abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36274263
Voor hen die het niet weten: Zojuist was te zien tijdens RTL Boulevard een stukje van
de reallife soap van de damesgroep LUV met o.a. Patty Brard.
hier vindt je info over de reallife
soap en eerlijkheidshalve dient te worden gezegd dat Patty Brard weer een prominente
plaats inneemt gezien haar uitspraken.

" Whaaat... seijn dat Fans... HAHAHAHAHAHA "
31 december 2006: Inactive FOK!account
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:42:58 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36276666
Voor de uitgebreidere beeldvorming .

Toen:

Nu:

quote:
Hysterische hereniging Patty, Marga en Jose in 'Back In Luv' bij RTL 5
Eerste Nederlandse meidengroep maakt comeback in Arena

Voor de trouwe fans was het even wachten, maar na ruim een kwart eeuw is het dan eindelijk zover. Na de glorieuze hereniging van groepen als The Eagles en Doe Maar is het nu de beurt aan die andere wereldact van weleer: LUV.

Vanaf maandag 3 april is bij RTL 5 in de real life soap ‘Back In Luv’ te zien hoe Jose, Marga en Patty vol goede moed de allereerste Nederlandse meidenband nieuw leven in blazen.
Gedurende negen afleveringen vol glitter, glamour, bling en botox leren de drie diva’s met vallen en opstaan weer een eenheid te vormen.
En dat levert gegarandeerd vuurwerk op. Want nadat La Brard in 1980 met knallende ruzie Luv verliet, lieten de dames geen gelegenheid onbenut elkaar via de pers met verbale modder te besmeuren.
Vooral Patty en José hadden het regelmatig op elkaar voorzien, maar daar komt vanaf begin april verandering in. Gelukkig maar, want anders zouden klassiekers als ‘U.O.Me’, ‘You’re the greatest lover’ en ‘Trojan Horse’ voorgoed in de vergetelheid geraken. De reünie van Luv komt tot een climax als het trio dramaqueens eind mei in de ArenA optreedt, tijdens het concert van die drie andere toppers, Froger, Joling en Gordon.

Erland Galjaard, programmadirecteur van RTL 5, kijkt uit naar de eerste uitzending: “Het showbizzbestaan van de dames is al die jaren breed uitgemeten in de pers. Ze zijn altijd actueel gebleven en de hereniging van deze drie diva’s staat garant voor spraakmakende televisie met een lach en een traan. Geef ze één aflevering en Nederland is weer ‘Back In Luv’”.

In de uitzending van maandag 3 april is te zien hoe Marga, José en Patty elkaar voor het eerst sinds lange tijd weer ontmoeten tijdens een bijeenkomst van zakenman Aad Ouburg, die hun nieuwe album en dvd gaat uitbrengen.
Zoals het een heuse polderdiva betaamt, laat José er geen gras over groeien en stelt direct haar eisen. Zo wil ze elke middag een uur vrij zodat ze op haar gemak naar haar favoriete soap ‘As The World Turns’ kan kijken.
Marga en Patty moeten er op hun beurt even aan wennen om José zonder make-up te zien. Patty: “Ik heb die vrouw in dertig jaar nooit zonder schmink gezien en ik moet zeggen, het is wel even wennen. Het is ineens een heel ander mens”. Tijd dus voor wat cosmetische chirurgie, vinden ervaringsdeskundigen ‘Mar’ en ‘Pat’. Maar of José zo makkelijk voor de bijl gaat, wordt pas duidelijk vanaf maandag 3 april bij RTL 5.
Uitzending: wekelijks, vanaf maandag 3 april, tussen 20.30 en 21.00 uur bij RTL 5.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:49:25 #3
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36276928
Ik heb dat vanavond ook bij RTL Boulevard gezien.
Patty het hoogste woord.
Ben benieuwd op 3 april
pi_36511271
Ik zag vanavond een promo langskomen. Ga wel kijken (d.w.z. neem het op, is gelijk met de nieuwe serie ER!)

pi_36517931
Jammer dat het tegelijkertijd met Expeditie Robinson en Temptation Island komt.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:23:27 #6
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36518335
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer dat het tegelijkertijd met Expeditie Robinson en Temptation Island komt.
Neem je toch op
pi_36518566
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Neem je toch op
Nee, want ik moet al Temptation island opnemen. Ik kan niet twee dingen tegelijkertijd opnemen.
pi_36518784
Ik ga kijken.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:53:49 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36519311
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nee, want ik moet al Temptation island opnemen. Ik kan niet twee dingen tegelijkertijd opnemen.
Dat is balen voor je
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:37 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga kijken.
Ik ook, ben benieuwd hoe ze het afbrengen
pi_36520586
Ik ben vooral benieuwd hoelang het duurt eer ze weer ruzie hebben !
pi_36531699
Het contract van Jose Hobee

- In het contract is vastgelegd dat ze niet naar Jensen hoeft.
- Als As The World Turns op de buis is, heeft ze het recht om de werkzaamheden stil te leggen en te gaan kijken.
pi_36532148
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:31:34 #13
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36532204
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:12 schreef Urquhart het volgende:
Het contract van Jose Hobee

- In het contract is vastgelegd dat ze niet naar Jensen hoeft.
- Als As The World Turns op de buis is, heeft ze het recht om de werkzaamheden stil te leggen en te gaan kijken.
Ja, dat zei José
pi_36532315
Lijkt me weer hilarisch .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_36538558
Was nog op Shownieuws, stukje uit de soap van het deels uitgebrande huis op Ibiza, Patty had haar (een of ander duur merk) tasje vrijwel ongeschonden gevonden, waarop Marga vroeg of het van plastic was. En verder was Patty in beeld met haar lover Antoine van de Vijver die me trouwens enigszins aan haar vorige vent doet denken qua type, heeft wel betere baan, architect maar deed/keek net zo slaafs als die René Muthert. Patty produceert (regie geloof ik ook) die zooi zelf, zal dan wel eigen geld in zitten.

+
pi_36538696
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:21 schreef Suko het volgende:
Was nog op Shownieuws, stukje uit de soap van het deels uitgebrande huis op Ibiza, Patty had haar (een of ander duur merk) tasje vrijwel ongeschonden gevonden, waarop Marga vroeg of het van plastic was.
Marga had toch ook zoiets gezegd van: geeft niks hoor meid, zwart is dit jaar de modekleur
pi_36620946
Ik vind het nu al hilarisch
pi_36620996
Tis wel leuk dus?
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
pi_36621088
Fantastisch
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_36621326
Morgen toch maar ff kijken op internet of daar ook nog wat van op staat
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
  maandag 3 april 2006 @ 21:32:06 #21
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36622135
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Fantastisch
Het ging wel
pi_36623880
Ohw, dat lachje van Patty, wat is dat vet irrtant en theatraal gespeeld. Vond dat José zich wel liet meeslepen om de boel te laten bespuiten en haar ogen te besnijden, en toen de OK-deur dicht ging Patty en Marga erg gemeen stonden te gniffelen. Opgefokt tot nu toe met een iets te grote rol voor José wat opzettelijk zo door Patty (met duidelijk háár visie op José) in elkaar is gedraaid, vals als ze is. Ik denk niet afl. 2 te gaan zien.
  maandag 3 april 2006 @ 22:22:05 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36624260
Ik kijk ook niet meer.
Want ik heb zo'n gevoel dat ze Jose gebruiken.
En zeker Patty.. Nee, ik vond het saai
pi_36626704
Ach, ik geef het nog een kans ...
pi_36642546
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:18 schreef Molline het volgende:
Ach, ik geef het nog een kans ...
pi_36769477
Pff, ik zag een optreden van hun bij Albert Verlinde en sorry hoor, maar ik weet niet wat er nu nog leuk is om 3 vrouwen van in de 50 chalalala te zien zingen (want ze "zongen" volgens mij met de oude opnames). Ze zullen er wel een leuk zakcentje aan overhouden maar om dan (in het geval van Jose) al je principes overboord te zetten en naast iemand te gaan staan die je hoer en hersendood heeft genoemd...... Jammer dat zelf niet zien dat het gewoon helemaal niks meer is maar de real life soap is toch wel leuk om nog even te volgen
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_36773186
Valt er ergens online wat te bekijken ?
Nee.
pi_36784333
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:11 schreef Samson het volgende:
Pff, ik zag een optreden van hun bij Albert Verlinde en sorry hoor, maar ik weet niet wat er nu nog leuk is om 3 vrouwen van in de 50 chalalala te zien zingen (want ze "zongen" volgens mij met de oude opnames). Ze zullen er wel een leuk zakcentje aan overhouden maar om dan (in het geval van Jose) al je principes overboord te zetten en naast iemand te gaan staan die je hoer en hersendood heeft genoemd...... Jammer dat zelf niet zien dat het gewoon helemaal niks meer is maar de real life soap is toch wel leuk om nog even te volgen
Albert vond het wel leuk, zag je 'm dansen?
echt zo'n valse pisnicht om maar eens in patty termen te blijven
pi_36787340
quote:
Op zondag 9 april 2006 03:13 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Albert vond het wel leuk, zag je 'm dansen?
echt zo'n valse pisnicht om maar eens in patty termen te blijven
hehe idd, Albert geef het begrip "pisnicht" altijd nog een extra dimensie
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_36789318
Voor alle fans...vanavond de 1e afl. in de herhaling, 23.24 uur. Ook online te bekijken, dacht ik.
-> mep <-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')