Guanes ofzo. Hadden vorig jaar een hit met Adios le Pido, nu met la ....... negraquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:18 schreef BigFurryMonster het volgende:
Hoe heette de band die net bij Jensen was?
Wat was de vraag?quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef R_ON het volgende:
Soms vind ik Jensen echt een beetje te grof hoor.
Veeeeel te grof.quote:
Nou dat moet dan wel heeeeeeeel soms zijn, als er iemand niet grof meer is is het Jensen wel.quote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef R_ON het volgende:
Soms vind ik Jensen echt een beetje te grof hoor.
Dat fragment met Mylene de la Haye-ho-ha-hi blijft natuurlijk onovertroffen.quote:Op maandag 3 april 2006 15:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nou dat moet dan wel heeeeeeeel soms zijn, als er iemand niet grof meer is is het Jensen wel.
Sterker nog ik vind hem veel te soft geworden voor z'n gasten.
Klopt ja, haha maar dat amerikaanse accent van hem ga je wel steeds emer horenquote:Op maandag 3 april 2006 23:04 schreef Mr.Mills het volgende:
Blijft een goeie gast die Tom Holkenborg
Idd, lekker relaxed gesprek.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:55 schreef Roi het volgende:
Idd, beter dan die vieze nicht Albert met z'n brakke Engels en nog ergere vragen.
Dat verklaart veel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:58 schreef Roi het volgende:
Hij heeft een tijd in Amerika/Canada gewoont.
Wou ik net zeggen jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:58 schreef Roi het volgende:
Hij heeft een tijd in Amerika/Canada gewoont.
Robert heeft in Canada gewoontquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:57 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Idd, lekker relaxed gesprek.
Verbaas me altijd over het feit dat Jensen zo goed engels spreekt.
Hoe regel je zulke reisjes? Gewoon bellen naar RTL5?quote:
Ik heb Eyeworks gebeld of ze nog kaartjes hadden voor Jensen morgenavond omdat Lucie Silvas komt en ik daar erg fan van bent.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:20 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hoe regel je zulke reisjes? Gewoon bellen naar RTL5?
En dan is het gratis neem ik aan? Een middagje daar?
Inderdaad.. bij Idols lijkt het echt k*tw*f maar heb er nu een hele andere kijk op. Droge opmerkingen ook.. heerlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 22:56 schreef Cool_Runner het volgende:
Beste aflevering van het seizoen, echt een leuk wijf die jerney
quote:
Volgens mij loopt het hele gesprek in één keer door hoor.. geen knip/plak werk als je het mij vraagt..quote:Op donderdag 6 april 2006 23:22 schreef Remzz het volgende:
Ik heb z'n idee dat er 2 uur word opgenomen voor een aflevering van een half uur. Dus ze knippen er denk ik al een hele boel uit.
Nee dat zeker niet je ziet dat er in geknipt is, vaak lacht het publiek word het in het volgende shot heel snel out gefaded. Toen Jensen bijvoorbeeld achter Jerney zat en daarna weer op zijn stoel zat.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:24 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Volgens mij loopt het hele gesprek in één keer door hoor.. geen knip/plak werk als je het mij vraagt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |