quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
Nederlands duo bestormt Google Idol
Drie weken geleden bestond het nog niet, maar nu is het zo?n beetje de grootste internetrage van het moment: Google Idol. Geen lange rijen om auditie te mogen doen voor drie chagrijnige juryleden, maar gewoon je optreden filmen met je webcam en opsturen naar GoogleIdol.com waar het wereldwijde internetpubliek zijn oordeel kan vellen.
Inmiddels is de strijd op Google Idol gevorderd tot de halve finales, waarin twee vijftienjarige Nederlandse meiden tot de favorieten behoren. Onder de artiestennamen Pomme en Kelly zijn ze uitgegroeid tot absolute playbacksterren. Met het nummer ?Respect? van Aretha Franklin proberen ze tot de finale door te dringen. In eerste instantie had het duo de geplaybackte nummers van onder meer de Spice Girls, Backstreet Boys en Shania Twain voor de grap geplaatst op Google Video. Deze werden opgepikt door de Australische Ben Petro, die ze op zijn website googleIdol.com zette. De Hollandse meiden werden al snel publiekslievelingen.
Deze OP vind je op: http://wiki.fok.nl/index.php/GoogleIdolsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing aan degenen die adres gegevens e.d. hebben.
Op het plaatsen hiervan staat een fikse ban. Dus hou het leuk voor iedereen en laat dat soort informatie weg ajb.
Nou ze zullen inmiddels vast wel wat gecasht hebben met die adsquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Haha, ik ga er maar niet eens op hopen.
Het zal wel iets zijn van dat ze ons filmpje op een dvd zetten en naar ons thuis opsturen ofzo, vast geen 4-weekse trip naar de Caribien
![]()
Ligt al in de kluis hier, ver weg van de p2p-foldersquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:31 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Die DVD wordt vast veel waard nu die filmpjes weg zijn![]()
"ILLEGAL BOOTLEGGED POMME & KELLY VIDEO'S EXTREMELY RARE!!"![]()
![]()
Mooi zo! Het is dan ook errug gezelligquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef PommeKelly het volgende:
Hahaha![]()
Bedankt voor deze topic Noir!![]()
Ik beloof wel dat ik op het fok-forum blijf rondkomen hoor. Tis wel gezellig!!
(en ja, zoals ik al zei, fenominaal)
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Welk nummer ben ik op de wachtlijst om kelly te neuken?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef PommeKelly het volgende:
Ik zou ze gewoon allemaal weg doen, net als die videolinks, die profielenlinks, die telegraaf ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef Falco het volgende:
En dr missen nog steeds een paar usericoons in de OP.
Geeft niet hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon allemaal weg doen, net als die videolinks, die profielenlinks, die telegraaf ...![]()
Gelukkig dat je zelf om zulke grapjes kunt lachen.quote:
En zeker niet meer dan de Stervendehoerenkankerkachel-reeks! 8)quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef outcast_within het volgende:
Hebben we al een foto met een a4tje met fok erop?
En goed dat dit het laatste deel is. Mag natuurlijk niet meer delen hebben als het grote anime/manga topic
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je Jullie zelf om zulke grapjes kunt lachen.![]()
![]()
Grapjes?!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je zelf om zulke grapjes kunt lachen.![]()
![]()
Hahaha, sinds we 3x op Flabber hebben gestaan (no offense, maar tochquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je zelf om zulke grapjes kunt lachen.![]()
![]()
Jaaahquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef PommeKelly het volgende:
Hahaha![]()
Bedankt voor dit topic Noir!![]()
Nou ik zeg het ook omdat het zo'n rotzooitje is met links en tekst die niet meer kloppenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.![]()
Respect staat er tenslotte ook nog op.Na de finale stoppen we ècht.
![]()
Hhahaha oh okee sorryquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nou ik zeg het ook omdat het zo'n rotzooitje is met links en tekst die niet meer kloppen![]()
Euh, nog niet, doen we nu we even, we zijn er nu toch allebei!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:43 schreef outcast_within het volgende:
Hee is na al die delen nog steeds niet het kleine mini verzoekje om een kleine webcam foto te maken van de pommekelly account mensen met een a4tje erop met stif Fok erop geschreven ingewilligt.???
Ik meende het niet, kheb wel 3 x gestemdquote:
Jeejquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Euh, nog niet, doen we nu we even, we zijn er nu toch allebei!![]()
![]()
* Laat druppeltjes vocht ontsnappen van opwindingquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
![]()
Dude!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Laat druppeltjes vocht ontsnappen van opwinding
Jeeejquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
![]()
Woeiquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
![]()
De namen Yvonne, Danny, Meki, Tong, BHFH zegt ze ook nog nietsquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:44 schreef SiemeN het volgende:
Overigens, over die FOK!-ontgroening..
Als je/jullie hier willen blijven.. lees je even in in de Alberto / matige grap / SHKK reeks en dergelijke..
Wat dacht je van de tussenstand? Die is intussen:quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nou ik zeg het ook omdat het zo'n rotzooitje is met links en tekst die niet meer kloppen![]()
1 2 3 | The Back Dormitory Boys 23% 9,521 40,664 votes total |
condor.... wat is dat nou? en ja bij zo'n post als die van jou ga ik niet je naam goed spellen. Ook al heb je me een keer geholpen met iets pc technischquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Laat druppeltjes vocht ontsnappen van opwinding
Wat zijn ze nog onbevlektquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:47 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
De namen Yvonne, Danny, Meki, Tong, BHFH zegt ze ook nog niets
(gelukkig maar)
Hebben jullie geen eigen mening ofzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:42 schreef PommeKelly het volgende:
Hahaha, sinds we 3x op Flabber hebben gestaan (no offense, maar toch) ben ik op zich wel wat gewend van het humor van dat niveau.
![]()
Ik ben gewoon blij, blij blijquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
c0nd0r.... wat is dat nou? en ja bij zo'n post als die van jou ga ik niet je naam goed spellen. Ook al heb je me een keer geholpen met iets pc technisch
Heb jij geen niet verneukte usericoon ofzo?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:48 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Hebben jullie geen eigen mening ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Heb jij geen niet verneukte usericoon ofzo?
Check z'n fotoboekquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Heb jij geen niet verneukte usericoon ofzo?
Ik adoreer anders vrolijk doorquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:50 schreef Noir666 het volgende:
*vestigt aandacht op zelfgeschreven stukje in de OP![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |