Wie is die andere ook alweer, ik bedoelde Sack_Blabbath eigenlijk, maar toen bedacht ik dat hij geen BS'er isquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:06 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Doch daarvan is er maar één puik![]()
en de ander speelt geen trivia
quote:Call me paranoid, but I don’t think anyone could be stupid enough to combine emo, metal and prog-rock accidentally. It’s too plainly apparent that the result of the union would be the most ungodly abomination ever wrought on mankind.are up to something. Maybe they’re trying to destroy music, maybe they’re some kind of elaborate performance art piece to demonstrate how stupid American rock fans are, or maybe they just enjoy making sane people cringe.
Ik dacht dat je Bioslock bedoelde, die wordt vaak als BS afgekort, echter alleen in onzin en door de zogenaamde "oldbies"quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wie is die andere ook alweer, ik bedoelde Sack_Blabbath eigenlijk, maar toen bedacht ik dat hij geen BS'er is![]()
Noord van gehooidquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:14 schreef Berkery het volgende:
Wie krijgen hier een aardige review?
[afbeelding]
[..]
Nee, ik ook niet. Maar de schrijver schrijft meestal aardige stukjes over bekende bands, dus ik dacht dat er in Trivialand vast wel iemand was die ze kende.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:42 schreef DaisyDuke het volgende:
coheed & cambria
Vorig jaar tijdens een Posies optreden nog te bewonderen in een niets verhullende rode string...quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is dat niet onze fluim- en rochelkoning Ken Stringfellow?
Slechtste album ooit?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welke 'award' heeft Duran Duran vorige week gewonnen?
Bingo.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
A Tribe Called Quest?
verbaast me niks. Iemand die tenenkrommende versie van white lines wel eens gehoord? Mijn ex vond dat album goed.....quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep
De Q koos Duran's Thank You tot slechtste album ooit gemaakt.
DaisyDuke + 1
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:38 schreef ranja het volgende:
Something Happens? (iers?)
Dat lijkt me dan logischquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die singles waren 'Hello,hello' en 'Parachute'
Sorry, ik deed even De GLOquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan logischwist alleen niet dat ze Iers zijn/waren.
Is dat Rafaella met Right Here, Right Now?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:45 schreef ranja het volgende:
Wie en met wat is de hoogste binnenkomer in de nieuwste top 40?
Er zijn maar 2 binnen komers, op 37 en 38quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:50 schreef bukgeit het volgende:
Ik weet niet meer wat het was, maar bepaald geen klapper. Ergens in de onderste regionen.
Het wil nog wel eens punten opleverenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:53 schreef jerver73 het volgende:
echt ,luisteren naar de top 40 is zoooo 1993 ik zal het weer eens oppakken ...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:45 schreef ranja het volgende:
Wie en met wat is de hoogste binnenkomer in de nieuwste top 40?
dat zou te makkelijk zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:26 schreef jerver73 het volgende:
gavin degraw - friends?
Tja het is hier geen Film of TV triviaquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:28 schreef Mark het volgende:
Voor de duidelijkheid staat dat ook nog onder het plaatje![]()
Pardonquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry, ik deed even De GLO
Buddies?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:35 schreef ranja het volgende:
Nee, dan zat Jerver een stuk dichter bij
Ik heb de cd erbij gepakt en weet het nu... dus ik pas verderquote:
Zekerquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:46 schreef GLO het volgende:
@ranja: draai nu het net aangeschafte In Exile Deo van Juliana H, wat een geweldige plaat!
Wie, ik?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Beetje extra informatie spuien naast het antwoord
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoewel, als ik wat beter kijk, lijkt het Justin Timberlake wel...
Nog ff wachten of TSE de geest krijgt...quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:13 schreef jerver73 het volgende:
zou k maar doen..
glo +1quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:23 schreef GLO het volgende:
Nou vooruit dan: Gavin DeGraw- Just Friends
Dauwpop of zo?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:33 schreef GLO het volgende:
Voorlopige line-up, welk Nederlands festival?
The Rasmus (Fin)
Anouk
Racoon
Beth Hart (USA)
Madball (USA)
Lacuna Coil (It.)
Chimaira (USA)
Th'Legendary Shack*Shakers (USA)
De Dijk
9ties Area met 2 Brothers on the 4th Floor & Party Animals
The Sheer
Last Supper (Can)
Jannes
Normaal
Enge Buren
De Startrekkers
Geef nou maar een hint. Want ik wil weten waar ik Lacuna Coilquote:
Daarom. Maar ik blijf toch moeite hebben met dit soort gestolen punten. Ik wil geen heilig boontje zijn, en ik weet dat het mag, je eigen collectie raadplegen, maar het blijft opzoekenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:33 schreef jerver73 het volgende:
pff wat een bevalling
Donderdag 25 mei 2006quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geef nou maar een hint. Want ik wil weten waar ik Lacuna Coilkan zien...
Uhm, dauwpop dus maar eens gaan checken
ach we hadden meer dan onze kans gehad dacht ik zo.... na een post of 20 gaat de lol soms wel iets van de vraag af...quote:Daarom. Maar ik blijf toch moeite hebben met dit soort gestolen punten. Ik wil geen heilig boontje zijn, en ik weet dat het mag, je eigen collectie raadplegen, maar het blijft opzoeken
Uhm, 38 euro en helemaal in f*cking Hellendoorn. Denk niet dat ik dat overheb voor enkel Lacuna Coil (ben niet heel erg weg van Chimaira) en wat bands die ik of al 10x gezien heb of die ik nog 10x kan zien op een willekeurige braderie......quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Donderdag 25 mei 2006
Terrein a/d Luttenbergerweg - Hellendoorn
Entree: € 38 (excl. voorverkoopkosten)
Aanvang: 08.30 uur.
www.dauwpop.nl
info@dauwpop.nl
Chimaira lijkt me ook vet
Dit is het voorlopige programma hè. Maar vooralsnog heb je wel gelijk. En dan die aanvangstijdquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm, 38 euro en helemaal in f*cking Hellendoorn. Denk niet dat ik dat overheb voor enkel Lacuna Coil (ben niet heel erg weg van Chimaira) en wat bands die ik of al 10x gezien heb of die ik nog 10x kan zien op een willekeurige braderie......
Idd beter. Maar dan Chimaira ook.quote:Beter komen ze gewoon op Lowlands, daar is het wel eens tijd voor natuurlijk
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Dit is het voorlopige programma hè. Maar vooralsnog heb je wel gelijk. En dan die aanvangstijd
Desnoods, is er nog geen "lobby *hier* bands naar Lowlands"-topic?quote:Idd beter. Maar dan Chimaira ook.
Neen, dus ga je gang...quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Desnoods, is er nog geen "lobby *hier* bands naar Lowlands"-topic?
Geen Justin T dus?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:48 schreef Charmian het volgende:
Voor wie is er afgelopen dinsdag een ster onthuld op de Walk of Fame in Hollywood?
Straks.....misschienquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Neen, dus ga je gang...
[afbeelding]
Dat is een hippie!quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Straks.....misschien
Waarom trouwens die gay-Rambo tegenwoordig?
Waarom trouwens die hippie tegenwoordig?quote:
Peace.... Man.....quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom trouwens die hippie tegenwoordig?
En hij staat je goed!quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Peace.... Man.....
Daarom dus.....
Overigens heb ik die smiley dankzij GLO![]()
[afbeelding]
Een hint zou misschien enige richting kunnen geven...quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:05 schreef Charmian het volgende:
Geen Justin, geen Rod.
Het gaat vast om popsterquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Een hint zou misschien enige richting kunnen geven...
edit: laat ook maar, dinner calls
Dat is goed.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Destinys Child?
Die heeft er echt wel eentjequote:Op donderdag 30 maart 2006 18:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Paula Abdul
Beatles trouwens ook eentje als band.quote:
Die en Tina Turner hebben er ook eentjequote:Op donderdag 30 maart 2006 18:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Laatste gok: Marvin Gaye
Heeft er ook eentjequote:Op donderdag 30 maart 2006 18:49 schreef Neleos het volgende:
Alice Cooper
Die staat er niet tussenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:51 schreef Neleos het volgende:
Paul McCartney
Ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:50 schreef MaJo het volgende:
Stevie Wonder?
Eén per keer gokken, hier reageer ik niet opquote:
Heeft er eentjequote:Op donderdag 30 maart 2006 18:54 schreef jerver73 het volgende:
billy joel dan?
De laatste die overbleefquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Maddona dan?
@sack: ik heb er 1 weg gehaalt
ahumquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De laatste die overbleef![]()
Uzumaki alsnog +1 voor Madonna
Aangepastquote:
Dat lees ik een paar minuten geleden, maar ik ben er eentje al weer vergetenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:59 schreef peaceman het volgende:
Wat zijn de 2 namen die vandaag bekend zijn gemaakt voor Pinkpop?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:59 schreef MaJo het volgende:
Is wel zo eerlijk, anders kun je die hele lijst kopieëren en dan krijg je het punten
en ik speel dit spel al veel langerquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:58 schreef jerver73 het volgende:
tsja.... ze hebben mij ook al afgeleerd om dubbel te posten ...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat lees ik een paar minuten geleden, maar ik ben er eentje al weer vergeten![]()
Je moet er zelf voor betalen en flink ook. Ik denk dat Madonna dat gewoon weigertquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:55 schreef Neleos het volgende:
Britney wel, en Madonna nog niet, das ook apart.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:01 schreef MaJo het volgende:
Dredge en Admiral Freebee
Jee mijn tweede punt in de Triviareeksquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef jerver73 het volgende:
damn ... jij bent goed.... :--)
Hij is belachelijk goed!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef jerver73 het volgende:
damn ... jij bent goed.... :--)
Absoluutquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bowie - Alladin Sane
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:18 schreef GLO het volgende:
Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Queen-Innuendo?
Volgens mij waren er al rock-opera's voordat er cd's warenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
welke cd was de eerste rock opera?
The Who?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
welke cd was de eerste rock opera?
Pretty Things waren eerder, een halfjaar geloof ik. 'Tommy' was wel eerder geschreven, maar ja, zolang je het niet op de plaat zet...quote:
Ech wel. Of bedoel je soms 'Teenage Opera' van Keith West? Die telt niet echt (om dezelfde reden).quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nope
Niet plaat, CD!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Pretty Things waren eerder, een halfjaar geloof ik. 'Tommy' was wel eerder geschreven, maar ja, zolang je het niet op de plaat zet...
goedzo,nu de titel nogquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Pretty Things waren eerder, een halfjaar geloof ik. 'Tommy' was wel eerder geschreven, maar ja, zolang je het niet op de plaat zet...
* kuch*quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:52 schreef GLO het volgende:
Pretty Things - S.F. Sorrow
GLO +1quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:52 schreef GLO het volgende:
Pretty Things - S.F. Sorrow
geen zweet, ik zag zelf niet dat je met 'nope' op MaJo reageerde en niet op mij...quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
GLO +1
over het hoofd gezien
Daar zou jij zomaar gelijk in kunnen hebbenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik denk zomaar dat op CD Tommy een stuk eerder uitgebracht is dan S F Sorrow..
en in dat geval krijg ik een puntje erbijquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Daar zou jij zomaar gelijk in kunnen hebben![]()
Hoppa, snel gedaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The long and winding road
here comes the sun
all you need is love
lady madonna
let it be
something
Tsja, ik heb dat tijdens de top 2000 als ondertitel er neer gezet, maar ik heb het nummer alleen toen een keer gehoord.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Had toch eerder op Neleos gerekend, gezien zijn citaat uit Titles als ondertitel...
Zekerquote:
De vraag was ondanks een wat ongelukkige woordkeuze duidelijk genoeg. Het antwoord ookquote:En hoe zit het nou met die eerste rock opera?![]()
Ik vind wel dat GLO het punt verdiend heeft. Het staat er wel wat vreemd, maar ik denk wel dat Uzumaki de eerste rock-opera bedoelde, niet de eerste op cd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef MaJo het volgende:
Had ik toch een mooie score van 4En hoe zit het nou met die eerste rock opera?
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:23 schreef bukgeit het volgende:
Yeah Yeah Yeah's - Show Your Bones
Toch niet vanwege ondertitel verwisselen, he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:24 schreef Neleos het volgende:
Yeah Yeah Yeahs
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch niet vanwege ondertitel verwisselen, he?
koop je de vinyl dan krijg je de cd er gratis bijquote:Het Excelsior-label komt met een weggeefactie. Wat houdt die actie in?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:29 schreef jerver73 het volgende:
[..]
koop je de vinyl dan krijg je de cd er gratis bij
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:54 schreef jerver73 het volgende:
http://www.xs4all.nl/~jerver73/jerver73_altermix2005.mp3
quote:De pagina kan niet worden weergegeven.
ook dan niet...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:20 schreef jerver73 het volgende:
dan ik nie snap nie.....copy pasten in een browsert?
Rechtermuisknop - Save link as...?quote:
Heb geen msn nie...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:20 schreef jerver73 het volgende:
dan ik nie snap nie.....copy pasten in een browsert? Nou ja, mocht iemand em over de msn toegestroomd willen krijgen ... jerver73@ lalala hotmail enz com
sterker nog het IS..... nu voor het tweede deel van het antwoordquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:26 schreef Berkery het volgende:
Het heeft wel wat weg van Monty python art
Mijn tong hangt anders nog binnenboord hoor....quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
peaceman, je begint op tong80 te lijken met die smiley..
Hippies zijn toch altijd vrolijk?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:33 schreef Z het volgende:
Kan die smiley niet wat minder vrolijk kijken?
staan wel liedjes op........ [hint]meer (of minder) dan je zou verwachten [hint]quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:29 schreef peaceman het volgende:
er staan geen liedjes op?
[afbeelding]
Ja, hebbes!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Rechtermuisknop - Save link as...?
Bij mij geen probleem dus..
Ik heb 'm inmiddels. Rechtsklikken op de link werkte welquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:28 schreef jerver73 het volgende:
@ GLO .. doe je aan FTP?
1 nummer?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:34 schreef jerver73 het volgende:
[..]
staan wel liedjes op........ [hint]meer (of minder) dan je zou verwachten [hint]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |