Maar ik zie er tenminste niet zo uit.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je klinkt als een nicht in de ontkenningsfase.
Kartika Liotard de Savoie.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Over wie hebben wij het nu?
Is die niet teruggemuteerd als BaajGuardian?quote:
Kolere, dat kan best. Ik las laatst dat dat niet z'n eerste naam hier was.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:32 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Is die niet teruggemuteerd als BaajGuardian?
Ik ben altijd op zoek naar meer leesmateriaal.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wil je mijn lezing zien? Die gaat over kruisvaardersmentaliteit.
Good for you.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:31 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Maar ik zie er tenminste niet zo uit.
Al bekend met deze bron?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nou, ik ga maar weer verder met mijn eeuwige queeste meer te weten te komen over de kruisridders.
Hij is wel in het Engels, en het is maar een lezing van tien minuutjes, maar in elk geval bedoeld voor niet-ingewijden, dus dat komt wel uit.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik ben altijd op zoek naar meer leesmateriaal.
New Advent is accuraat als het aankomt op de kleine dingetjes, maar alles dat kritiek had op de kerk komt er niet op, dus wees gewaarschuwd.quote:
Ik ga het links/rechts geneuzel weer even achter me laten want de afwas wacht, en daarna even leren. Ik ben nu bij Jacob van Maerlant. Jij nog sterkte met je kies!quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:32 schreef Floripas het volgende:
Natuurlijk, alleen niet door een native speaker (daar was geen tijd voor).quote:
zeg dat nou niet man, je weet toch dat dit soort dingen bij je terug komt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef Johan_de_With het volgende:
En mijn kies dan? En dat terwijl ik net een nieuwe vriendin heb.
Ik moet mijn dochter, Rosalie Matamoros, gaan voedenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:35 schreef Tafkahs het volgende:
" Tering, ik dacht aan me kinderen " - John de Wolf
Oe, waarvoor moet je over Jacob leren?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:37 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik ga het links/rechts geneuzel weer even achter me laten want de afwas wacht, en daarna even leren. Ik ben nu bij Jacob van Maerlant. Jij nog sterkte met je kies!![]()
![]()
Dat is mooiquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb 'm niet thuis, maar op de universiteit op de computer - ik post 'm anders morgen wel, goed?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mijn mailadres staat hier > Finder_elf_towns
Stuur het maar op als je tijd hebt.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:41 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Ik moet mijn dochter, Rosalie Matamoros, gaan voeden
Hup, aan den tepelquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kolere, dat kan best. Ik las laatst dat dat niet z'n eerste naam hier was.
Ha! Geen zin om te zoenen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Prima.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet thuis, maar op de universiteit op de computer - ik post 'm anders morgen wel, goed?
roebelhoertje gescoord?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef Johan_de_With het volgende:
succes man, en hou het vaag he, hou het vaag!quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:46 schreef George-Butters het volgende:
tijd om ouders te woord te staan.![]()
En daarna laveloos lam
Ik vind het leuk, hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Plurken.
Ja.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, hoor.
Is ze erudiet?
Zoiets als een snurkende (v)-quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:00 schreef Floripas het volgende:
Is ze een beest in bed?
Oh jammer, want ik had net een alleraardigst boek voor je gepakt om je de titel te geven. Het heet les Musulmans dans les Chansons de Geste, en geeft een aardig overzicht van wat de ( [Grove generalisatie volgt] ) Middeleeuwer ten tijde van de kruistochten dachten over de Moslims.quote:
Ach, heeft Drugsteef last van haar sinussen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zoiets als een snurkende (v)-in bed.... ?
Ach Florisje de V-e is weer eens van het troyaanse paard gevallen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:14 schreef Floripas het volgende:
Ach, heeft Drugsteef last van haar sinussen?
Moet jij niet in het kruis van één of andere slecht gewassen voorbijganger snuffelen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach Florisje de V-e is weer eens van het troyaanse paard gevallen.
Stop dan ook eens een keer met je slipje af te vegen met je achterwerk om aan inkomsten te komen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef Floripas het volgende:
Moet jij niet in het kruis van één of andere slecht gewassen voorbijganger snuffelen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |