijdje af.
Zak er maar in met je verdomde juiste spelling en grammatica. Als ik iets fout typ, dan doe ik dat gewoon.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'die sararaats-geval'?
Dude, ga Turks studeren ofzo!
Ga gewoon níét Nederlands studeren, schat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zak er maar in met je verdomde juiste spelling en grammatica. Als ik iets fout typ, dan doe ik dat gewoon.
Ga wegquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga gewoon níét Nederlands studeren, schat.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:45 schreef PeRi het volgende:
Overdrijf niet zo mên.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:29 schreef PeRi het volgende:
Ik verveel me.
...quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:32 schreef PeRi het volgende:
EN NU HEB IK HONGER OOK DOOR JULLIE B&J GEBLAAT.
quote:
Wie? Wat? Waar? Wanneer?quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, alleen Erik
bij gebrek aan HB
Even goed als die van jou.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik [de rest van] m'n pudding maar terug in de koelkast zet.....
ik heb íetsje teveel op
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
huilen! huilen! huilen! kotsen! kotsen! kotsen!
Het wordt een beetje vervelend om te zien als je constant de taalkoning uit probeert te hangen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Even goed als die van jou.!
Oftewel: je opmerking sloeg nergens op.
Amen!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het wordt een beetje vervelend om te zien als je constant de taalkoning uit probeert te hangen.
Ja en?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het wordt een beetje vervelend om te zien als je constant de taalkoning uit probeert te hangen.
en als ik zeg dat ik je ava lelijk vind?!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
. Ik huil niet om spelfouten, of de verbeteringen. Hooguit raak ik geïrriteerd.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding] Nog steeds op de Universiteit [afbeelding]
Paperquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
!
Zit je aan je paper te werken of wat doe je daar?.
Dat maakt me verder nog minder uit dan die taalfoutenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
en als ik zeg dat ik je ava lelijk vind?!
Daarom blijf ik er ook zo vrolijk onder en stel ik me niet aan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat iemand tegen azijnpisserij was.
Ik ben niet zo goed in negerenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
Gratis tip van de dag:
Neem gewoon niet alles zo serieus.
Je kan mijn posts ook gewoon negeren. Net als dat je pberends topicspam kan negeren. Of sararaats' berichtjes.
Tof, hè?
jijquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding] Nog steeds op de Universiteit [afbeelding]
Ach we moeten nog maar een paar punten. Ik heb vandaag al te veel gedaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goeie planning.
Ik ben net zo hoor..
Look-a-like? Heb je Keanau Reeves, David Boreanez of Hugh Jackman gezien danquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb je de hele dag nog niet gesproken
maar wel gezien[nou ja, je look-a-like
]
nee, op 't werk stond vandaag bij de receptie plots een Dizerachtige meneerquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
Look-a-like? Heb je Keanau Reeves, David Boreanez of Hugh Jackman gezien dan![]()
Je hoeft me ook niet te negeren.quote:
Jij?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Look-a-like? Heb je Keanau Reeves, David Boreanez of Hugh Jackman gezien dan![]()
PI's zijn tof, en sinds ik hier kom gebruik ik ze ook veelvuldig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hoeft me ook niet te negeren.
Gewoon niet alles zo serieus nemen wat ik zeg. (PI's enzo...)
Hmm... zit wel wat gelijkenis in jahquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, op 't werk stond vandaag bij de receptie plots een Dizerachtige meneer
je hébt wel een beroemde look-a-like, maar ik ben z'n naam even kwijt....
wacht, even googleën
edit: gevonden >> John Haymes Newton
[afbeelding]
nou ja, 't was om 14.00 uur ofzo.... dus vanaf toen...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
Hmm... zit wel wat gelijkenis in jahWel tof dat je de hele dag aan mij moest denken
kickuh gekquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:52 schreef Airelle het volgende:
Babette zonder achternaam krijgt zaterdag haar post.
Babs voor intimiquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
kickuh gek
mijn achternaam is trouwens Eenentwintig.... [vingt-et-un voor intimi]
Gek, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
Airelle, moet jij niet naar bed? Het is al bijna tien uur!
14.gifquote:
Ja, ik weet niet meer wie het is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb zó'n hekel aan die naam
[..]
Ik niet eigenlijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga tegenwoordig ook achtelijk vroeg...
lekker is dat wel![]()
Dat is inderdaad gek, ja.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:08 schreef Paltos het volgende:
Gek, ik heb twee weken vakantie.
Nee, hoor!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeer curieus en discutabel...
discutabel ziet er geschreven vreemd uit, typefout?
ja dat eigenlijk vooral...quote:
Ga je ons verlaten, babette?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat eigenlijk vooral...
nu wilde ik ook om 22.00 uur, maar toen zag ik dat ik m'n bed nog niet had opgemaak....
daar had ik vervolgens een kwartier voor nodig, dus nu ben ik eindelijk zover
nooit helemaal Buupje, want ik jullie hartjes blijf ik áltijd bij julliequote:
thanx kiddoquote:Nou, slaap lekker, hè!![]()
hele dag op kantoor morgen... reken er dus maar op dat je aan 't eind van de dag Babette-moe bentquote:Morgen weer een nieuwe en hopelijk mooie dag!![]()
oeh dat klinkt fijnquote:Dat je morgenochtend maar mag opstaan met een heerlijk gevoel!![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
nooit helemaal Buupje, want ik jullie hartjes blijf ik áltijd bij jullie
[..]
thanx kiddo![]()
[..]
hele dag op kantoor morgen... reken er dus maar op dat je aan 't eind van de dag Babette-moe bent
[..]
oeh dat klinkt fijndat klinkt als de geur van verse koffie, het geluid van de vogeltjes en zonlicht door de ramen..... en géén wekker
Het klinkt als Utopia
anyway, sweet dreams to you too
Is het Utopia dan niet gewoon daar waar jij gaat?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:19 schreef Bupatih het volgende:
En ach...Utopia, Utopia...je kan er altijd nog over gaan dromen, hè.
Ja, maar in mijn geval is het niet denkbeeldig meer, maar de realiteit.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Is het Utopia dan niet gewoon daar waar jij gaat?
Dat ja.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn geval is het niet denkbeeldig meer, maar de realiteit.
Dus eigenlijk wel ja. Een soort van, hè...
Zeik eens niet zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
! Ik zal je dan ook nimmer vergeten.
Ik babette-moe? Nooit!
En ach...Utopia, Utopia...je kan er altijd nog over gaan dromen, hè.
Trusten.
En jij ook, Airelle.
Onverwachte replyquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wanneer stop jij eigenlijk eens met modden?
quote:[20:19] KUTHOER: JA DAT DUS!
Nooit. Men heeft me nodig, Paltos.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wanneer stop jij eigenlijk eens met modden?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat hou je jezelf voor, dan ga je er nog in geloven ook.
Hoe heette die dan? Mijnbroer?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, in z'n zus.
Jezus geloofde in God.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezus geloofde toch ook in zichzelf?
Maar Bupatih, heeft niet heel Nederland je nodig? Waarom je tijd verspillen op zo'n amateuristisch forumpje als Fok!?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nooit. Men heeft me nodig, Paltos.
"FOK!"quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar Bupatih, heeft niet heel Nederland je nodig? Waarom je tijd verspillen op zo'n amateuristisch forumpje als Fok!?
Dat komt nog wel, Paltosje!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar Bupatih, heeft niet heel Nederland je nodig? Waarom je tijd verspillen op zo'n amateuristisch forumpje als Fok!?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:39 schreef BVO het volgende:Fatima Moreira de Melo
lag vanmiddag onder m'n moeder
.
Fatima wilde gevuld wordenquote:
Jezus had al heel wat meer mirakelen verricht op z'n 18de dan jij, hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, Paltosje!
Klein beginnen.
Párdon?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Fatima wilde gevuld worden. Dus daar hielp m'n moeder haar bij.
Dude, je bent veel te duidelijk mên, zo snapt iedereen direct wat je bedoelt!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Fatima wilde gevuld worden. Dus daar hielp m'n moeder haar bij.
"als jou" zouden velen zeggen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef Paltos het volgende:
dan jij
Waaronder leraren op een basisschoolquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
"als jou" zouden velen zeggen..
Maar ik pak het uiteindelijk weer grootser aan dan hij.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jezus had al heel wat meer mirakelen verricht op z'n 18de dan jij, hoor.![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is het 'als'?quote:
Die zin is goed, lapzwans.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Is het 'als'?
"meer" dan toch?
En jij omdat het "dan jij hebt verricht.". Dat heb ik hier zo geleerd.
uhhh...wantquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:50 schreef Paltos het volgende:
Nou, dan is dat wel behoorlijk in your face hoor, Svensational!![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waaronder leraren op een basisschool![]()
!
De "meeste" zou ik niet willen beweren, "enkele" wel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:52 schreef Paltos het volgende:
Tenzij je bedoelde dat de meeste leraren op een basischool domme kneuzen zijn.
Ik ken een hopeloos geval dat jammer genoeg op één of andere manier door haar examens geraakt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
De "meeste" zou ik niet willen beweren, "enkele" wel.
Mijn basisschoolleraren (apart woord, met al die dubbele letters) waren wel domme kneuzen, gezien mijn spelling over het algemeenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
De "meeste" zou ik niet willen beweren, "enkele" wel.
Bedoel je een Bassie-schoolquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/63472#2591599
Ik ben weer mod!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was toch uit de crew?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF, ik heb ook nog een tag?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn basisschoolleraren (apart woord, met al die dubbele letters) waren wel domme kneuzen, gezien mijn spelling over het algemeen.
Ja, ik ga Nederlands studeren. (Vanwaar deze vraag eigenlijk?)quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je gaat toch misschien Nederlands studeren?![]()
Klik nog eensquote:
Ze zijn.... wegquote:
Dan moet je wel goed spellen, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ga Nederlands studeren. (Vanwaar deze vraag eigenlijk?)
Says whoquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dan moet je wel goed spellen, natuurlijk.![]()
Bassiequote:
quote:
aftrekken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar hou ik dus niet van.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
Ik moest laatst een spreekbeurt houden over mensen die ik wel zou willen aftrekken. Je kwam er niet in voor, Zhenar.
nu lijkt 't net of ik als sc's van Diz af ga...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:15 schreef PeRi het volgende:
Whehehe ja hoor. Dat is ze. Handige die Dizer die altijd slowchat in alle topics..
Ja ik las het ook, al ging ik haar posthistory na om te kijken in welke van Dizers topics ze had gepostquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
nu lijkt 't net of ik als sc's van Diz af ga...
terwijl 't gewoon in een V&A topic stond haha
en de dag is pas net begonnenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:24 schreef PeRi het volgende:
Pfoeh, ik heb een rotdag vandaag.
oeh da's wel leukquote:Dan naar de stad om mn nieuwe laptop af te halen.
... dat nietquote:En vanavond wake van mn opa...
Het is gisteravond laat gebeurd. Hij lag paar weken geleden ook in het ziekenhuis, maar was opgeknapt. Het is ook heel erg plosteling. Ben de hele nacht daar geweest, mn moeder en broertje zijn nog in DH. Maar ik ben naar huis gegaan, kon niet onder die dingen uitkomen, en het is wel ff fijn ergens, met iets anders bezig zijn..quote:
quote:
Als je goed zoekt, zul je vinden met wie ik naar new york gaquote:
als je goed terugleest, zul je zien dat ik allang weet met wie jij naar New York gaatquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:50 schreef Dizer het volgende:
Als je goed zoekt, zul je vinden met wie ik naar new york ga
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:12 schreef babette21 het volgende:
hé Diz, ga je met dit meiske naar NY??
ze woont nota bene in DH!!misschien ken ik d'r wel
Toch is het een warme lieve vrouwquote:
Welke jatpartij van de 1000?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn Clouseau-cd is gejat....
zat in m'n autoradio ten tijde van De Jatpartij
Patatquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, ik zoek ruzie
maar nu eerst patatjes![]()
![]()
Eeuh oepsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn Clouseau-cd is gejat....
zat in m'n autoradio ten tijde van De Jatpartij
Ik heb kaasbroodjesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, ik zoek ruzie
maar nu eerst patatjes![]()
![]()
Die mogen van jou niet mee doen meneer de koekenpeerquote:
Nee, maar het blijft wel een enorm goeie bandquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die mogen van jou niet mee doen meneer de koekenpeer![]()
Wat voor Acer is dat?quote:
Ga je hem kopen? Ik ga misschien mijn laptop verkopenquote:
Opzicht niet maar als jonge hetro man kom ik er toch niet graag voor uitquote:
Ik heb 'm al.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga je hem kopen? Ik ga misschien mijn laptop verkopen
Wat is dat dan weer voor slap gelul?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Opzicht niet maar als jonge hetro man kom ik er toch niet graag voor uit![]()
Whehehe. Ik wilde eerst de 3613 hebben, maar had ie dus niet meer in voorraad. Die was 800 in de aanbieding. Kwam ie eerst met een die een deuk in de zijkant had voor 700. Het zag er niet uitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat voor Acer is dat?
edit:
Ik zie het al in USSC.
Buup en ik doen het toch ook als 2 jonge heteromannenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Opzicht niet maar als jonge hetro man kom ik er toch niet graag voor uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |