Idd prachtig.. ook gewoon zonder enige uitdrukking op dr gezicht. Toen Jensen achter die bank zat bleef ze ook zo serieus kijken..quote:Op donderdag 6 april 2006 23:39 schreef --Globe-- het volgende:
Echt leuk, deze aflevering.
Alles wat ze zegt is zo droog.
Echt geniaal jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Idd prachtig.. ook gewoon zonder enige uitdrukking op dr gezicht. Toen Jensen achter die bank zat bleef ze ook zo serieus kijken..
En net die mis ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:11 schreef Urquhart het volgende:
Eindelijk weer eens een geweldige uitzending
Moet je zeker even doenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En net die mis ik![]()
Vanavond de herhaling rond half 6/half 7 toch? kijk dan wel ff.
Hoogtepunt van het seizoen tot nu toe.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jongens, dit is echt een dieptepunt voor Jensen!
Wat zou hij zelf nou denken
Voor serieuze interviews hebben we Ivo Niehe e.d.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jongens, dit is echt een dieptepunt voor Jensen!
Wat zou hij zelf nou denken
Ivo Niehequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:24 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Voor serieuze interviews hebben we Ivo Niehe e.d.
Jensen is afschakelen en lachen.
Die knul is ook niet al te normaal...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Marly zit wel dom te lachen de hele tijd.![]()
Die is gewoon domquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de knul is ook niet al te normaal...
Dat zie/hoor ik nu ook idd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Die knul is ook niet al te normaal...
Nou ik vind ze als Morris en Nina serieuzer, maarja dat staat ook in het script.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou ik vind ze als Morris en Nina serieuzer, maarja dat staat ook in het script.![]()
Ik had ze dus zo ook nog nooit gezien buiten GTST.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]dan is het iig echt acteren want zozijn ze dus echt niet
ik zag het wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die Nina en Morris kwamen hé !
Ik heb het niet gezien .
Maar ik zag het op Robert's zijn site.![]()
Dus ik heb niks gemistquote:Op woensdag 12 april 2006 07:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zag het wel.
ja zij kwamen.
ze waren niet slim.
het was een geen leuke show.
quote:Op woensdag 12 april 2006 07:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zag het wel.
ja zij kwamen.
ze waren niet slim.
het was een geen leuke show.
Gisteren heb ik niet gezien ! Die twee van GTST waren gasten bij Robert .quote:Op woensdag 12 april 2006 16:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ook, gisteren was het niet zo bijzonder.
Klopt en Ed Kowlasiececekeec van Live was er. Niet veel soepsquote:Op woensdag 12 april 2006 16:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gisteren heb ik niet gezien ! Die twee van GTST waren gasten bij Robert .
Ben jij alleen naar de opname's van vanavond geweest ? Of respectievelijk ook van gisteren ?!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Klopt en Ed Kowlasiececekeec van Live was er. Niet veel soeps![]()
TS van dit --> Vanavond naar Jensen topic is bij de opname geweest die vanavond wordt uitgezonden.
Nee, _Liquid_ is er naar toegeweest, die het topic opende.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben jij alleen naar de opname's van vanavond geweest ? Of respectievelijk ook van gisteren ?!
Nope, er staat ook "TS van dit [topicnaam] is naar "quote:Op woensdag 12 april 2006 16:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben jij alleen naar de opname's van vanavond geweest ? Of respectievelijk ook van gisteren ?!
Waarom wil jij mijn postings gaan Quote in je topic.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
Haaibaaike: Quote hier Haaibaaike.
Gewoon omdat we je tof vinden, Haaibaaikequote:Op woensdag 12 april 2006 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom wil jij mijn postings gaan Quote in je topic.
Wat zijn jullie van plan..
Nou jullie je zin dan post ik hier volopig niet !
Niet stoppen Haaibaaike, ik vind het altijd wel gezelligquote:Op woensdag 12 april 2006 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom wil jij mijn postings gaan Quote in je topic.
Wat zijn jullie van plan..
Nou jullie je zin dan post ik hier vollopig niet !
Nee, dat ligt niet aan jou..quote:Op woensdag 12 april 2006 17:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Niet stoppen Haaibaaike, ik vind het altijd wel gezellig
wat een zeeën van tijd zal dat je opleverenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou jullie je zin dan post ik hier vollopig niet !
Had jij gedachtquote:Op woensdag 12 april 2006 18:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat een zeeën van tijd zal dat je opleveren
je sociale leven zal je dankbaar zijn
maar wij gaan 24 uur op zwart![]()
Dat heb ik gelukkig wel, ik bedoel dat ik hier wel gewoon komt.quote:
Dat willen we ook helemaal niet!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig wel, ik bedoel dat ik hier wel gewoon komt.
Ik laat me niet door jullie wegjagen![]()
you go girl!!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik laat me niet door jullie wegjagen![]()
Hét kind van...quote:Op donderdag 13 april 2006 10:20 schreef Haaibaaike het volgende:
'' De kind van ''
haha well done!! jij wintquote:Op donderdag 13 april 2006 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
WTF, ik snap 'm nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |