Daar zou jij zomaar gelijk in kunnen hebbenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik denk zomaar dat op CD Tommy een stuk eerder uitgebracht is dan S F Sorrow..
en in dat geval krijg ik een puntje erbijquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Daar zou jij zomaar gelijk in kunnen hebben![]()
Hoppa, snel gedaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The long and winding road
here comes the sun
all you need is love
lady madonna
let it be
something
Tsja, ik heb dat tijdens de top 2000 als ondertitel er neer gezet, maar ik heb het nummer alleen toen een keer gehoord.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Had toch eerder op Neleos gerekend, gezien zijn citaat uit Titles als ondertitel...
Zekerquote:
De vraag was ondanks een wat ongelukkige woordkeuze duidelijk genoeg. Het antwoord ookquote:En hoe zit het nou met die eerste rock opera?![]()
Ik vind wel dat GLO het punt verdiend heeft. Het staat er wel wat vreemd, maar ik denk wel dat Uzumaki de eerste rock-opera bedoelde, niet de eerste op cd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef MaJo het volgende:
Had ik toch een mooie score van 4En hoe zit het nou met die eerste rock opera?
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:23 schreef bukgeit het volgende:
Yeah Yeah Yeah's - Show Your Bones
Toch niet vanwege ondertitel verwisselen, he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:24 schreef Neleos het volgende:
Yeah Yeah Yeahs
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch niet vanwege ondertitel verwisselen, he?
koop je de vinyl dan krijg je de cd er gratis bijquote:Het Excelsior-label komt met een weggeefactie. Wat houdt die actie in?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:29 schreef jerver73 het volgende:
[..]
koop je de vinyl dan krijg je de cd er gratis bij
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:54 schreef jerver73 het volgende:
http://www.xs4all.nl/~jerver73/jerver73_altermix2005.mp3
quote:De pagina kan niet worden weergegeven.
ook dan niet...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:20 schreef jerver73 het volgende:
dan ik nie snap nie.....copy pasten in een browsert?
Rechtermuisknop - Save link as...?quote:
Heb geen msn nie...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:20 schreef jerver73 het volgende:
dan ik nie snap nie.....copy pasten in een browsert? Nou ja, mocht iemand em over de msn toegestroomd willen krijgen ... jerver73@ lalala hotmail enz com
sterker nog het IS..... nu voor het tweede deel van het antwoordquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:26 schreef Berkery het volgende:
Het heeft wel wat weg van Monty python art
Mijn tong hangt anders nog binnenboord hoor....quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
peaceman, je begint op tong80 te lijken met die smiley..
Hippies zijn toch altijd vrolijk?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:33 schreef Z het volgende:
Kan die smiley niet wat minder vrolijk kijken?
staan wel liedjes op........ [hint]meer (of minder) dan je zou verwachten [hint]quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:29 schreef peaceman het volgende:
er staan geen liedjes op?
[afbeelding]
Ja, hebbes!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Rechtermuisknop - Save link as...?
Bij mij geen probleem dus..
Ik heb 'm inmiddels. Rechtsklikken op de link werkte welquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:28 schreef jerver73 het volgende:
@ GLO .. doe je aan FTP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |