Uitzending: wekelijks, vanaf maandag 3 april, tussen 20.30 en 21.00 uur bij RTL 5.quote:Hysterische hereniging Patty, Marga en Jose in 'Back In Luv' bij RTL 5
Eerste Nederlandse meidengroep maakt comeback in Arena
Voor de trouwe fans was het even wachten, maar na ruim een kwart eeuw is het dan eindelijk zover. Na de glorieuze hereniging van groepen als The Eagles en Doe Maar is het nu de beurt aan die andere wereldact van weleer: LUV.
Vanaf maandag 3 april is bij RTL 5 in de real life soap ‘Back In Luv’ te zien hoe Jose, Marga en Patty vol goede moed de allereerste Nederlandse meidenband nieuw leven in blazen.
Gedurende negen afleveringen vol glitter, glamour, bling en botox leren de drie diva’s met vallen en opstaan weer een eenheid te vormen.
En dat levert gegarandeerd vuurwerk op. Want nadat La Brard in 1980 met knallende ruzie Luv verliet, lieten de dames geen gelegenheid onbenut elkaar via de pers met verbale modder te besmeuren.
Vooral Patty en José hadden het regelmatig op elkaar voorzien, maar daar komt vanaf begin april verandering in. Gelukkig maar, want anders zouden klassiekers als ‘U.O.Me’, ‘You’re the greatest lover’ en ‘Trojan Horse’ voorgoed in de vergetelheid geraken. De reünie van Luv komt tot een climax als het trio dramaqueens eind mei in de ArenA optreedt, tijdens het concert van die drie andere toppers, Froger, Joling en Gordon.
Erland Galjaard, programmadirecteur van RTL 5, kijkt uit naar de eerste uitzending: “Het showbizzbestaan van de dames is al die jaren breed uitgemeten in de pers. Ze zijn altijd actueel gebleven en de hereniging van deze drie diva’s staat garant voor spraakmakende televisie met een lach en een traan. Geef ze één aflevering en Nederland is weer ‘Back In Luv’”.
In de uitzending van maandag 3 april is te zien hoe Marga, José en Patty elkaar voor het eerst sinds lange tijd weer ontmoeten tijdens een bijeenkomst van zakenman Aad Ouburg, die hun nieuwe album en dvd gaat uitbrengen.
Zoals het een heuse polderdiva betaamt, laat José er geen gras over groeien en stelt direct haar eisen. Zo wil ze elke middag een uur vrij zodat ze op haar gemak naar haar favoriete soap ‘As The World Turns’ kan kijken.
Marga en Patty moeten er op hun beurt even aan wennen om José zonder make-up te zien. Patty: “Ik heb die vrouw in dertig jaar nooit zonder schmink gezien en ik moet zeggen, het is wel even wennen. Het is ineens een heel ander mens”. Tijd dus voor wat cosmetische chirurgie, vinden ervaringsdeskundigen ‘Mar’ en ‘Pat’. Maar of José zo makkelijk voor de bijl gaat, wordt pas duidelijk vanaf maandag 3 april bij RTL 5.
Neem je toch opquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer dat het tegelijkertijd met Expeditie Robinson en Temptation Island komt.
Nee, want ik moet al Temptation island opnemen. Ik kan niet twee dingen tegelijkertijd opnemen.quote:
Dat is balen voor jequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, want ik moet al Temptation island opnemen. Ik kan niet twee dingen tegelijkertijd opnemen.
Ik ook, ben benieuwd hoe ze het afbrengenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:37 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga kijken.
Ja, dat zei Joséquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:12 schreef Urquhart het volgende:
Het contract van Jose Hobee
- In het contract is vastgelegd dat ze niet naar Jensen hoeft.
- Als As The World Turns op de buis is, heeft ze het recht om de werkzaamheden stil te leggen en te gaan kijken.
Marga had toch ook zoiets gezegd van: geeft niks hoor meid, zwart is dit jaar de modekleurquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:21 schreef Suko het volgende:
Was nog op Shownieuws, stukje uit de soap van het deels uitgebrande huis op Ibiza, Patty had haar (een of ander duur merk) tasje vrijwel ongeschonden gevonden, waarop Marga vroeg of het van plastic was.![]()
Albert vond het wel leuk, zag je 'm dansen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:11 schreef Samson het volgende:
Pff, ik zag een optreden van hun bij Albert Verlinde en sorry hoor, maar ik weet niet wat er nu nog leuk is om 3 vrouwen van in de 50 chalalala te zien zingen (want ze "zongen" volgens mij met de oude opnames). Ze zullen er wel een leuk zakcentje aan overhouden maar om dan (in het geval van Jose) al je principes overboord te zetten en naast iemand te gaan staan die je hoer en hersendood heeft genoemd...... Jammer dat zelf niet zien dat het gewoon helemaal niks meer ismaar de real life soap is toch wel leuk om nog even te volgen
hehe idd, Albert geef het begrip "pisnicht" altijd nog een extra dimensiequote:Op zondag 9 april 2006 03:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Albert vond het wel leuk, zag je 'm dansen?![]()
echt zo'n valse pisnicht om maar eens in patty termen te blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |