Prima.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet thuis, maar op de universiteit op de computer - ik post 'm anders morgen wel, goed?
roebelhoertje gescoord?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef Johan_de_With het volgende:
En mijn kies dan? En dat terwijl ik net een nieuwe vriendin heb.
succes man, en hou het vaag he, hou het vaag!quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:46 schreef George-Butters het volgende:
tijd om ouders te woord te staan.![]()
En daarna laveloos lam
Ik vind het leuk, hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Plurken.
Ja.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, hoor.
Is ze erudiet?
Zoiets als een snurkende (v)-quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:00 schreef Floripas het volgende:
Is ze een beest in bed?
Oh jammer, want ik had net een alleraardigst boek voor je gepakt om je de titel te geven. Het heet les Musulmans dans les Chansons de Geste, en geeft een aardig overzicht van wat de ( [Grove generalisatie volgt] ) Middeleeuwer ten tijde van de kruistochten dachten over de Moslims.quote:
Ach, heeft Drugsteef last van haar sinussen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zoiets als een snurkende (v)-in bed.... ?
Ach Florisje de V-e is weer eens van het troyaanse paard gevallen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:14 schreef Floripas het volgende:
Ach, heeft Drugsteef last van haar sinussen?
Moet jij niet in het kruis van één of andere slecht gewassen voorbijganger snuffelen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach Florisje de V-e is weer eens van het troyaanse paard gevallen.
Stop dan ook eens een keer met je slipje af te vegen met je achterwerk om aan inkomsten te komen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef Floripas het volgende:
Moet jij niet in het kruis van één of andere slecht gewassen voorbijganger snuffelen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |