zie post hierbovenquote:Op maandag 3 april 2006 21:42 schreef komrad het volgende:
en waar kun je die kaarten krijgen en wat kost da?
of je doet gewoon even normaal, wellicht komt het in je brein op dat ik daar te lui voor ben en er altijd wel iemand zo aardig is dat even te vermeldenquote:Op maandag 3 april 2006 21:54 schreef TommyGun het volgende:
Of je gebruikt je kop. A1gp.com bijv. Pas 100 keer gezegd
Luie kutflikker.quote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef komrad het volgende:
[..]
of je doet gewoon even normaal, wellicht komt het in je brein op dat ik daar te lui voor ben en er altijd wel iemand zo aardig is dat even te vermelden
zo dat is nog eens een post met toegevoegde waardequote:
Zucht.. scroll een paar posts naar boven. Je was ook lui genoeg om dit topic op te zoekenquote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef komrad het volgende:
[..]
of je doet gewoon even normaal, wellicht komt het in je brein op dat ik daar te lui voor ben en er altijd wel iemand zo aardig is dat even te vermelden
als je het echt wil weten, het is zo ingesteld dat dit allemaal op page 2 staat en alle relevante info op page1quote:Op maandag 3 april 2006 22:36 schreef Klingon het volgende:
[..]
Zucht.. scroll een paar posts naar boven. Je was ook lui genoeg om dit topic op te zoeken![]()
Oh nee nu ben je geen luie teef meer, soorry hoor.quote:Op maandag 3 april 2006 22:38 schreef komrad het volgende:
[..]
als je het echt wil weten, het is zo ingesteld dat dit allemaal op page 2 staat en alle relevante info op page1
Jammer dat ze vorig jaar de zooi wat verbouwt hebben bij de Tarzanbocht. Eerst kon je gewoon normaal over de borden heen kijken, nu staat er ook nog een hek voor. Maar het blijft een mooi punt. Zeker omdat er altijd wel wat gebeurd in de Tarzanbocht.quote:Op maandag 3 april 2006 13:23 schreef Atreidez het volgende:
Hek is verplicht he, sinds er een toeschouwer door een vliegende band de dood vond. Niet meer als logisch ook, zeker met A1En op de duinen zie je toch wel een hoop hoor, Tarzanbocht blijft het aantrekkelijkst en daar zit je ook met duinkaartjes..
Ik weet niet of Zandvoort dit ziet als een mega-probleem. Luxepositie, denk ik. Mensen die geen kaarten meer kunnen krijgen gaan toch heus wel (duinkaarten) en duinkaarten leveren het meest op voor de organisatie.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:27 schreef Rudy-F1 het volgende:
Jezus, dit is niet normaal meer!! Kaartverkoop is ruim 1 dag geopend, en tribunekaarten voor op zondag zijn al niet meer verkrijgbaar!! Hoop dat Zandvoort met een oplossing gaat komen voor dit mega probleem!! Dit is echt niet normaal.
Oftewel: iedereen zonder creditcard was bij voorbaat al kansloos om aan tribunekaarten te komen. Te belachelijk voor woorden toch?!![]()
En het probleem is?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:27 schreef Rudy-F1 het volgende:
Jezus, dit is niet normaal meer!! Kaartverkoop is ruim 1 dag geopend, en tribunekaarten voor op zondag zijn al niet meer verkrijgbaar!! Hoop dat Zandvoort met een oplossing gaat komen voor dit mega probleem!! Dit is echt niet normaal.
Oftewel: iedereen zonder creditcard was bij voorbaat al kansloos om aan tribunekaarten te komen. Te belachelijk voor woorden toch?!![]()
Volgens de A1GP site welquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:56 schreef Oosthoek het volgende:
Wat loopt iedereen te zeiken dat er geen tribunekaarten meer zijn. Je kunt toch nog Silver of Gold kaarten kopen? Of mis ik iets
Ja, je mist iets ja. Voor op zondag zijn er geen tribunekaarten meer te krijgen. Klik er maar op, dan zul je het zien.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:56 schreef Oosthoek het volgende:
Wat loopt iedereen te zeiken dat er geen tribunekaarten meer zijn. Je kunt toch nog Silver of Gold kaarten kopen? Of mis ik iets
Nope.... dat is alleen nog niet bijgewerkt.quote:
da's best snel danquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nope.... dat is alleen nog niet bijgewerkt.
Sold out.
En hoe vreemd... een uur geleden was het uitverkocht en nu net heb ik 2 kaarten kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's best snel dan
ben ik op tijd geweest
iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:31 schreef SimtekF1 het volgende:
TH is nu ook weer beschikbaar, snel ff kaartjes bestellen.
euriquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:01 schreef Oosthoek het volgende:
30 euri. Alleen nog hopen op fatsoenlijk weer
Boeiequote:
als het toch niets boeit is het toch een kleine moeite gewoon in het Nederland te schrijvenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:11 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Boeie
Sommige mensen lijken niks beters te hebben om zich druk over te maken...
Met duinkaarten kun je bijna overal aan de 'buitenzijde' van het circuit zitten. Alleen van de Luyendijkbocht tot de 'extra hoofdtribune' is er geen ruimte. Dus je hebt vrije keuze, als je tenminste vroeg genoeg bent.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:18 schreef zolTan15 het volgende:
waar kom je te zitten als je in de duinen gaat zitten? en is het per se nodig om die kaartjes met een creditcard te bestellen?
Tribune TH (uitkomen Audi S) is anders een tribune met kuipstoeltjes (vaste plaatsen). Zicht op een videoscherm en een interessant punt voor je snufferd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb daar met DTM op de "tribune" gezeten.. Nou, dat was een ijzeren stelling met houten planken erop. Ik noem het geen tribune.. De hoofdtribune is de enige aantrekkelijke tribune in principe, maar die is te prijzig.. Duinen hebben een stuk meer sfeer
Wat is een leuke plek? Tarzan? Ben nog nooit op zandvoort geweestquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:47 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Met duinkaarten kun je bijna overal aan de 'buitenzijde' van het circuit zitten. Alleen van de Luyendijkbocht tot de 'extra hoofdtribune' is er geen ruimte. Dus je hebt vrije keuze, als je tenminste vroeg genoeg bent.
Tarzanbocht en Audi S zijn denk ik, qua spektakel, de leukste plekken. Daarom moet je er (als je Duinkaarten hebt) ook vroeg bij zijn voor een goede plek.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:52 schreef Oosthoek het volgende:
Wat is een leuke plek? Tarzan? Ben nog nooit op zandvoort geweest
Jah inderdaad, en dan is 't nog een kwestie van kiezen: of kunnen zitten aan 't einde van het rechte stuk en paar dingetjes niet goed kunnen zien doordat videoscherm of in de bocht gaan staan. Maar toen ik er was waren er vet veel mensen gewoon achterlangs met hun fiets gekomen. Die hadden ze daar achter bij de duinen gedumpt en over het hek geklommen (sommige punten hoef je daar niet echt moeite voor te doen, geen hekquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Tarzanbocht en Audi S zijn denk ik, qua spektakel, de leukste plekken. Daarom moet je er (als je Duinkaarten hebt) ook vroeg bij zijn voor een goede plek.
Da's mooi, want bij de Audi S staat 'onze' tribunequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Tarzanbocht en Audi S zijn denk ik, qua spektakel, de leukste plekken.
rare manier van verkopenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef TommyGun het volgende:
De kaarten worden in groepen verkocht. Geen nood dus
Hoe weet je dit?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef TommyGun het volgende:
De kaarten worden in groepen verkocht. Geen nood dus
voor de zaterdag nog nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Nu is alles weer sold out.
Ik wou toen straks 3 kaarten voor TH bestellen maar moest ff navragen wie van m'n vrienden nou mee gingen, en nu zijn ze dus weer op.
Ah, je zit ook op TH?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:54 schreef D.Rose het volgende:
Da's mooi, want bij de Audi S staat 'onze' tribune
Ja, je kunt alleen met credit card tickets bestellen... VISA, Mastercard en Amex staan vermeld op het boekingsformulier.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja idd, opzich is 75 euro ook nog wel te doen.
Weet iemand trouwens of je via A1GP.com perse een creditcard nodig hebt?
Da's bij vrijwel elk (niet-nieuw) circuit zo. Ook op F1-circuits.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb daar met DTM op de "tribune" gezeten.. Nou, dat was een ijzeren stelling met houten planken erop. Ik noem het geen tribune..
maar is het kneiter drukquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Tarzanbocht en Audi S zijn denk ik, qua spektakel, de leukste plekken. Daarom moet je er (als je Duinkaarten hebt) ook vroeg bij zijn voor een goede plek.
Dat is het tijdens de A1GP overal...quote:Op woensdag 5 april 2006 13:51 schreef WEST het volgende:
maar is het kneiter druk
We zijn helaas niet allemaal track marshall...quote:mooiste plek is tarzanbocht aan de binnenkant. eigenlijk in post3 waar die kerels in dat oranje pakkie stonden![]()
Volgens deze site niet:quote:Op woensdag 5 april 2006 13:46 schreef Rover het volgende:
Zandvoort zou toch gaan openen?
quote:De vraag werpt zich nu direct op welk circuit de eer krijgt om het tweede seizoen van A1 Grand Prix te gaan openen.
Alle voortekenen zijn aanwezig dat op 15 oktober de eerste A1 Grand Prix van Nederland zal plaatsvinden. Deze datum is echter te laat om de race op Circuitpark Zandvoort als eerste op de kalender te zetten. Het A1 seizoen begint weer in september.
Verouderde info. Hier was eerst wel sprake van.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:31 schreef Rainboww het volgende:
Volgens deze site niet:
http://a1gp.jouwsites.nl/n.php?id=413
[..]
Nogal ja, helemaal frappant dat aan de rechterzijde op de site het volgende staat...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:37 schreef Cosworth het volgende:
Verouderde info. Hier was eerst wel sprake van.
Hoezo jezelf tegenspreken? (ze hadden op zijn minst dat bericht bij moeten werken...)quote:Start A1GP-seizoen 2006-2007:
Zandvoort, Nederland
29 september - 1 oktober 2006
niet alleen tijdens A1, masters en DTM en zelfs de paasraces gaat men massaal daar staan.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:15 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dat is het tijdens de A1GP overal...
[..]
We zijn helaas niet allemaal track marshall...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |