Hoe weet je dit?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef TommyGun het volgende:
De kaarten worden in groepen verkocht. Geen nood dus
voor de zaterdag nog nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Nu is alles weer sold out.
Ik wou toen straks 3 kaarten voor TH bestellen maar moest ff navragen wie van m'n vrienden nou mee gingen, en nu zijn ze dus weer op.
Ah, je zit ook op TH?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:54 schreef D.Rose het volgende:
Da's mooi, want bij de Audi S staat 'onze' tribune
Ja, je kunt alleen met credit card tickets bestellen... VISA, Mastercard en Amex staan vermeld op het boekingsformulier.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja idd, opzich is 75 euro ook nog wel te doen.
Weet iemand trouwens of je via A1GP.com perse een creditcard nodig hebt?
Da's bij vrijwel elk (niet-nieuw) circuit zo. Ook op F1-circuits.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb daar met DTM op de "tribune" gezeten.. Nou, dat was een ijzeren stelling met houten planken erop. Ik noem het geen tribune..
maar is het kneiter drukquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Tarzanbocht en Audi S zijn denk ik, qua spektakel, de leukste plekken. Daarom moet je er (als je Duinkaarten hebt) ook vroeg bij zijn voor een goede plek.
Dat is het tijdens de A1GP overal...quote:Op woensdag 5 april 2006 13:51 schreef WEST het volgende:
maar is het kneiter druk
We zijn helaas niet allemaal track marshall...quote:mooiste plek is tarzanbocht aan de binnenkant. eigenlijk in post3 waar die kerels in dat oranje pakkie stonden![]()
Volgens deze site niet:quote:Op woensdag 5 april 2006 13:46 schreef Rover het volgende:
Zandvoort zou toch gaan openen?
quote:De vraag werpt zich nu direct op welk circuit de eer krijgt om het tweede seizoen van A1 Grand Prix te gaan openen.
Alle voortekenen zijn aanwezig dat op 15 oktober de eerste A1 Grand Prix van Nederland zal plaatsvinden. Deze datum is echter te laat om de race op Circuitpark Zandvoort als eerste op de kalender te zetten. Het A1 seizoen begint weer in september.
Verouderde info. Hier was eerst wel sprake van.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:31 schreef Rainboww het volgende:
Volgens deze site niet:
http://a1gp.jouwsites.nl/n.php?id=413
[..]
Nogal ja, helemaal frappant dat aan de rechterzijde op de site het volgende staat...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:37 schreef Cosworth het volgende:
Verouderde info. Hier was eerst wel sprake van.
Hoezo jezelf tegenspreken? (ze hadden op zijn minst dat bericht bij moeten werken...)quote:Start A1GP-seizoen 2006-2007:
Zandvoort, Nederland
29 september - 1 oktober 2006
niet alleen tijdens A1, masters en DTM en zelfs de paasraces gaat men massaal daar staan.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:15 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dat is het tijdens de A1GP overal...
[..]
We zijn helaas niet allemaal track marshall...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |