Hier ben ik het volkomen mee eens. ik quote m'n eigen reactie in het vorige topic maar evenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Jensen had gewoon een wekelijkse show moeten blijven doen i.p.v. een dagelijkse.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:57 schreef RedFever007 het volgende:
Mogen we bijna gaan concluderen dat Jensen 6x per week teveel van het goede is?![]()
De grappen hebben we inderdaad allemaal wel eens gehoord, de rol van Jan is bekend, gasten hebben vaak niks te melden EN zijn vaak aan lager wal geraakte C-acteurs/actrices of minder, niet leuke items zoals Kind van, Bureau Jensen, Yes [ik vind mezelf uber grappig] Rvul maar aan
Ik zeg 2x per week meer dan genoeg Jensen. Vrijdags de Friday night Roulette en maandag een gewone show bijvoorbeeld. Meer dan genoeg![]()
Jack Wagner komt toch maandag bij Jensen ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:12 schreef Urquhart het volgende:Jan Paparazzi
[afbeelding]
Morgen
- Cees Geel
- Optreden van Juanes
Dit geeft de site van Jensen op dit moment aan, dus ik weet het verder ook niet. Ze zitten weleens vaker mis met aankondigingen dus het kan ook zijn dat die maandag kan komen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jack Wagner komt toch maandag bij Jensen ?
Maandagquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dit geeft de site van Jensen op dit moment aan, dus ik weet het verder ook niet. Ze zitten weleens vaker mis met aankondigingen dus het kan ook zijn dat die maandag kan komen.
Cees is geel is leuk ja,quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef RedFever007 het volgende:
Cees Geel is wel weer een gast van enig niveau gelukkig![]()
Hulde voor Jensenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maandag
- Tatjana
- Junkie XL
Dinsdag
- Pink
Gezien de kijkcijfers is het toch wel een goed besluit geweest..quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Jensen had gewoon een wekelijkse show moeten blijven doen i.p.v. een dagelijkse.
Die zijn opzich wel goedquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:55 schreef DeVinger het volgende:
Zijn die zo goed zijn?
Volgens www.kijkonderzoek.nl schommelt de kijkcijfers van Jensen per dag rond de 500 000 kijkers.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:24 schreef DeVinger het volgende:
Harde feiten wil ik zien
Klopt, ik kijk meestal ook, maar het is inderdaad geen programma waar ik thuis voor blijf. Bovendien kan ik halverwege ook zo weer wegzappen als de gasten niet aanspreken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:40 schreef DeVinger het volgende:
Das dan inderdaad niet onaardig. Maargoed, wij zeiken wel allemaal wel, we kijken het wel. Al blijf ik er niet (meer) voor thuis. Daar is het me te saai voor, maar zo rond half 11 ff een half uurtje Jensen! vind ik wel geinig als je niets beters te doen hebt. Die sfeer heeft het ook een beetje gekregen.
Agreed, ik kijk vaak ook om het wel eens vermakelijk is. Blijf er zeker niet voor thuis en als er iets anders op de TV is of ik zit achter de PC dan kijk ik dus geen Jensen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:40 schreef DeVinger het volgende:
Das dan inderdaad niet onaardig. Maargoed, wij zeiken wel allemaal wel, we kijken het wel. Al blijf ik er niet (meer) voor thuis. Daar is het me te saai voor, maar zo rond half 11 ff een half uurtje Jensen! vind ik wel geinig als je niets beters te doen hebt. Die sfeer heeft het ook een beetje gekregen.
En helaas is dat de laatste tijd nogal vaak het geval, maar er komen betere tijden aan las ik hierbovenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, ik kijk meestal ook, maar het is inderdaad geen programma waar ik thuis voor blijf. Bovendien kan ik halverwege ook zo weer wegzappen als de gasten niet aanspreken.
Kun je ook op Jensen.nl terug kijken ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:21 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan mijn driver-cd niet vinden
Ik bekijk de uitzending morgen wel op jensen.nl
Thanxquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/
Jazeker
Gast uit The Bold die het met Heather Locklearquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister heb ik gemist
Wie was daar ?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:30 schreef Urquhart het volgende:
Barbara de Loor en haar danspartner
Misschien dat ik herhaling straks kijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gast uit The Bold die het met Heather Locklearheeft gedaan
en nog iemand, maar ben weggezapt halverwege.
Guanes ofzo. Hadden vorig jaar een hit met Adios le Pido, nu met la ....... negraquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:18 schreef BigFurryMonster het volgende:
Hoe heette de band die net bij Jensen was?
Wat was de vraag?quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef R_ON het volgende:
Soms vind ik Jensen echt een beetje te grof hoor.
Veeeeel te grof.quote:
Nou dat moet dan wel heeeeeeeel soms zijn, als er iemand niet grof meer is is het Jensen wel.quote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef R_ON het volgende:
Soms vind ik Jensen echt een beetje te grof hoor.
Dat fragment met Mylene de la Haye-ho-ha-hi blijft natuurlijk onovertroffen.quote:Op maandag 3 april 2006 15:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nou dat moet dan wel heeeeeeeel soms zijn, als er iemand niet grof meer is is het Jensen wel.
Sterker nog ik vind hem veel te soft geworden voor z'n gasten.
Klopt ja, haha maar dat amerikaanse accent van hem ga je wel steeds emer horenquote:Op maandag 3 april 2006 23:04 schreef Mr.Mills het volgende:
Blijft een goeie gast die Tom Holkenborg
Idd, lekker relaxed gesprek.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:55 schreef Roi het volgende:
Idd, beter dan die vieze nicht Albert met z'n brakke Engels en nog ergere vragen.
Dat verklaart veel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:58 schreef Roi het volgende:
Hij heeft een tijd in Amerika/Canada gewoont.
Wou ik net zeggen jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:58 schreef Roi het volgende:
Hij heeft een tijd in Amerika/Canada gewoont.
Robert heeft in Canada gewoontquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:57 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Idd, lekker relaxed gesprek.
Verbaas me altijd over het feit dat Jensen zo goed engels spreekt.
Hoe regel je zulke reisjes? Gewoon bellen naar RTL5?quote:
Ik heb Eyeworks gebeld of ze nog kaartjes hadden voor Jensen morgenavond omdat Lucie Silvas komt en ik daar erg fan van bent.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:20 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hoe regel je zulke reisjes? Gewoon bellen naar RTL5?
En dan is het gratis neem ik aan? Een middagje daar?
Inderdaad.. bij Idols lijkt het echt k*tw*f maar heb er nu een hele andere kijk op. Droge opmerkingen ook.. heerlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 22:56 schreef Cool_Runner het volgende:
Beste aflevering van het seizoen, echt een leuk wijf die jerney
quote:
Volgens mij loopt het hele gesprek in één keer door hoor.. geen knip/plak werk als je het mij vraagt..quote:Op donderdag 6 april 2006 23:22 schreef Remzz het volgende:
Ik heb z'n idee dat er 2 uur word opgenomen voor een aflevering van een half uur. Dus ze knippen er denk ik al een hele boel uit.
Nee dat zeker niet je ziet dat er in geknipt is, vaak lacht het publiek word het in het volgende shot heel snel out gefaded. Toen Jensen bijvoorbeeld achter Jerney zat en daarna weer op zijn stoel zat.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:24 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Volgens mij loopt het hele gesprek in één keer door hoor.. geen knip/plak werk als je het mij vraagt..
Idd prachtig.. ook gewoon zonder enige uitdrukking op dr gezicht. Toen Jensen achter die bank zat bleef ze ook zo serieus kijken..quote:Op donderdag 6 april 2006 23:39 schreef --Globe-- het volgende:
Echt leuk, deze aflevering.
Alles wat ze zegt is zo droog.
Echt geniaal jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Idd prachtig.. ook gewoon zonder enige uitdrukking op dr gezicht. Toen Jensen achter die bank zat bleef ze ook zo serieus kijken..
En net die mis ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:11 schreef Urquhart het volgende:
Eindelijk weer eens een geweldige uitzending
Moet je zeker even doenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En net die mis ik![]()
Vanavond de herhaling rond half 6/half 7 toch? kijk dan wel ff.
Hoogtepunt van het seizoen tot nu toe.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jongens, dit is echt een dieptepunt voor Jensen!
Wat zou hij zelf nou denken
Voor serieuze interviews hebben we Ivo Niehe e.d.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jongens, dit is echt een dieptepunt voor Jensen!
Wat zou hij zelf nou denken
Ivo Niehequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:24 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Voor serieuze interviews hebben we Ivo Niehe e.d.
Jensen is afschakelen en lachen.
Die knul is ook niet al te normaal...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Marly zit wel dom te lachen de hele tijd.![]()
Die is gewoon domquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de knul is ook niet al te normaal...
Dat zie/hoor ik nu ook idd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Die knul is ook niet al te normaal...
Nou ik vind ze als Morris en Nina serieuzer, maarja dat staat ook in het script.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou ik vind ze als Morris en Nina serieuzer, maarja dat staat ook in het script.![]()
Ik had ze dus zo ook nog nooit gezien buiten GTST.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]dan is het iig echt acteren want zozijn ze dus echt niet
ik zag het wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die Nina en Morris kwamen hé !
Ik heb het niet gezien .
Maar ik zag het op Robert's zijn site.![]()
Dus ik heb niks gemistquote:Op woensdag 12 april 2006 07:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zag het wel.
ja zij kwamen.
ze waren niet slim.
het was een geen leuke show.
quote:Op woensdag 12 april 2006 07:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zag het wel.
ja zij kwamen.
ze waren niet slim.
het was een geen leuke show.
Gisteren heb ik niet gezien ! Die twee van GTST waren gasten bij Robert .quote:Op woensdag 12 april 2006 16:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ook, gisteren was het niet zo bijzonder.
Klopt en Ed Kowlasiececekeec van Live was er. Niet veel soepsquote:Op woensdag 12 april 2006 16:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gisteren heb ik niet gezien ! Die twee van GTST waren gasten bij Robert .
Ben jij alleen naar de opname's van vanavond geweest ? Of respectievelijk ook van gisteren ?!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Klopt en Ed Kowlasiececekeec van Live was er. Niet veel soeps![]()
TS van dit --> Vanavond naar Jensen topic is bij de opname geweest die vanavond wordt uitgezonden.
Nee, _Liquid_ is er naar toegeweest, die het topic opende.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben jij alleen naar de opname's van vanavond geweest ? Of respectievelijk ook van gisteren ?!
Nope, er staat ook "TS van dit [topicnaam] is naar "quote:Op woensdag 12 april 2006 16:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben jij alleen naar de opname's van vanavond geweest ? Of respectievelijk ook van gisteren ?!
Waarom wil jij mijn postings gaan Quote in je topic.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
Haaibaaike: Quote hier Haaibaaike.
Gewoon omdat we je tof vinden, Haaibaaikequote:Op woensdag 12 april 2006 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom wil jij mijn postings gaan Quote in je topic.
Wat zijn jullie van plan..
Nou jullie je zin dan post ik hier volopig niet !
Niet stoppen Haaibaaike, ik vind het altijd wel gezelligquote:Op woensdag 12 april 2006 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom wil jij mijn postings gaan Quote in je topic.
Wat zijn jullie van plan..
Nou jullie je zin dan post ik hier vollopig niet !
Nee, dat ligt niet aan jou..quote:Op woensdag 12 april 2006 17:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Niet stoppen Haaibaaike, ik vind het altijd wel gezellig
wat een zeeën van tijd zal dat je opleverenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou jullie je zin dan post ik hier vollopig niet !
Had jij gedachtquote:Op woensdag 12 april 2006 18:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat een zeeën van tijd zal dat je opleveren
je sociale leven zal je dankbaar zijn
maar wij gaan 24 uur op zwart![]()
Dat heb ik gelukkig wel, ik bedoel dat ik hier wel gewoon komt.quote:
Dat willen we ook helemaal niet!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig wel, ik bedoel dat ik hier wel gewoon komt.
Ik laat me niet door jullie wegjagen![]()
you go girl!!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik laat me niet door jullie wegjagen![]()
Hét kind van...quote:Op donderdag 13 april 2006 10:20 schreef Haaibaaike het volgende:
'' De kind van ''
haha well done!! jij wintquote:Op donderdag 13 april 2006 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
WTF, ik snap 'm nietquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien kan Dave best aardig voetballen; Dries had een profcontract bij FC Amsterdam
Nee iddquote:Op woensdag 19 april 2006 23:06 schreef kevin85 het volgende:
Niet echt boeiende uitzending vond ik het..
damn, da's best erg. Als de uitzending bestaat uit het beste uit die twee uur wil ik niet weten hoe erg het in die andere anderhalf uur was.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:22 schreef Remzz het volgende:
Ik heb z'n idee dat er 2 uur word opgenomen voor een aflevering van een half uur. Dus ze knippen er denk ik al een hele boel uit.
Idd, Jan mag nooit niks zeggen ! Laat hij maar de show presenterenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:05 schreef Urquhart het volgende:
Van mij mogen ze Jan Paparazzi het programma eens laten presenteren, en Jensen in een Jan Paparazzi-rol op de bank
[afbeelding]
Niks voor jou, Haaibaaike?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Idd, Jan mag nooit niks zeggen ! Laat hij maar de show presenteren![]()
Nee, joh ik kijk niets eens naar Jensen.quote:
quote:
Kweet ook ammel niequote:Op dinsdag 25 april 2006 23:56 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar wat zei die bolle nou precies? Was bijna niet te verstaan![]()
.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:16 schreef MarcoPop het volgende:
Die nieuwe tellsell met de nanobreeze voor frisse windjes was wel weer top. 'ik maak nu kinderen blij door scheten in hun gezicht te laten.' Poep en piesgrappen maar wel goed...
Weet ook niet, volgens mij afkeurend geluid over die klysma's.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:56 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar wat zei die bolle nou precies? Was bijna niet te verstaan![]()
Ik had haar wel eens gezien bij een optreden van Johan (kon er niks aan doen, ik moest werken in het restaurant waar hij zijn voorbereidingen deed, en het naast het restaurant stond zijn podium, heb toen wel de koningin gezien! ) Ze is érg lekker!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
De dochter van Johan Vlemminx, hoe is het mogelijk met zo'n lelijke pa.![]()
Valt mij op dat Jensen bij 'het kind van' altijd de dochters uitzoekt.![]()
Hehe idd wel een lekker wijfquote:Op woensdag 26 april 2006 22:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
De dochter van Johan Vlemminx, hoe is het mogelijk met zo'n lelijke pa.![]()
Valt mij op dat Jensen bij 'het kind van' altijd de dochters uitzoekt.![]()
Ja joh, maar ik had niet verwacht dat ze ook werkelijk kleding lieten zien. Erover praten snap ik, maar dit ging net een stapje verder eigenlijk. Maar goed, wel nog mooie kleding ook, daar niet van.quote:
Was Denise de ex van Marco ook daar?!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie modellen
de ex van marco haha
Ja. Die showde een jurk van Mary.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, snap ikDat ze haar bruidsjurken lieten zien.
Ze heeft mooie jurken..'k heb het weleens op televisie gezien.
Maar niet gisteren![]()
[..]
Was Denise de ex van Marco ook daar?!
Aha, ja dat moet ook kunnen vind ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:15 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja. Die showde een jurk van Mary.
Leuke gasten , zeker maandagquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:45 schreef Urquhart het volgende:
Gasten maandag
- Toine van Peperstraten
- Lieke van Lexmond + danspartner
Gasten dinsdag
- Jan Marijnissen
- Vlaamse Michael Jackson
Ik kijk ook nooit, het hangt van de gasten af die Jensen heeftquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik kijk dus echt bijna nooit meer en heb niet het gevoel dat ik iets mis![]()
Wie is Roemjana in hemelsnaamquote:
Écht wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:07 schreef Rnnz het volgende:
Die Herman is ook echt een kansloos figuur..![]()
Toen Herman kwam heb ik gezapt naar NED3 Paul's Puntquote:
Dansenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:02 schreef Rnnz het volgende:
Herman () met z'n moeilijke choreografie.. beetje in het rond huppelen en springen. En hij danst al sinds z'n geboorte..!
![]()
Ow, vandaar dat ik haar niet (wil) ken(nen)quote:
Er kijken dus nog mensen naar Jensenquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:43 schreef Sirolf het volgende:
Gisteravond was toch wel héél erg tenenkrommend zeg...
In het Breaking News liet Jensen een fragment zien uit Radar onder het mom van 'wat een oubollig programma is dat toch'. In het fragment hadden de gasten bij Radar het consequent over prijzen in guldens en dat vond Jensen hilarisch.
Maar... het ging daarbij over een zaak die al liep voordat de euro werd ingevoerd. Dat de prijzen in guldens worden vermeld is dus hartstikke normaal.
Jensen en z'n zogenaamd grandioze ontdekkingen...
Ik kwam het toevallig even tegen tijdens het zappen, ben daarna direct weer doorgezapt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Er kijken dus nog mensen naar Jensen![]()
Al daaaaaaaaaaaaaaaagen lang niet meer gezien
Zitten wel meer van dat soort dingen in.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:43 schreef Sirolf het volgende:
In het Breaking News liet Jensen een fragment zien uit Radar onder het mom van 'wat een oubollig programma is dat toch'. In het fragment hadden de gasten bij Radar het consequent over prijzen in guldens en dat vond Jensen hilarisch.
Maar... het ging daarbij over een zaak die al liep voordat de euro werd ingevoerd. Dat de prijzen in guldens worden vermeld is dus hartstikke normaal.
Inderdaad, wat een tenenkrommende humor was dat zeg.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:43 schreef Sirolf het volgende:
Wees eens ietsjes duidelijker a.u.b.?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan weet je wat het is om gestalkt te worden..
Dus doei
Maikuuulquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:09 schreef SpaansBenauwd het volgende:
wie is maikuuul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |