Alleen als googleidol dan nog niet voorbij is.quote:
Ja, en mooi niet dat ik de OP dan weer ga doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Alleen als googleidol dan nog niet voorbij is.
Doe ik welquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:21 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ja, en mooi niet dat ik de OP dan weer ga doen![]()
En van Lange Frans.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Bovendien is Giel een vriend van Fok!.
Hangt er natuurlijk ook vanaf of PommeKellyquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:28 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Doe ik wel![]()
En natuurlijk is Google Idol nog niet afgelopen als dit deel vol isduurt nog (kleine?) twee dagen
Amen!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En voor alle mensen die lopen te zeuren: dit is gewoon een leuke [ONZ]-hype die nog leuker werd toen de dames ook op Fok! kwamen, het gebeurt niet iedere week dat de iconen van een internationale hype langskomen![]()
En daarbij, ik sprak van de week een psycholoog, het is helemaal niet abnormaal dat iemand van mijn leeftijd ernstig gecharmeerd is van 15-jarige meisjesquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Maar het zijn ook gewoon twee erg leuke meisjes
pics?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:06 schreef nlboy het volgende:
Volgens mij zijn zij ook veel leuker dan mijn 15-jarige zusje.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef nlboy het volgende:
[..]
Nou nee...dat doe ik haar niet aan.
Al die vage figuren hier.![]()
Lief...quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]wie A zegt moet ook B zeggen, kom op met dat lieve zusje
![]()
Geilen die ook op 15-jarige meisjes daar?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:27 schreef nlboy het volgende:
Wat hebben jullie met die 15-jarige?! Ik heb zo'n gevoel dat ik op het meisjesforum.net zit.
*Kuch*officieus subforum*kuch*quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:27 schreef nlboy het volgende:
Wat hebben jullie met die 15-jarige?! Ik heb zo'n gevoel dat ik op het meisjesforum.net zit.
Daarom, laten we het gewoon maar over Pomme en Kelly hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Laat ook maar, geen enkel meisje is leuker dan Pomme, ook jouw zusje niet.
Goede idee. Alleen is googleidol niet echt spannend meer, ze staan zo ver voor. Om het spannend te houden stel ik spannende foto's van pomme en kelly voor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:33 schreef nlboy het volgende:
[..]
Daarom, laten we het gewoon maar over Pomme en Kelly hebben.
Of een sms-actie waar je een gratis DVD kan winnen met alle filmpjes van Pomme en Kelly.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Goede idee. Alleen is googleidol niet echt spannend meer, ze staan zo ver voor. Om het spannend te houden stel ik spannende foto's van pomme en kelly voor..
Dat is illegaalquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:35 schreef pc-fr34k het volgende:
Goede idee. Alleen is googleidol niet echt spannend meer, ze staan zo ver voor. Om het spannend te houden stel ik spannende foto's van pomme en kelly voor..
Ze komt zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Komen mijn vriendinnetjes nog online vanavond ?Ik mis ze.
Ok, over een jaartje dan.quote:
quote:' Kelly en Pomme Interview Giel Beelen - 3FM was weer super ! zegt:
groetjes aan de fokkers
Ze zijn alweer wegquote:
Groeten terugquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:20 schreef Mastertje het volgende:
Nou, Kelly kon om de een of andere reden niet op FoK komen, dus ik moest ff de groeten doenHierbij.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |