SHIT, die grap zag ik echt niet aankomenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar. Jij komt nog in dit topic.![]()
Nu sta je er in hoorquote:
Dank jequote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:en weer zit ik de hele avond P&K topics te bekijken.
Heb je'n euro?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:57 schreef Little_Meanie het volgende:
jezus wat een hoop zielige mensen hier
Ik zou als ik hen was onderhad ook wel moe worden van de media en alle forum hijgers denk ik...quote:Damn, hoor ik maandag voor het eerst van Pomme en Kelly, is het alweer voorbij
Het komt in de loop van de middag nog op de site te staan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:11 schreef DaMook het volgende:
Ow ik lees nu dat het net op de radio was. Giel zei het vandemorgen wel maar was het alweer vergeten
Hij had ook geen tijd genoemt
. Hopelijk heeft iemand het hier opgenomen
Ah nicequote:Op donderdag 30 maart 2006 08:13 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Het komt in de loop van de middag nog op de site te staan.![]()
En ze komen misschien volgende week naar de studioquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:13 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Woei!quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:41 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
En ze komen misschien volgende week naar de studio.
Vanmiddag maar even luisteren dan. Uitgerekend nu moest ik even weg.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:13 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Homestar Runnerquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:41 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
En ze komen misschien volgende week naar de studio.
Ben je een kloon van zoalshetis?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef Zo-is-dat het volgende:
t lag aan t ontbreken van realplayer dus... Komt goed! Dankjewel!!
Nope!! Ook geen familie trwns...quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben je een kloon van zoalshetis?![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
Is men er inmiddels al achter van welke BNér oid 1 van hen een dochter is?
Dat is de enige logische verklaring voor dat publiciteitsschuwe gedoe.
Of een papa staat in de quote ofzo![]()
en noir666.....je bent een rare freak![]()
ik zou er geen moeite mee hebben hoor als 40000 dames op me ant geilen zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet bekend en hoeft toch ook niet? Ik zou het ook niet tof vinden als iedereen ineens alles over me probeert te vinden op Google oid.
Niet iedereen wil graag beroemd worden hoor, als ze op al die verzoeken zoals van Jensen, shownieuws e.d. ingaan kunnen ze straks niet meer normaal over straat. Het was nooit hun intentie om beroemd te worden dus dit is een logische zetquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
en noir666.....je bent een rare freak![]()
Lijkt me een beetje vergezochtquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
...
Ik zou het verschrikkelijk vinden als 4000 onbekende kerels op me zitten te geilenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:24 schreef jowblow het volgende:
ik zou er geen moeite mee hebben hoor als 40000 dames op me ant geilen zijn![]()
eh, ze posten meequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef woeeiiii het volgende:
what the fokkkk ze zitten mee te lezen!
wat gaaf die webcampic met fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |