quote:Op donderdag 13 april 2006 18:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien kan Dave best aardig voetballen; Dries had een profcontract bij FC Amsterdam
Nee iddquote:Op woensdag 19 april 2006 23:06 schreef kevin85 het volgende:
Niet echt boeiende uitzending vond ik het..
damn, da's best erg. Als de uitzending bestaat uit het beste uit die twee uur wil ik niet weten hoe erg het in die andere anderhalf uur was.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:22 schreef Remzz het volgende:
Ik heb z'n idee dat er 2 uur word opgenomen voor een aflevering van een half uur. Dus ze knippen er denk ik al een hele boel uit.
Idd, Jan mag nooit niks zeggen ! Laat hij maar de show presenterenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:05 schreef Urquhart het volgende:
Van mij mogen ze Jan Paparazzi het programma eens laten presenteren, en Jensen in een Jan Paparazzi-rol op de bank
[afbeelding]
Niks voor jou, Haaibaaike?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Idd, Jan mag nooit niks zeggen ! Laat hij maar de show presenteren![]()
Nee, joh ik kijk niets eens naar Jensen.quote:
quote:
Kweet ook ammel niequote:Op dinsdag 25 april 2006 23:56 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar wat zei die bolle nou precies? Was bijna niet te verstaan![]()
.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:16 schreef MarcoPop het volgende:
Die nieuwe tellsell met de nanobreeze voor frisse windjes was wel weer top. 'ik maak nu kinderen blij door scheten in hun gezicht te laten.' Poep en piesgrappen maar wel goed...
Weet ook niet, volgens mij afkeurend geluid over die klysma's.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:56 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar wat zei die bolle nou precies? Was bijna niet te verstaan![]()
Ik had haar wel eens gezien bij een optreden van Johan (kon er niks aan doen, ik moest werken in het restaurant waar hij zijn voorbereidingen deed, en het naast het restaurant stond zijn podium, heb toen wel de koningin gezien! ) Ze is érg lekker!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
De dochter van Johan Vlemminx, hoe is het mogelijk met zo'n lelijke pa.![]()
Valt mij op dat Jensen bij 'het kind van' altijd de dochters uitzoekt.![]()
Hehe idd wel een lekker wijfquote:Op woensdag 26 april 2006 22:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
De dochter van Johan Vlemminx, hoe is het mogelijk met zo'n lelijke pa.![]()
Valt mij op dat Jensen bij 'het kind van' altijd de dochters uitzoekt.![]()
Ja joh, maar ik had niet verwacht dat ze ook werkelijk kleding lieten zien. Erover praten snap ik, maar dit ging net een stapje verder eigenlijk. Maar goed, wel nog mooie kleding ook, daar niet van.quote:
Was Denise de ex van Marco ook daar?!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie modellen
de ex van marco haha
Ja. Die showde een jurk van Mary.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, snap ikDat ze haar bruidsjurken lieten zien.
Ze heeft mooie jurken..'k heb het weleens op televisie gezien.
Maar niet gisteren![]()
[..]
Was Denise de ex van Marco ook daar?!
Aha, ja dat moet ook kunnen vind ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:15 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja. Die showde een jurk van Mary.
Leuke gasten , zeker maandagquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:45 schreef Urquhart het volgende:
Gasten maandag
- Toine van Peperstraten
- Lieke van Lexmond + danspartner
Gasten dinsdag
- Jan Marijnissen
- Vlaamse Michael Jackson
Ik kijk ook nooit, het hangt van de gasten af die Jensen heeftquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik kijk dus echt bijna nooit meer en heb niet het gevoel dat ik iets mis![]()
Wie is Roemjana in hemelsnaamquote:
Écht wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:07 schreef Rnnz het volgende:
Die Herman is ook echt een kansloos figuur..![]()
Toen Herman kwam heb ik gezapt naar NED3 Paul's Puntquote:
Dansenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:02 schreef Rnnz het volgende:
Herman () met z'n moeilijke choreografie.. beetje in het rond huppelen en springen. En hij danst al sinds z'n geboorte..!
![]()
Ow, vandaar dat ik haar niet (wil) ken(nen)quote:
Er kijken dus nog mensen naar Jensenquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:43 schreef Sirolf het volgende:
Gisteravond was toch wel héél erg tenenkrommend zeg...
In het Breaking News liet Jensen een fragment zien uit Radar onder het mom van 'wat een oubollig programma is dat toch'. In het fragment hadden de gasten bij Radar het consequent over prijzen in guldens en dat vond Jensen hilarisch.
Maar... het ging daarbij over een zaak die al liep voordat de euro werd ingevoerd. Dat de prijzen in guldens worden vermeld is dus hartstikke normaal.
Jensen en z'n zogenaamd grandioze ontdekkingen...
Ik kwam het toevallig even tegen tijdens het zappen, ben daarna direct weer doorgezapt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Er kijken dus nog mensen naar Jensen![]()
Al daaaaaaaaaaaaaaaagen lang niet meer gezien
Zitten wel meer van dat soort dingen in.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:43 schreef Sirolf het volgende:
In het Breaking News liet Jensen een fragment zien uit Radar onder het mom van 'wat een oubollig programma is dat toch'. In het fragment hadden de gasten bij Radar het consequent over prijzen in guldens en dat vond Jensen hilarisch.
Maar... het ging daarbij over een zaak die al liep voordat de euro werd ingevoerd. Dat de prijzen in guldens worden vermeld is dus hartstikke normaal.
Inderdaad, wat een tenenkrommende humor was dat zeg.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:43 schreef Sirolf het volgende:
Wees eens ietsjes duidelijker a.u.b.?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan weet je wat het is om gestalkt te worden..
Dus doei
Maikuuulquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:09 schreef SpaansBenauwd het volgende:
wie is maikuuul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |