http://www.nos.nl/nos/art(...)1C6540F5DDAE896.htmlquote:Minister Bot heeft het diplomatieke contact verbroken met de nieuwe Hamas- regering. Nederlandse diplomaten mogen niet met de Hamas-regering praten. Wel blijft er contact met president Abbas.
De Hamas-regering moet Israël erkennen en het geweld afzweren, zeggen ook de Verenigde Staten, de Verenigde Naties en Rusland. Zolang Hamas niet aan die eisen voldoet, krijgen de Palestijnen geen financiële steun. Alleen de humanitaire hulp aan het volk gaat door.
Gisteren werd de nieuwe regering van Hamas beëdigd. De VS en Canada verbraken daarop alle diplomatieke betrekkingen met de Palestijnen.
Kortom we bepalen zelf wel aan wie we geld geven en zaken doen. Door een dergelijke onmogelijke grondhouding kunnen we beter andere landen gaan helpen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Bot breekt met Palestijnse regering
[..]
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C6540F5DDAE896.html
Ik heb een vaag gevoel, edoch positief gevoel hierover. Zouden die politiek correcte-`nooit meer auschwitz, maar elke misdaad uit naam van de islam moet goedgepraat worden`-dhimmi´s in de westerse regeringen nu werkelijk door hebben dat er hele foute mensen daar aan de macht zijn.
Maar wat is er nu mooier dan inkomsten generen uit afval, meneertje ik-slobber-als-ik-drink?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Stop dan ook eens een keer met je slipje af te vegen met je achterwerk om aan inkomsten te komen.
asian pride, nigga.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:38 schreef RichardQuest het volgende:
Bronstig, p?
Ook het palestijns-arabische volk krijgt de regering die het verdient.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Bot breekt met Palestijnse regering
[..]
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C6540F5DDAE896.html
Ik heb een vaag gevoel, edoch positief gevoel hierover. Zouden die politiek correcte-`nooit meer auschwitz, maar elke misdaad uit naam van de islam moet goedgepraat worden`-dhimmi´s in de westerse regeringen nu werkelijk door hebben dat er hele foute mensen daar aan de macht zijn.
Ik vind het 'n schoonheid van jewelste, maar mijn vriendin denkt dat ze er over tien jaar uitziet als Whoopi.quote:
Wie namen en uitspraken graagquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zouden die politiek correcte-`nooit meer auschwitz, maar elke misdaad uit naam van de islam moet goedgepraat worden`-dhimmi´s in de westerse regeringen nu werkelijk door hebben dat er hele foute mensen daar aan de macht zijn.
Ze is visagiste hè....je weet nooit wat er onder zitquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind het 'n schoonheid van jewelste, maar mijn vriendin denkt dat ze er over tien jaar uitziet als Whoopi.
Ja, dat is een probleem.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze is visagiste hè....je weet nooit wat er onder zit.
Sommige (ASCII)-afval moet je verbranden. En niet dumpen, in zee storten of over de schutting gooien. Die sporen zijn jaren later nog zichtbaar.quote:
Mogen onopgemaakte meisjes nog tegenwoordig?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze is visagiste hè....je weet nooit wat er onder zit.
Dat zul je wel zien zaterdag!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Mogen onopgemaakte meisjes nog tegenwoordig?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Mogen onopgemaakte meisjes nog tegenwoordig?
quote:
De paring gebeurt tijdens de warmste manden van het jaar. Het vrouwtje wacht ondersteboven in haar web op een mannetje het mannetje is niet van gisteren want hij geeft tiksignalen dat hij geen prooi is. Na de paring zal de het mannetje snel wegvluchten anders eet het vrouwtje het mannetje op van daar de naam de zwarte weduwe. De jongen hebben dezelfde vorm maar hebben nog een andere kleur. De spinnenjongen zijn vlug zelfstandig. Zodra de zwarte weduwespinnetjes in moeders web uit hun cocon komen, laten ze zich langs zelfgesponnen zijden draden naar beneden zakken, en zoeken een plek voor een eigen web.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat is dat? Onder die verf? Een spinachtige?
Das m'n enige Fok-ex.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:36 schreef pberends het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/schatje
Je kan niet eens reageren.
Zoals je vriendin met dikke horizontale streeptrui er nu al uitziet bedoel je?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind het 'n schoonheid van jewelste, maar mijn vriendin denkt dat ze er over tien jaar uitziet als Whoopi.
Ze konden mij wat. Als ik zwarteweduwenman was kroop ik daar niet op. Er zijn grenzen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
De paring gebeurt tijdens de warmste manden van het jaar. Het vrouwtje wacht ondersteboven in haar web op een mannetje het mannetje is niet van gisteren want hij geeft tiksignalen dat hij geen prooi is. Na de paring zal de het mannetje snel wegvluchten anders eet het vrouwtje het mannetje op van daar de naam de zwarte weduwe. De jongen hebben dezelfde vorm maar hebben nog een andere kleur. De spinnenjongen zijn vlug zelfstandig. Zodra de zwarte weduwespinnetjes in moeders web uit hun cocon komen, laten ze zich langs zelfgesponnen zijden draden naar beneden zakken, en zoeken een plek voor een eigen web.
Jij zou niet weten waar je 't zoeken moest als je haar zag. Haar schoonheid overtreft die van de koningin van Sheba.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Zoals je vriendin met dikke horizontale streeptrui er nu al uitziet bedoel je?
Nee, dat is zo.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij zou niet weten waar je 't zoeken moest als je haar zag.
http://www.chasearabians.com/photos/mares/Queen_Sheeba.jpgquote:Haar schoonheid overtreft die van de koningin van Sheba.
Maar goed dat niet alle mannetjes zo denken anders kon Floripas haar behaarde dijen helemaal aan niemand slijten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ze konden mij wat. Als ik zwarteweduwenman was kroop ik daar niet op. Er zijn grenzen.
Zolang er geen fotootje van jou is langsgekomen, "schoonheid", neem ik dit allemaal voorquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:20 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Nee, dat is zo.
[..]
http://www.chasearabians.com/photos/mares/Queen_Sheeba.jpg
Toeval
De meeste mannetjes denken helemaal niet. Zeker niet nabij dijen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:21 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Maar goed dat niet alle mannetjes zo denken anders kon Floripas haar behaarde dijen helemaal aan niemand slijten.
Ja zapte er langs en gelijk weer verder saaiquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:28 schreef Floripas het volgende:
Zembla! Over de macht van google...
Ik vind 'm erg ach-dat-zal-wellig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:38 schreef Tafkahs het volgende:
wat heb jij eigenlijk tegen Tiny Kox, Floripas?
ik heb wel veel leukere, betere testen, wil ik die morgen even voor je posten?quote:
50.000 per dag? Dan hebben we kanker genezen, en als 't zo doorgaat ook malaria en AIDS.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:39 schreef Sidekick het volgende:
Beleid Balkenende II werkt: 'Per dag 50.000 minder zieke
Balkenende
Je durfde 'm tegen te spreken? Goh, dattie niet rood aanliep. Ik vind 'm een echte azijnzeiker die het kostte wat het kost z'n gelijk desnoods met spuug moet indoctrineren.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg ach-dat-zal-wellig.
Er was een lezing over het verleden van de SP. Eén en al juichverhaal, natuurlijk.
Dus ik begon over Mao.
Hij: "Ach, dat wisten we ook niet goed."
Ik: "Maar je hebt niet het fatsoen genomen om er even je excuses voor aan te bieden?"
Nou, je kan je voorstellen hoe dat verder verliep.
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
ik heb wel veel leukere, betere testen, wil ik die morgen even voor je posten?
Ik heb wel spreken-in-openbaar-in-het-Engels-angst, maar geen beroemde-mensen-aanspreken-angst.quote:
quote:Goh, dattie niet rood aanliep. Ik vind 'm een echte azijnzeiker die het kostte wat het kost z'n gelijk desnoods met spuug moet indoctrineren.
Ik vind 't gewoon een lul.quote:Ik vind het een walgelijk confessioneel type waar absoluut geen zaken mee te doen valt. Er is maar 1 waarheid en dat is die van de partij. Ja, zo kun je wel mensen aan je binden![]()
Ik beschouw dit als een seksuele avance van Henri Osewoudt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..].
Zeker van een libertarische website?
Kom maar weer terug bij mama's geurige boezem.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:46 schreef Tafkahs het volgende:
eigenlijk wil ik gewoon ook sociaal-liberaal zijn, maar D66 heeft dat al voor me verneukt en groenlinks vertrouw ik voor geen stuiver
Ik ben politiek verloren
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:24 schreef sigme het volgende:
[..]
De meeste mannetjes denken helemaal niet. Zeker niet nabij ontklede dijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |