quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoewel, als ik wat beter kijk, lijkt het Justin Timberlake wel...
Nog ff wachten of TSE de geest krijgt...quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:13 schreef jerver73 het volgende:
zou k maar doen..
glo +1quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:23 schreef GLO het volgende:
Nou vooruit dan: Gavin DeGraw- Just Friends
Dauwpop of zo?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:33 schreef GLO het volgende:
Voorlopige line-up, welk Nederlands festival?
The Rasmus (Fin)
Anouk
Racoon
Beth Hart (USA)
Madball (USA)
Lacuna Coil (It.)
Chimaira (USA)
Th'Legendary Shack*Shakers (USA)
De Dijk
9ties Area met 2 Brothers on the 4th Floor & Party Animals
The Sheer
Last Supper (Can)
Jannes
Normaal
Enge Buren
De Startrekkers
Geef nou maar een hint. Want ik wil weten waar ik Lacuna Coilquote:
Daarom. Maar ik blijf toch moeite hebben met dit soort gestolen punten. Ik wil geen heilig boontje zijn, en ik weet dat het mag, je eigen collectie raadplegen, maar het blijft opzoekenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:33 schreef jerver73 het volgende:
pff wat een bevalling
Donderdag 25 mei 2006quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geef nou maar een hint. Want ik wil weten waar ik Lacuna Coilkan zien...
Uhm, dauwpop dus maar eens gaan checken
ach we hadden meer dan onze kans gehad dacht ik zo.... na een post of 20 gaat de lol soms wel iets van de vraag af...quote:Daarom. Maar ik blijf toch moeite hebben met dit soort gestolen punten. Ik wil geen heilig boontje zijn, en ik weet dat het mag, je eigen collectie raadplegen, maar het blijft opzoeken
Uhm, 38 euro en helemaal in f*cking Hellendoorn. Denk niet dat ik dat overheb voor enkel Lacuna Coil (ben niet heel erg weg van Chimaira) en wat bands die ik of al 10x gezien heb of die ik nog 10x kan zien op een willekeurige braderie......quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Donderdag 25 mei 2006
Terrein a/d Luttenbergerweg - Hellendoorn
Entree: € 38 (excl. voorverkoopkosten)
Aanvang: 08.30 uur.
www.dauwpop.nl
info@dauwpop.nl
Chimaira lijkt me ook vet
Dit is het voorlopige programma hè. Maar vooralsnog heb je wel gelijk. En dan die aanvangstijdquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm, 38 euro en helemaal in f*cking Hellendoorn. Denk niet dat ik dat overheb voor enkel Lacuna Coil (ben niet heel erg weg van Chimaira) en wat bands die ik of al 10x gezien heb of die ik nog 10x kan zien op een willekeurige braderie......
Idd beter. Maar dan Chimaira ook.quote:Beter komen ze gewoon op Lowlands, daar is het wel eens tijd voor natuurlijk
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Dit is het voorlopige programma hè. Maar vooralsnog heb je wel gelijk. En dan die aanvangstijd
Desnoods, is er nog geen "lobby *hier* bands naar Lowlands"-topic?quote:Idd beter. Maar dan Chimaira ook.
Neen, dus ga je gang...quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Desnoods, is er nog geen "lobby *hier* bands naar Lowlands"-topic?
Geen Justin T dus?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:48 schreef Charmian het volgende:
Voor wie is er afgelopen dinsdag een ster onthuld op de Walk of Fame in Hollywood?
Straks.....misschienquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Neen, dus ga je gang...
[afbeelding]
Dat is een hippie!quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Straks.....misschien
Waarom trouwens die gay-Rambo tegenwoordig?
Waarom trouwens die hippie tegenwoordig?quote:
Peace.... Man.....quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom trouwens die hippie tegenwoordig?
En hij staat je goed!quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Peace.... Man.....
Daarom dus.....
Overigens heb ik die smiley dankzij GLO![]()
[afbeelding]
Een hint zou misschien enige richting kunnen geven...quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:05 schreef Charmian het volgende:
Geen Justin, geen Rod.
Het gaat vast om popsterquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Een hint zou misschien enige richting kunnen geven...
edit: laat ook maar, dinner calls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |