van kotsen krijg je keelpijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef Zhenar het volgende:
Waarom heeft niemand gekotstop het feit dat dit topic #714 is?
![]()
En soms neuspijnquote:
Fout toegeven?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:14 schreef Svensational het volgende:
Buup.. OP lezen.
. Fout toegeven.
Get over with it
Ja, Bupa maakt geen fouten, Bupa vráágt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fout toegeven?Het moet niet gekker worden!
Ik heb toch nergens een fout gemaakt! Ik vróég iets!
Mietje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef alwaysthebest het volgende:
En daarom kots ik al jaren niet meer.
Ik slik het gewoon weer in.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef alwaysthebest het volgende:
En daarom kots ik al jaren niet meer.
Mits je het doorstuurt naar 10 anderen. Als je dit niet doet vergaat de wereld en zul je nooit de liefde van je leven tegenkomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:31 schreef rena het volgende:
[..]
Wacht maar, nu je dit zegt zul je het binnen nu en een week vast wel weer krijgen![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mits je het doorstuurt naar 10 anderen. Als je dit niet doet vergaat de wereld en zul je nooit de liefde van je leven tegenkomen.
rotdoorstuurmailtjes![]()
Bleh.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik slik het gewoon weer in.
Ik ken btw echt iemand die dat doet..
.
Ja okee, maar die misplaatste arrogantie van jou was misplaatstquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fout toegeven?Het moet niet gekker worden!
Ik heb toch nergens een fout gemaakt! Ik vróég iets!
Er was helemaal geen sprake van arrogantie!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja okee, maar die misplaatste arrogantie van jou was misplaatst!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja okee, maar die misplaatste arrogantie van jou was misplaatst!
Is dat niet dubbelop, dus dat het eigenlijk wél goed geplaatst wasquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]Misplaatste arrogantie is per definitie misplaatst, dat hoef je er niet extra bij te vermelden
![]()
Dat was de grap, lapzwans!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]Misplaatste arrogantie is per definitie misplaatst, dat hoef je er niet extra bij te vermelden
![]()
Volgens mij was het geen grapquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was de grap, lapzwans!
Althans, ik mag hópen dat het een grap was.
quote:
Life'squote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er was helemaal geen sprake van arrogantie!
quote:
Buup, ik heb nú je "Oh, werkelijk" plaatje nodigquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie is per definitie misplaatst, dat hoef je er niet extra bij te vermelden
![]()
Punt blijft dat ik 8 punten meer had dan jij.quote:
Hee, waar blijft mijn eer?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Punt blijft dat ik 8 punten meer had dan jij..
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Buup, ik heb nú je "Oh, werkelijk" plaatje nodig![]()
!
http://usera.imagecave.com/Bupatih/ORLY_Balkenende.jpgquote:
Ook.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook.![]()
Which reminds me... ik heb nog een bak B&J cookie dough![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Is ImageCave beter dan photobucket?
Ik vind de nieuwe mooierquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
wat vinden jullie van m'n nieuwe radio?!?!?
[afbeelding]
dit was de vorige [die nu waarschijnlijk ook ergens te koop wordt aangeboden] :
[afbeelding]
PeRi, leg me eens uit wat nou precies "the deal" is met die sararaats-geval. Dat vraga ik me nou al een tijdje af.quote:
ik ookquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:34 schreef PeRi het volgende:
dorie!
Ze is gek. Écht geestelijk gehandicapt. Dat is 'de deal'.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
PeRi, leg me eens uit wat nou precies "the deal" is met die sararaats-geval. Dat vraga ik me nou al een tijdje af.
Oh, is het zo simpelquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze is gek. Écht geestelijk gehandicapt. Dat is 'de deal'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |