zie post hierbovenquote:Op maandag 3 april 2006 21:42 schreef komrad het volgende:
en waar kun je die kaarten krijgen en wat kost da?
of je doet gewoon even normaal, wellicht komt het in je brein op dat ik daar te lui voor ben en er altijd wel iemand zo aardig is dat even te vermeldenquote:Op maandag 3 april 2006 21:54 schreef TommyGun het volgende:
Of je gebruikt je kop. A1gp.com bijv. Pas 100 keer gezegd
Luie kutflikker.quote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef komrad het volgende:
[..]
of je doet gewoon even normaal, wellicht komt het in je brein op dat ik daar te lui voor ben en er altijd wel iemand zo aardig is dat even te vermelden
zo dat is nog eens een post met toegevoegde waardequote:
Zucht.. scroll een paar posts naar boven. Je was ook lui genoeg om dit topic op te zoekenquote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef komrad het volgende:
[..]
of je doet gewoon even normaal, wellicht komt het in je brein op dat ik daar te lui voor ben en er altijd wel iemand zo aardig is dat even te vermelden
als je het echt wil weten, het is zo ingesteld dat dit allemaal op page 2 staat en alle relevante info op page1quote:Op maandag 3 april 2006 22:36 schreef Klingon het volgende:
[..]
Zucht.. scroll een paar posts naar boven. Je was ook lui genoeg om dit topic op te zoeken![]()
Oh nee nu ben je geen luie teef meer, soorry hoor.quote:Op maandag 3 april 2006 22:38 schreef komrad het volgende:
[..]
als je het echt wil weten, het is zo ingesteld dat dit allemaal op page 2 staat en alle relevante info op page1
Jammer dat ze vorig jaar de zooi wat verbouwt hebben bij de Tarzanbocht. Eerst kon je gewoon normaal over de borden heen kijken, nu staat er ook nog een hek voor. Maar het blijft een mooi punt. Zeker omdat er altijd wel wat gebeurd in de Tarzanbocht.quote:Op maandag 3 april 2006 13:23 schreef Atreidez het volgende:
Hek is verplicht he, sinds er een toeschouwer door een vliegende band de dood vond. Niet meer als logisch ook, zeker met A1En op de duinen zie je toch wel een hoop hoor, Tarzanbocht blijft het aantrekkelijkst en daar zit je ook met duinkaartjes..
Ik weet niet of Zandvoort dit ziet als een mega-probleem. Luxepositie, denk ik. Mensen die geen kaarten meer kunnen krijgen gaan toch heus wel (duinkaarten) en duinkaarten leveren het meest op voor de organisatie.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:27 schreef Rudy-F1 het volgende:
Jezus, dit is niet normaal meer!! Kaartverkoop is ruim 1 dag geopend, en tribunekaarten voor op zondag zijn al niet meer verkrijgbaar!! Hoop dat Zandvoort met een oplossing gaat komen voor dit mega probleem!! Dit is echt niet normaal.
Oftewel: iedereen zonder creditcard was bij voorbaat al kansloos om aan tribunekaarten te komen. Te belachelijk voor woorden toch?!![]()
En het probleem is?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:27 schreef Rudy-F1 het volgende:
Jezus, dit is niet normaal meer!! Kaartverkoop is ruim 1 dag geopend, en tribunekaarten voor op zondag zijn al niet meer verkrijgbaar!! Hoop dat Zandvoort met een oplossing gaat komen voor dit mega probleem!! Dit is echt niet normaal.
Oftewel: iedereen zonder creditcard was bij voorbaat al kansloos om aan tribunekaarten te komen. Te belachelijk voor woorden toch?!![]()
Volgens de A1GP site welquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:56 schreef Oosthoek het volgende:
Wat loopt iedereen te zeiken dat er geen tribunekaarten meer zijn. Je kunt toch nog Silver of Gold kaarten kopen? Of mis ik iets
Ja, je mist iets ja. Voor op zondag zijn er geen tribunekaarten meer te krijgen. Klik er maar op, dan zul je het zien.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:56 schreef Oosthoek het volgende:
Wat loopt iedereen te zeiken dat er geen tribunekaarten meer zijn. Je kunt toch nog Silver of Gold kaarten kopen? Of mis ik iets
Nope.... dat is alleen nog niet bijgewerkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |