quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
Nederlands duo bestormt Google Idol
Drie weken geleden bestond het nog niet, maar nu is het zo?n beetje de grootste internetrage van het moment: Google Idol. Geen lange rijen om auditie te mogen doen voor drie chagrijnige juryleden, maar gewoon je optreden filmen met je webcam en opsturen naar GoogleIdol.com waar het wereldwijde internetpubliek zijn oordeel kan vellen.
Inmiddels is de strijd op Google Idol gevorderd tot de halve finales, waarin twee vijftienjarige Nederlandse meiden tot de favorieten behoren. Onder de artiestennamen Pomme en Kelly zijn ze uitgegroeid tot absolute playbacksterren. Met het nummer ?Respect? van Aretha Franklin proberen ze tot de finale door te dringen. In eerste instantie had het duo de geplaybackte nummers van onder meer de Spice Girls, Backstreet Boys en Shania Twain voor de grap geplaatst op Google Video. Deze werden opgepikt door de Australische Ben Petro, die ze op zijn website googleIdol.com zette. De Hollandse meiden werden al snel publiekslievelingen.
Deze OP vind je op: http://wiki.fok.nl/index.php/GoogleIdolsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing aan degenen die adres gegevens e.d. hebben.
Op het plaatsen hiervan staat een fikse ban. Dus hou het leuk voor iedereen en laat dat soort informatie weg ajb.
Nou ze zullen inmiddels vast wel wat gecasht hebben met die adsquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Haha, ik ga er maar niet eens op hopen.
Het zal wel iets zijn van dat ze ons filmpje op een dvd zetten en naar ons thuis opsturen ofzo, vast geen 4-weekse trip naar de Caribien
![]()
Ligt al in de kluis hier, ver weg van de p2p-foldersquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:31 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Die DVD wordt vast veel waard nu die filmpjes weg zijn![]()
"ILLEGAL BOOTLEGGED POMME & KELLY VIDEO'S EXTREMELY RARE!!"![]()
![]()
Mooi zo! Het is dan ook errug gezelligquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef PommeKelly het volgende:
Hahaha![]()
Bedankt voor deze topic Noir!![]()
Ik beloof wel dat ik op het fok-forum blijf rondkomen hoor. Tis wel gezellig!!
(en ja, zoals ik al zei, fenominaal)
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Welk nummer ben ik op de wachtlijst om kelly te neuken?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef PommeKelly het volgende:
Ik zou ze gewoon allemaal weg doen, net als die videolinks, die profielenlinks, die telegraaf ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef Falco het volgende:
En dr missen nog steeds een paar usericoons in de OP.
Geeft niet hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon allemaal weg doen, net als die videolinks, die profielenlinks, die telegraaf ...![]()
Gelukkig dat je zelf om zulke grapjes kunt lachen.quote:
En zeker niet meer dan de Stervendehoerenkankerkachel-reeks! 8)quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef outcast_within het volgende:
Hebben we al een foto met een a4tje met fok erop?
En goed dat dit het laatste deel is. Mag natuurlijk niet meer delen hebben als het grote anime/manga topic
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je Jullie zelf om zulke grapjes kunt lachen.![]()
![]()
Grapjes?!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je zelf om zulke grapjes kunt lachen.![]()
![]()
Hahaha, sinds we 3x op Flabber hebben gestaan (no offense, maar tochquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je zelf om zulke grapjes kunt lachen.![]()
![]()
Jaaahquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef PommeKelly het volgende:
Hahaha![]()
Bedankt voor dit topic Noir!![]()
Nou ik zeg het ook omdat het zo'n rotzooitje is met links en tekst die niet meer kloppenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.![]()
Respect staat er tenslotte ook nog op.Na de finale stoppen we ècht.
![]()
Hhahaha oh okee sorryquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nou ik zeg het ook omdat het zo'n rotzooitje is met links en tekst die niet meer kloppen![]()
Euh, nog niet, doen we nu we even, we zijn er nu toch allebei!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:43 schreef outcast_within het volgende:
Hee is na al die delen nog steeds niet het kleine mini verzoekje om een kleine webcam foto te maken van de pommekelly account mensen met een a4tje erop met stif Fok erop geschreven ingewilligt.???
Ik meende het niet, kheb wel 3 x gestemdquote:
Jeejquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Euh, nog niet, doen we nu we even, we zijn er nu toch allebei!![]()
![]()
* Laat druppeltjes vocht ontsnappen van opwindingquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
![]()
Dude!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Laat druppeltjes vocht ontsnappen van opwinding
Jeeejquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
![]()
Woeiquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
![]()
De namen Yvonne, Danny, Meki, Tong, BHFH zegt ze ook nog nietsquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:44 schreef SiemeN het volgende:
Overigens, over die FOK!-ontgroening..
Als je/jullie hier willen blijven.. lees je even in in de Alberto / matige grap / SHKK reeks en dergelijke..
Wat dacht je van de tussenstand? Die is intussen:quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nou ik zeg het ook omdat het zo'n rotzooitje is met links en tekst die niet meer kloppen![]()
1 2 3 | The Back Dormitory Boys 23% 9,521 40,664 votes total |
condor.... wat is dat nou? en ja bij zo'n post als die van jou ga ik niet je naam goed spellen. Ook al heb je me een keer geholpen met iets pc technischquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Laat druppeltjes vocht ontsnappen van opwinding
Wat zijn ze nog onbevlektquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:47 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
De namen Yvonne, Danny, Meki, Tong, BHFH zegt ze ook nog niets
(gelukkig maar)
Hebben jullie geen eigen mening ofzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:42 schreef PommeKelly het volgende:
Hahaha, sinds we 3x op Flabber hebben gestaan (no offense, maar toch) ben ik op zich wel wat gewend van het humor van dat niveau.
![]()
Ik ben gewoon blij, blij blijquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
c0nd0r.... wat is dat nou? en ja bij zo'n post als die van jou ga ik niet je naam goed spellen. Ook al heb je me een keer geholpen met iets pc technisch
Heb jij geen niet verneukte usericoon ofzo?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:48 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Hebben jullie geen eigen mening ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Heb jij geen niet verneukte usericoon ofzo?
Check z'n fotoboekquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik adoreer anders vrolijk doorquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:50 schreef Noir666 het volgende:
*vestigt aandacht op zelfgeschreven stukje in de OP![]()
Nee,quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef outcast_within het volgende:
Heeft het gelezen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:50 schreef Noir666 het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:50 schreef Noir666 het volgende:
Achja, je hebt het tenminste gelezen, dat is een beginquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik adoreer anders vrolijk door![]()
Pomme
![]()
Kelly
![]()
Het is een gavequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Heeft het gelezen.
Jij bent ook een drama queen zeg
Ik zou niet voor journalistiek gaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:53 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Achja, je hebt het tenminste gelezen, dat is een begin![]()
Mijn toekomstdroom, wat doe je?!quote:
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Heeft het gelezen.
Jij bent ook een drama queen zeg
En ze zijn natuurlijk Nederlandsquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Het is vast allemaal goed bedoeld van je, maar het komt wel een beetje over alsof je wereldje aan scherven is nu ze stoppen.
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik hier zo vaak post, het waren best grappige filmpjes, maar dat vind ik die van die Chinezen net zo goed.. ik zie niet in waarom dit zoveel geweldiger is.
ja, ik weet dat dat komt omdat men liever fapt op 15 jarige meisjes dan Chinezen, maar toch![]()
Joh, het is ook niet 100% serieus, we zitten wel in ONZ ja, neem mijn posts altijd maar gewoon met een korreltje zout, dan zit je wel goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Het is vast allemaal goed bedoeld van je, maar het komt wel een beetje over alsof je wereldje aan scherven is nu ze stoppen.
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik hier zo vaak post, het waren best grappige filmpjes, maar dat vind ik die van die Chinezen net zo goed.. ik zie niet in waarom dit zoveel geweldiger is.
ja, ik weet dat dat komt omdat men liever fapt op 15 jarige meisjes dan Chinezen, maar toch![]()
Als het moet host ik hem zelfquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:56 schreef outcast_within het volgende:
Waarschijnlijk is de stift op.
De webcam stuk.
Het papier weg gevlogen
De kikkers/photobucket down.
Drommels! Jij vocht-verliezende Chauvinist!quote:
Laten we het bij teveel cola houden hequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
HA-HA!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:57 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Drommels! Jij vocht-verliezende Chauvinist!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:56 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Joh, het is ook niet 100% serieus, we zitten wel in ONZ ja, neem mijn posts altijd maar gewoon met een korreltje zout, dan zit je wel goed![]()
De stift was inderdaad ongeveer op,quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:56 schreef outcast_within het volgende:
Waarschijnlijk is de stift op.
De webcam stuk.
Het papier weg gevlogen
De kikkers/photobucket down.
Een reeks die op een grap is gebaseerd moet met een grap worden beëindigdquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]zo kom je er wel heel makkelijk vanaf dramaqueen
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Heb jij ze nou ook al op msn ofzo?![]()
"Geeeef nooit op!"quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
De stift was inderdaad ongeveer op,
De webcam is niet kapot maar de kwaliteit is echt helemaal niks,
Het papier is niet weggevlogen maar wel verkleind (uitgescheurd)
En ik moet hem nu nog even uploaden.
![]()
Blijkt dat er een of andere vage gast achter dat account zitquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Een reeks die op een grap is gebaseerd moet met een grap worden beëindigd![]()
]quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Heb jij ze nou ook al op msn ofzo?![]()
Als het een kloon is, is het de tofste van 2006 tot dusver!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:00 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Blijkt dat er een of andere vage gast achter dat account zit![]()
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
]
Hee nog bedankt voor mijn oude ava
je begrijpt uiteraard dat ik deze posts enkel puur slowchat-wacht-op-de-foto- technisch type
Ja!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:06 schreef PommeKelly het volgende:
SORRY SORRY SORRY VOOR DE WAZIGHEID![]()
[afbeelding]
Nu zien jullie dus ook dat wij PommeKelly dus echt zijn!Hiep hoi.
Hahaquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:06 schreef PommeKelly het volgende:
[afbeelding]
whehe. goed gezien. en ja ik was stout he? Maar ik moest em wel even personaliseren natuurlijk. 2keer het filmpje laten draaien en een ava toegevoegdquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:04 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. Alleen je had hem later aangepast tot +- 250kb zag ik
foei
![]()
Fok gaat erg langzaam.. zal toch niet van al dat ge-f5 komen![]()
Waaatquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:06 schreef PommeKelly het volgende:
[afbeelding]
Zijn jullie siamees?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:06 schreef PommeKelly het volgende:
[afbeelding]
Is trots op zichzelf dat ik hier mede de oorzaak van benquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
![]()
In de OPquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:09 schreef Noir666 het volgende:
Opzich is er geen betere afsluiting te wensen dan deze![]()
![]()
Lijkt mij juist ontiegelijk leuk om die filmpjes over tien jaar van jezelf weer terug te zienquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:08 schreef Falco het volgende:
He nog een vraagje Pomme en Kelly. Zijn jullie niet bang dat je over 4 jaar je kapot schaamt voor al die belachelijke (maar wel erg leuke) video's? Is dat ook een reden om de hele boel offline te halen?
Hahaha, nee, ik denk dat we waarschijnlijk gewoon heel hard moeten lachen ofzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:08 schreef Falco het volgende:
He nog een vraagje Pomme en Kelly. Zijn jullie niet bang dat je over 4 jaar je kapot schaamt voor al die belachelijke (maar wel erg leuke) video's? Is dat ook een reden om de hele boel offline te halen?
Achja, het was weer kort maar krachtig, dag meidenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:11 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Hahaha, nee, ik denk dat we waarschijnlijk gewoon heel hard moeten lachen ofzo. Weet ik veel
![]()
Ik moet weer gaan eigenlijk!![]()
Toedels!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:11 schreef PommeKelly het volgende:
Wij zijn weg!![]()
Tot ziensch mijn waarde menschen!![]()
Groetjes![]()
Doeiquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:11 schreef PommeKelly het volgende:
Wij zijn weg!![]()
Groetjes![]()
*proest*quote:
Tot de volgende keerquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:11 schreef PommeKelly het volgende:
Wij zijn weg!![]()
Groetjes![]()
Ziehier. De allereerste vrouwelijke Pomme & Kelly fan in dit topic.quote:
Krijg jij dan geen popup zodra ze inloggen op Fok?quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Krijg jij dan geen popup zodra ze inloggen op Fok?
Inloggen op fok? Ik krijg een popup zodra ze de computer aanzetten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat zou ik dan even melden in BUGquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
It's a miracle!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ziehier. De allereerste vrouwelijke Pomme & Kelly fan in dit topic.![]()
Heb er even aan zitten denken er eentje te schrijven, moet niet al te moeilijk zijn. Denk alleen niet dat ze dat erg op prijs stellen, geautomatiseerde stalkersquote:
Dat is inderdaad wel erg matig (treurig) als je zoiets maaktquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heb er even aan zitten denken er eentje te schrijven, moet niet al te moeilijk zijn. Denk alleen niet dat ze dat erg op prijs stellen, geautomatiseerde stalkers![]()
Maken is het probleem niet zo (scripten is een hobby en onderdeel van m'n werk) maar het toepassen zou wel triest zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:35 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg matig (treurig) als je zoiets maakt![]()
OMG! PHP C/C++ MySQL nerdalert!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maken is het probleem niet zo (scripten is een hobby en onderdeel van m'n werk) maar het toepassen zou wel triest zijn![]()
Jij kent programmeertalen/scriptingtalen uit je hoofd! Heldquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
OMG! PHP C/C++ MySQL nerdalert!![]()
![]()
Ik ben een échtequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
OMG! PHP C/C++ MySQL nerdalert!![]()
![]()
daseggik!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maken is het probleem niet zo (scripten is een hobby en onderdeel van m'n werk) maar het toepassen zou wel triest zijn![]()
U hoort het, jaja, ze gaan weer een interview geven!!!quote:MORGENOCHTEND TUSSEN HALF 8 EN 8 - INTERVIEW GIEL BEELEN 3FM !!!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:45 schreef Mastertje het volgende:
[..]
U hoort het, jaja, ze gaan weer een interview geven!!!![]()
![]()
Of dat ze de namen van een paar users noemen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat ze met een omweggetje dan ook even Fok! kan noemen. In de zin van: We hebben ontzettend veel support gehad, zoals op Fok!
Pick me, pick mequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:47 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Of dat ze de namen van een paar users noemen!![]()
![]()
![]()
Het komt vast ook nog op het internet, net zoals het vorige interview, dus geen angstquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Pick me, pick me
Maarre kan iemand het even opnemen? Heb rond die tijd geen radio tot mijn beschikking
"Ja ik wou graag nog even Noir zes zes zes bedanken en ehhh" :pquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:47 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Of dat ze de namen van een paar users noemen!![]()
![]()
![]()
Komt zowiezo wel onlinequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Pick me, pick me
Maarre kan iemand het even opnemen? Heb rond die tijd geen radio tot mijn beschikking
Jaaaa, dat zou leuk zijn!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:49 schreef Mastertje het volgende:
"Ja ik wou graag nog even Noir zes zes zes bedanken en ehhh" :p
Inderdaad, de rukkertjes zijn verdwenen als sneeuw voor de zonquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:05 schreef Nolius het volgende:
Wat een menselijkheid hier ineens!
Lees de TT eens goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:12 schreef Jajong het volgende:
Kenker ouwe, deel 11?
Beetje veel eer voor 2 prepuberale bezems, is t niet?
die van mijquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef Falco het volgende:
En dr missen nog steeds een paar usericoons in de OP.
Nee dat is niet waar. Jij komt nog in dit topic.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:08 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Inderdaad, de rukkertjes zijn verdwenen als sneeuw voor de zon![]()
Op GOT kan wel iemand een mod voor je router/modem schrijven zodat er een lampje op gaat knipperen als Pommequote:
SHIT, die grap zag ik echt niet aankomenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar. Jij komt nog in dit topic.![]()
Nu sta je er in hoorquote:
Dank jequote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:en weer zit ik de hele avond P&K topics te bekijken.
Heb je'n euro?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:57 schreef Little_Meanie het volgende:
jezus wat een hoop zielige mensen hier
Ik zou als ik hen was onderhad ook wel moe worden van de media en alle forum hijgers denk ik...quote:Damn, hoor ik maandag voor het eerst van Pomme en Kelly, is het alweer voorbij
Het komt in de loop van de middag nog op de site te staan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:11 schreef DaMook het volgende:
Ow ik lees nu dat het net op de radio was. Giel zei het vandemorgen wel maar was het alweer vergeten
Hij had ook geen tijd genoemt
. Hopelijk heeft iemand het hier opgenomen
Ah nicequote:Op donderdag 30 maart 2006 08:13 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Het komt in de loop van de middag nog op de site te staan.![]()
En ze komen misschien volgende week naar de studioquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:13 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Woei!quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:41 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
En ze komen misschien volgende week naar de studio.
Vanmiddag maar even luisteren dan. Uitgerekend nu moest ik even weg.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:13 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Homestar Runnerquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:41 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
En ze komen misschien volgende week naar de studio.
Ben je een kloon van zoalshetis?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef Zo-is-dat het volgende:
t lag aan t ontbreken van realplayer dus... Komt goed! Dankjewel!!
Nope!! Ook geen familie trwns...quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben je een kloon van zoalshetis?![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
Is men er inmiddels al achter van welke BNér oid 1 van hen een dochter is?
Dat is de enige logische verklaring voor dat publiciteitsschuwe gedoe.
Of een papa staat in de quote ofzo![]()
en noir666.....je bent een rare freak![]()
ik zou er geen moeite mee hebben hoor als 40000 dames op me ant geilen zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet bekend en hoeft toch ook niet? Ik zou het ook niet tof vinden als iedereen ineens alles over me probeert te vinden op Google oid.
Niet iedereen wil graag beroemd worden hoor, als ze op al die verzoeken zoals van Jensen, shownieuws e.d. ingaan kunnen ze straks niet meer normaal over straat. Het was nooit hun intentie om beroemd te worden dus dit is een logische zetquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
en noir666.....je bent een rare freak![]()
Lijkt me een beetje vergezochtquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
...
Ik zou het verschrikkelijk vinden als 4000 onbekende kerels op me zitten te geilenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:24 schreef jowblow het volgende:
ik zou er geen moeite mee hebben hoor als 40000 dames op me ant geilen zijn![]()
eh, ze posten meequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef woeeiiii het volgende:
what the fokkkk ze zitten mee te lezen!
wat gaaf die webcampic met fok
Whaha je loopt achter!quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef woeeiiii het volgende:
what the fokkkk ze zitten mee te lezen!
wat gaaf die webcampic met fok
WAT HEB IK NOU WEER GEDAAN?!?!quote:
Toevallig XS4all?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:35 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik ben nu al weken aan het stemmen, en eergisteren heb ik voor de finale gestemd. Maar gisteren en vandaag zie ik weer de semi-finales op de website www.googleidol.com ...(waar ik uiteraard niet meer op kan stemmen omdat ik dan een melding krijg dat de stemming niet meer bestaat)
Control-F5 ? Cache leegmaken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:35 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik ben nu al weken aan het stemmen, en eergisteren heb ik voor de finale gestemd. Maar gisteren en vandaag zie ik weer de semi-finales op de website www.googleidol.com ...(waar ik uiteraard niet meer op kan stemmen omdat ik dan een melding krijg dat de stemming niet meer bestaat)
http://members.home.nl/mastertje/pommekelly3fm2.mp3quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:56 schreef Noir666 het volgende:
Het interview trouwens, voor degenen die het gemist hebben, het begint op ongeveer 44:00![]()
Noouuuuuu, gun mij nou ook wat eer!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:57 schreef Mastertje het volgende:
[..]
http://members.home.nl/mastertje/pommekelly3fm2.mp3
![]()
Ja klopt, ik heb XS4ALL, via dat IP werkt het wel, dankjewel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:50 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Toevallig XS4all?http://216.227.208.165/
Zit ergens een foutje in een van de xs4all servers... denk zelf een proxy, omdat de oude website nog gecached staat bij xs4all... of een DNS server omdat het ip waar googleidol.com naar linkt een ander ip is dat ik je net gaf.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb XS4ALL, via dat IP werkt het wel, dankjewel.
Enig idee hoe het komt?
Hoezo, ben je al niet genoeg aan je trekken gekomen (letterlijk en figuurlijk)?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:01 schreef most_wanted het volgende:
Muaha, best wel lomp dat jullie stoppen.![]()
We gaan niet allemaal iedere week naar de Psychiater.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoezo, ben je al niet genoeg aan je trekken gekomen (letterlijk en figuurlijk)?
Ik denk het laatste aangezien in niet via de proxyserver van XS4ALL surf.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:13 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Zit ergens een foutje in een van de xs4all servers... denk zelf een proxy, omdat de oude website nog gecached staat bij xs4all... of een DNS server omdat het ip waar googleidol.com naar linkt een ander ip is dat ik je net gaf.
EN NOU WIL IK OOK ANTWOORD OOK, GOFFEDOMME NOG AN TOE!!!quote:
Ik gebruik shiftquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:54 schreef HuHu het volgende:
Goed zo.
En nu iedereen z'n Caps-Lock weer uit zetten graag.
sommige mensen gaan gewoon bijna eng op in dit soort fenomenen that's allquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:54 schreef Noir666 het volgende:
[..]
EN NOU WIL IK OOK ANTWOORD OOK, GOFFEDOMME NOG AN TOE!!!!!1
!!11
!
Zoals ik ergens al eerder zei, dit is wel ONZ he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:59 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
sommige mensen gaan gewoon bijna eng op in dit soort fenomenen that's all![]()
![]()
HEY!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:09 schreef leneh het volgende:
Moderator?Waar zit je met u slotje vraag ik mij af?
Alleen als googleidol dan nog niet voorbij is.quote:
Ja, en mooi niet dat ik de OP dan weer ga doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Alleen als googleidol dan nog niet voorbij is.
Doe ik welquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:21 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ja, en mooi niet dat ik de OP dan weer ga doen![]()
En van Lange Frans.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Bovendien is Giel een vriend van Fok!.
Hangt er natuurlijk ook vanaf of PommeKellyquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:28 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Doe ik wel![]()
En natuurlijk is Google Idol nog niet afgelopen als dit deel vol isduurt nog (kleine?) twee dagen
Amen!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En voor alle mensen die lopen te zeuren: dit is gewoon een leuke [ONZ]-hype die nog leuker werd toen de dames ook op Fok! kwamen, het gebeurt niet iedere week dat de iconen van een internationale hype langskomen![]()
En daarbij, ik sprak van de week een psycholoog, het is helemaal niet abnormaal dat iemand van mijn leeftijd ernstig gecharmeerd is van 15-jarige meisjesquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Maar het zijn ook gewoon twee erg leuke meisjes
pics?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:06 schreef nlboy het volgende:
Volgens mij zijn zij ook veel leuker dan mijn 15-jarige zusje.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef nlboy het volgende:
[..]
Nou nee...dat doe ik haar niet aan.
Al die vage figuren hier.![]()
Lief...quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]wie A zegt moet ook B zeggen, kom op met dat lieve zusje
![]()
Geilen die ook op 15-jarige meisjes daar?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:27 schreef nlboy het volgende:
Wat hebben jullie met die 15-jarige?! Ik heb zo'n gevoel dat ik op het meisjesforum.net zit.
*Kuch*officieus subforum*kuch*quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:27 schreef nlboy het volgende:
Wat hebben jullie met die 15-jarige?! Ik heb zo'n gevoel dat ik op het meisjesforum.net zit.
Daarom, laten we het gewoon maar over Pomme en Kelly hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Laat ook maar, geen enkel meisje is leuker dan Pomme, ook jouw zusje niet.
Goede idee. Alleen is googleidol niet echt spannend meer, ze staan zo ver voor. Om het spannend te houden stel ik spannende foto's van pomme en kelly voor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:33 schreef nlboy het volgende:
[..]
Daarom, laten we het gewoon maar over Pomme en Kelly hebben.
Of een sms-actie waar je een gratis DVD kan winnen met alle filmpjes van Pomme en Kelly.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Goede idee. Alleen is googleidol niet echt spannend meer, ze staan zo ver voor. Om het spannend te houden stel ik spannende foto's van pomme en kelly voor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |