neem de tijd johquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
Gaat goed met de foto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:45 schreef M5 het volgende:
[..]
neem de tijd johom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nog ff en we zijn op pagina 2 en dan kijkt er geen hond meer naarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:44 schreef hermandeperman het volgende:
TVP en weer wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
flikker eerst nu eens die OP layout er in, dan heb je al wat.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die foto's zijn ineens weg van de sitequote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:46 schreef M5 het volgende:
[..]
flikker eerst nu eens die OP layout er in, dan heb je al wat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat heb je zelf liever?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:46 schreef Googolplexian het volgende:
Als je siteground via mij neemt is het wat goedkoper ... dat kan ik alleen doen als ik er zelf minimale marge op neem. Ik reken € 50,- / jaar tegen hun $ 82,- / jaar (let op: euro tegen dollar en prijs is inclusief .com (of soortgelijk) domein-registratie).
Plus van bij mij: goedkoper, problemen dump je bij mij en ik neem contact op met SiteGround
Min van bij mij: geen referal program voor zover ik weet, geen helpdesk inlog functie bij siteground ... daar heb je mij dan voor.
Die deed mee aan de gumball...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
Dus die T1 met een porsche blok.... zien jullie het voor je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.MooiJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kijk eens internet n00bje van me:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die foto's zijn ineens weg van de siteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wilde ze nog copyen naar ander domein maar zelfs dat lukt niet meerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
kijk eens internet n00bje van me:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon de site opzoeken, en dan ff op ctrl-f5 rammen verhielp het probleem, right-click, save-ass, en dan hosten bij tinypicquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wilde ze nog copyen naar ander domein maar zelfs dat lukt niet meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedankt lieve M5quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:59 schreef M5 het volgende:
[..]
gewoon de site opzoeken, en dan ff op ctrl-f5 rammen verhielp het probleem, right-click, save-ass, en dan hosten bij tinypicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en nu in de OP flikkeren die zooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bedankt lieve M5om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
5 april?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:03 schreef Mukie het volgende:
nog geen wanadoo family hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nog 1 weekje en dan.... 20mbitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg mukie wanneer ben je weer single?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:03 schreef Mukie het volgende:
nog geen wanadoo family hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nog 1 weekje en dan.... 20mbitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het maakt mij niet zoveel uitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat heb je zelf liever?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mij maakt het geen reed uit als ze me maar helpen met migreren en minimale downtime.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sorry schat, ik ben met meer dingen bezig dan mn verkeringquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zeg mukie wanneer ben je weer single?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je was veel leuker toen je single wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh bummerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
sorry schat, ik ben met meer dingen bezig dan mn verkeringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
FNTM zijn we aant bekookstoven, heb nog een stuk of 4-5 fotoshoots incl 2 meetings, mr Fok en miss fok verkiezingen, veelal vrienden waarmee het nu wat slechter gaat en ga zo maar door. Als ik dan eindelijk op fok kan, ben ik meestal bezig met opruimen enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
doen wequote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:10 schreef Googolplexian het volgende:
O ... ps .. als je een eigen account neemt, doe dat dan via mijn referal linkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En over die PowerBall ...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
doen weom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik wacht wel ff op antwoord van mijn mail. Ff gevraagd hoe dat zit met mijn email enzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat je ehm niet gecarjacked hebtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zojuist een Lada Niva op de foto gezetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Carjacken is duurder dan er één halen in Litouwenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:19 schreef M5 het volgende:
[..]
dat je ehm niet gecarjacked hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
met rechts lukt me dat aardig. Moet zeggen dat het de pijn in mijn onderarm aanzienlijk verlichtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En over die PowerBall ...
Zie het alsof je een glas -dat voor de helft gevuld is- van bovenaf met je vingers beetpakt en ronddraait. Je voelt dan het gewicht van de vloeistof in het glas ronddraaien. Wanneer een PowerBall snel genoeg draait (wanneer de lampjes branden) dan kun je dat gewicht ook voelen. Door met circelvormige beweging dat gewicht "rond te duwen" (steeds sneller te volgen) versnel je de PowerBall en wordt het gewicht zwaarder.
Klopt, en hij werd bewaakt door twee hondenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Carjacken is duurder dan er één halen in Litouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Carjacken kun je zelf doen, en je hoeft niet heel europa door te reizen. Gewoon een deur opentrekken, bestuurder er uit gooien, en zelf wegrijden. Kost je niets.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Carjacken is duurder dan er één halen in Litouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Check ff de functies van de teller ... die kun je instellen op sessie-record of overall-recordquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
met rechts lukt me dat aardig. Moet zeggen dat het de pijn in mijn onderarm aanzienlijk verlichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
met links heb ik absoluut geen coordinatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan NOG is het duurderquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Carjacken kun je zelf doen, en je hoeft niet heel europa door te reizen. Gewoon een deur opentrekken, bestuurder er uit gooien, en zelf wegrijden. Kost je niets.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee hoor. ik weet niet hoe goedkoop jij naar litouwen kunt, maar zolang het niet met geld toe is, ben je met carjacken goedkoper uit. Dat ie daarna als gestolen geregistreerd staat en jij gezocht wordt door de politie is wat andersquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En dan NOG is het duurderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Check ff de functies van de teller ... die kun je instellen op sessie-record of overall-recordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoef je niet te stoppen met draaien om te zien hoe hard je boekt.
O we gaan er ook echt serieus op inquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:25 schreef M5 het volgende:
[..]
nee hoor. ik weet niet hoe goedkoop jij naar litouwen kunt, maar zolang het niet met geld toe is, ben je met carjacken goedkoper uit. Dat ie daarna als gestolen geregistreerd staat en jij gezocht wordt door de politie is wat andersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die referral nog ff he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is dat dan gewoon op die link op je site klikken en dan order?
ik ben altijd serieus.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
O we gaan er ook echt serieus op inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In dat geval heb je gelijk
Mooi merk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:27 schreef Klonk het volgende:
3om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
porschesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op's op een rijtjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alexxxxx: weet jij iets over een Lada pre-orion?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zojuist een Lada Niva op de foto gezetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ben altijd serieus.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is dat dan niet niva-en?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:19 schreef M5 het volgende:
[..]
dat je ehm niet gecarjacked hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en ik zag vandaag een Land Rover Defender chassis staan maar kon geen foto makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:27 schreef Googolplexian het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik kan dus blij zijn als ik Mike ziequote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh bummerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mod zijn is ook niks johom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan is't goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik doorgaans ook maar je treft me in een gekke buiJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
is dat dan niet niva-en?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Alfisti gaat CSI miami kijkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:33 schreef BoJo het volgende:
Matrix nu op sbs6. Nog maar een keertje kijken danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* ook TV gaat kijkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:33 schreef BoJo het volgende:
Matrix nu op sbs6. Nog maar een keertje kijken danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lada's heten in elk landf weer anders, zegt me zo niksquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:29 schreef vlad het volgende:
[..]
alexxxxx: weet jij iets over een Lada pre-orion?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zag vandaag een lijst met auto's waar we binnenkort een systeem voor gaan ontwikkelen en daar stond een Niva en een Lada pre-orion op. Maar die laatste zegt me niets. Maar als ie bestaat, jou vast welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heerlijke filmquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:33 schreef M5 het volgende:
ik accepteer de cookies.
btw, aan je sig te zien heb je Lord of War gekeken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb hem in de bios gezien. zeker een goede filmquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
heerlijke filmom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maak er een filmpje van met housemuziek op de achtergrondquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:46 schreef ook_gek het volgende:
ik ben mega verkoudenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb m zojuist op 13 verschillende locaties geplemptquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:05 schreef Hugster het volgende:
Met zo'n brik rijd bij ons de muskusrattenvanger in de rondteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uitpufzequote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:07 schreef Mukie het volgende:
eens gaat uitpuffenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.doegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:10 schreef BoJo het volgende:
m'n tv ging ineens uitzichzelf uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
echt gewoon helemaal uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pufsequote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:07 schreef Mukie het volgende:
eens gaat uitpuffenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.doegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat zijn geen grappenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:10 schreef BoJo het volgende:
m'n tv ging ineens uitzichzelf uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
echt gewoon helemaal uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
m5 waarom plaats je nooit meer TR's ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vroeger zette je nog regelmatig een TR als er iets niet in de haak was bij een topic.. nu moeten TF en ik al het werk zelf doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:15 schreef M5 het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik lees niet alles. maar waren er posts te deleten dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vroeger zette je nog regelmatig een TR als er iets niet in de haak was bij een topic.. nu moeten TF en ik al het werk zelf doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, ik had me voor kunnen stellen dat je vaniddag in het zweefvlieg vs 747 vs airbus vs vrachtkits vs straaljager topic een TR had geplaatstquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:17 schreef M5 het volgende:
[..]
ik lees niet alles. maar waren er posts te deleten dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zat er aan te denken ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik had me voor kunnen stellen dat je vaniddag in het zweefvlieg vs 747 vs airbus vs vrachtkits vs straaljager topic een TR had geplaatstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[...]GESCHIKTquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:19 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zat er aan te denken ja.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.had alleen geen zinJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ongeschikt voor wat? mod? die functie ambieer ik geheel niet, en ik wens mijn naam ook niet met blauwe letters geschreven te zien hier op dit forum.quote:
er is nog een 4e ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:27 schreef Klonk het volgende:
3om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
porschesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op's op een rijtjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet meerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat zijn geen grappenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit je nog ruim in de garantie?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wel kut als je nu een TV moet kopen terwijl we net tegen die HDTV overgang aan zittenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan ff niet herinneren wanneer ik deze nou gekocht hebquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wel kut als je nu een TV moet kopen terwijl we net tegen die HDTV overgang aan zittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom kijk ik geen films meer op sbsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:40 schreef BoJo het volgende:
schijt sbs6 met hun hart van nederland gezeik midden in een filmom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tegen de tijd dat we in Nederland op grote schaal HDTV ontvangen ben je wel weer toe aan een nieuwe TV hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wel kut als je nu een TV moet kopen terwijl we net tegen die HDTV overgang aan zittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb bij de makro 5 jaar garantie gekochtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan ff niet herinneren wanneer ik deze nou gekocht hebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar moet al zeker een jaar geleden zijn...denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
\quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we in Nederland op grote schaal HDTV ontvangen ben je wel weer toe aan een nieuwe TV hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:43 schreef BoJo het volgende:
4 februari 2005 gekochtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voor wat dan ook !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:22 schreef M5 het volgende:
[..]
ongeschikt voor wat? mod? die functie ambieer ik geheel niet, en ik wens mijn naam ook niet met blauwe letters geschreven te zien hier op dit forum.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb echt zelden gelukquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heb jij weer...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar is er tegenwoordig geen 2 jaar garantie verplicht?
wat hij zegt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:45 schreef Fugie het volgende:
jongeh, dat ding had gewoon een system glitch. Nix aan de hand ouwe.
Voor TV's? Wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:41 schreef BoJo het volgende:
Toshiba is toch geen B merkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toshiba beamers werk ik wel eens mee... LCD's helemaal nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:44 schreef BoJo het volgende:
Bara toevallig bekend met deze tv (aangezien jij in die zooi zitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
LCD Toshiba Stasia 30WL46
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor TV's? Wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Paar jaarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
\
Hoe lang doe jij met een tv dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik merk hetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb echt zelden gelukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik tot hij het niet meer doetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Paar jaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan je lang wachten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik tot hij het niet meer doetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wacht wel tot dat HDTV doorslaat...
dan koop ik een beamer en een LCDom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Decors horen toch lelijk te zijn?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan je lang wachten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij zijn daar in Nederland veelste conservatief voor. Het enige dat je in HD de komende tijd gaat zien in Nederland zijn DVD's en misschien een digitaal sportkanaal. Als we programma's in HD willen opnemen moeten alle decors opnieuw gemaakt worden, omdat deze in HD er niet uit zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je Sesamstraat in HD zou filmen kan je zien of het hoofd van Tommie met een kruis of een rijg steek eraan genaaid zitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Decors horen toch lelijk te zijn?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je Sesamstraat in HD zou filmen kan je zien of het hoofd van Tommie met een kruis of een rijg steek eraan genaaid zitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tot nu toe wil het met de Dayzers ook niet echt lukken bij 'emquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik merk hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met zoveel ongeluk moet je toch wel ooit een Miljoen of wat winnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vuist in z'n holquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.is Tommie genaaid?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Door wie?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mja klopt...maar het gaat me toch vooral om films en dat soort dingenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je Sesamstraat in HD zou filmen kan je zien of het hoofd van Tommie met een kruis of een rijg steek eraan genaaid zitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond meneer aarst zn vuist al zo stinkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vuist in z'n holom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je doet het voor de porno dusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja klopt...maar het gaat me toch vooral om films en dat soort dingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Porno in HD qualityquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je doet het voor de porno dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik wel eens op de nieuwsgroepen zien staanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Porno in HD qualityom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb laatst 3,50 gewonnenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:07 schreef Fugie het volgende:
dayzersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pokeren is beter, heb je het zelf in de handom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb laatst 3,50 gewonnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mja voor 1950 dollar schiet je al in HD dus tjaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb ik wel eens op de nieuwsgroepen zien staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uit 2,50 inzet toch meer dan 100% winstquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
R.I.P.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:16 schreef Sjoewe het volgende:
Ernstig F1 ongelukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
$4.30 voor je Full Housequote:
jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
R.I.P.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
tot nu toe wil het met de Dayzers ook niet echt lukken bij 'emom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mja is lage limeten limit tafeltje, maar 4.30 is de grootse pot tot nu toe die ik heb gezien.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
$4.30 voor je Full Houseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja is lage limeten limit tafeltje, maar 4.30 is de grootse pot tot nu toe die ik heb gezien.
Wat speel je? Omaha of Hold 'em?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
vrijdag weer pokerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
patserquote:
Wat is daar nou patser aanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
patserom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
we doen meestal maar wat, die classic poker maar ook verschillende variaties Hold 'em en soms ook wild cards er tussen. Eigenlijk verzint diegene die dealt wat het gaat wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wel humorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alleen die variant? ik vind het leuker om een beetje te wisselen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:41 schreef Sjoewe het volgende:
Wij spelen altijd gewoon Texas Hold ém
Alleen dat. Speelt wel zo lekker vind ik. Kan je een beetje één strategie volgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
alleen die variant? ik vind het leuker om een beetje te wisselen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mjah wij zijn niet zo serieusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alleen dat. Speelt wel zo lekker vind ik. Kan je een beetje één strategie volgen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mja als het om pieken gaat welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah wij zijn niet zo serieusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat probeer ik ook altijd te zeggen maar het slaat niet aanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:48 schreef Fugie het volgende:
boooom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
boeken lezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.het is niet veel meer dan kansberekeningenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inclusief een bacterieinfectie in mijn smoel jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ballebek, jij hebt allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is ook niet zo gek. Die camera's zijn mega goedkoop. Dus de overstap is snel gemaaktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb ik wel eens op de nieuwsgroepen zien staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
720p via de kabel?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:49 schreef Ballebek het volgende:
Ik heb al jaaaaaren HD hier.
Nu ook via de kabel btw...
ALLES wat je op tv ziet is HD opgenomen schatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek. Die camera's zijn mega goedkoop. Dus de overstap is snel gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke zenders dan?quote:
vrienden van mij hebben in canada vet lopen pokeren, daar is het echt super populair. Van die toernooitjes met 50$ buyin enzoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook altijd te zeggen maar het slaat niet aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
3 HD kanalen (HD1 en nog 2) en Discovery HDquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Welke zenders dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:59 schreef Ballebek het volgende:
[..]
3 HD kanalen (HD1 en nog 2) en Discovery HD
Maar van het weekend gaat ik een schotel op het dak pleuren dan heb ik veel meer HD...
Grapjurkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek. Die camera's zijn mega goedkoop. Dus de overstap is snel gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tuners zijn nog niet te koop, dus heb een DVB-C kaart in mijn PCquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:01 schreef Hugster het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wel schraal aanbod nogJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komt er component uit je kabelkastje?
Ah ik dacht al, ik had ze nog niet eerder gezienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:06 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tuners zijn nog niet te koop, dus heb een DVB-C kaart in mijn PCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pas eind mei komen de tuners in de winkel maar de streams zijn sinds zondag op de kabel.
casema heeft al weken lang een HD demo kanaal maar je kan er inderdaad niet naar kijken omdat er nog geen decoder isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:06 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tuners zijn nog niet te koop, dus heb een DVB-C kaart in mijn PCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pas eind mei komen de tuners in de winkel maar de streams zijn sinds zondag op de kabel.
Ik zie het voordeel niet zo behalve voor film- en sportkanalen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ah ik dacht al, ik had ze nog niet eerder gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoop dat het HD een beetje gaat lopen. Veel meer zenders dan dit iig.
Er zijn 6 zenders op dit moment aangekondigd om HD te doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ah ik dacht al, ik had ze nog niet eerder gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoop dat het HD een beetje gaat lopen. Veel meer zenders dan dit iig.
Ja maar die FTA zender heeft alleen concerten, evenmenten en wat eurosport materiaal toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Er zijn 6 zenders op dit moment aangekondigd om HD te doen.
Maar ik kap met de kabel zoals ik zei want er zijn tientallen HD kanalen waarvan zelfs 1 FTA HD filmkanaal op de schotel...
Ik heb het niet over HD1 Appie... Die heb ik nu ook via de kabel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja maar die FTA zender heeft alleen concerten, evenmenten en wat eurosport materiaal toch?
Met saus.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hoi. Leven maar weer?
Van welke DJ is die?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:55 schreef ook_gek het volgende:
ik begin nu ECHT vol te lopen met snotom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en thuisservicequote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb bij de makro 5 jaar garantie gekochtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wedden dat hij uitvalt op 5,5 jaarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En daarbij wil ik deze 82cm sony echt nooit meer verplaatsenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga slapen man!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:40 schreef lipje het volgende:
[..]
en thuisserviceom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dj snotquote:
ga je mee?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ga slapen man!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
raincheckquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:48 schreef lipje het volgende:
[..]
ga je mee?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oiquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Snugsterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
oiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wel maar appear offinequote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
wel maar appear offineom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hejjemenodig?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 04:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
omdat ik me gisteren echt niet lekker voelde. En vandaag zelfs nog minder.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
warom ben je niet op stap? het is dinsdag?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 04:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wss FELI tonquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:39 schreef t0n het volgende:
ik ben wss monteur bij 'n nieuw rally team
quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:33 schreef Herald het volgende:
"Mr Redford, I have a very sad pussy, can you find out the problem?"
"Of course, spread your legs please... I hear the whispers already, the moans, the complaints. Your pussy feels neglected, it want's to be petted more often. Eventhough you shower, your pussy hardy gets wet, it feels like a martini, dry and only shaken, never stirred. It want's to be fed again. Also your pussy doesn't like all the fur, it would like a nice shave."
"Your great Mr Redford, is there anything I can do to pay you? *wink wink*"
"Yes there is, let me fuck your daughter!"
laten we daar dan maar een einde aan makenquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:13 schreef lipje het volgende:
vijf-op-een-rijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
rijstjochiequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:21 schreef riceboy het volgende:
pech dude
Hmm waarom is hij specialer dan ik?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:27 schreef lipje het volgende:
[..]
rijstjochieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dudequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:35 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm waarom is hij specialer dan ik?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey ik ben je homie niet, Mr. Dude voor jouwquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:35 schreef riceboy het volgende:
[..]
dudeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zit op het puntje van de ijsbergquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:34 schreef riceboy het volgende:
alles goet?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:50 schreef Klonk het volgende:
mongooltjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Opaquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:50 schreef Klonk het volgende:
mongooltjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Opaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je al muntjes gevonden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mukiequote:Op woensdag 29 maart 2006 10:02 schreef Mukie het volgende:
mogguhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mogguh Mukiequote:Op woensdag 29 maart 2006 10:02 schreef Mukie het volgende:
mogguhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
te veel gezopen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:15 schreef t0n het volgende:
Kben brak man... pff
yepquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:08 schreef lipje het volgende:
[..]
Mogguh Mukieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat ben je vrolijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is die "vriendin" van je nog aangenomen?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:27 schreef vlad het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dagje ziek thuisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een knobbel gevonden en die moet verwijderd worden aangezien hij in 1 week 2x zo groot is geworden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:54 schreef t0n het volgende:
wrom moet je onder 't mes Muuk ?
Nee het is geen borstkanker, maar een cyste.quote:
Ben blij dat het idd gewoon weggehaald kan worden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:03 schreef t0n het volgende:
Ah, oke.
Gelukkig dan maar, in hoeverre je hier van geluk spreken kan.
Moet je overnachten en shizzle?
Hmm dat is wel minder, heb je al eerder zo iets gehad?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ben blij dat het idd gewoon weggehaald kan worden.
Weet alleen dat ik onder volledige narcose moet en het 2 weken duurt voordat het heelt en ik dan veel moet latenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar goed, hoe sneller ie weg is, hoe beter.
En dat kunnen ze niet weg halen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:13 schreef t0n het volgende:
Precies, liever twee weekjes kutten, dan je rest van je leven met 'n vaag groeiend ding lopen....
Nou ja... Ik loop al bijna 23 jaar met 'n ding rond wat zo nu en dan inmens groeitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oooh zo'n dingquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:15 schreef t0n het volgende:
Liever niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:16 schreef Spyronius het volgende:
[..]
oooh zo'n dingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nopequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:12 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm dat is wel minder, heb je al eerder zo iets gehad?
kreeg je dat dan ook al toen je nog 5j was?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:13 schreef t0n het volgende:
Precies, liever twee weekjes kutten, dan je rest van je leven met 'n vaag groeiend ding lopen....
Nou ja... Ik loop al bijna 23 jaar met 'n ding rond wat zo nu en dan inmens groeitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kzal 't ff na vragen ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
kreeg je dat dan ook al toen je nog 5j was?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja uhm, ik hoopte dat het een keer niet sexueel geaard was, dus ik dacht laat ik eens een serieuze reactie plaatsenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:17 schreef t0n het volgende:
omfg, valt 't kwartje nu pas?
erm nee dank jequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:20 schreef t0n het volgende:
[..]
Kzal 't ff na vragen ...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wou je pic(k)s?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal een van de eerst keren zijn dat er iemand serieus regaard op mijn posts.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:21 schreef Spyronius het volgende:
[..]
ja uhm, ik hoopte dat het een keer niet sexueel geaard was, dus ik dacht laat ik eens een serieuze reactie plaatsenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:23 schreef t0n het volgende:
lol nee....
noem me maar gewoon Tonny.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kinky dat jij zo heet, Huggie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:58 schreef Hugster het volgende:
Murielleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:01 schreef hermandeperman het volgende:
oiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en dan heb je me nog niet eens in me speciale pakje gezienquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:03 schreef t0n het volgende:
[..]
Kinky dat jij zo heet, Huggie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dank en jij ook zoietsquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:42 schreef Mukie het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en beterschap vladJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gaan we nu terugkrabbelen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:05 schreef t0n het volgende:
dudeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoi Muriellequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:58 schreef Hugster het volgende:
Murielleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:04 schreef Hugster het volgende:
ik accepteer de cookies.
No shit sherlockquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:06 schreef Hugster het volgende:
MyAT is best handig.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:03 schreef t0n het volgende:
[..]
Kinky dat jij zo heet, Huggie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eerder kotsneigingen of gaapverschijnselenquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:22 schreef hermandeperman het volgende:
Ik krijg echt een slappe plasser van de muziek van Ali Bom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chris, apengezichtquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:22 schreef Fugie het volgende:
herman fuckfaceom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen slappe plasser?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
eerder kotsneigingen of gaapverschijnselenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jupsquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:07 schreef vlad het volgende:
[..]
dank en jij ook zoietsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mooi dat je morgen terecht kan. Hoe sneller je eraf bent hoe beterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lijkt me schrikken als zoiets ineens de kop opsteektom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jofezquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:23 schreef jozef444 het volgende:
Hermom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die kan ik niet hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen slappe plasser?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet arbeiten ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Chris, apengezichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Harde wel dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
die kan ik niet hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ook dat kan je op het hondenuitlaatveldje voor de zaak doen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:19 schreef t0n het volgende:
nee, foosball = tafelvoetbal.
Dat lijkt me naar zegquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
die kan ik niet hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dagje vrij genomen, je wil niet weten hoe ik me voelquote:
Dan zit je in het verkeerde deel van het land.quote:
T is in ieder geval een geruststellende gedachte.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jupsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeker als er kanker in beide kanten van je familie zit.
Maar ach dit valt mee.
Dat sowieso, kut dorp.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:26 schreef lipje het volgende:
[..]
Dan zit je in het verkeerde deel van het land.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
op dinsdagavondquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dagje vrij genomen, je wil niet weten hoe ik me voelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gisteravond nog een uur dronken geduckhuntom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wel krijgenquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:24 schreef t0n het volgende:
[..]
Harde wel dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zker te wetenquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:27 schreef lipje het volgende:
[..]
T is in ieder geval een geruststellende gedachte.
ik accepteer de cookies.
alleen heb ik daar zo weinig aan danquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:28 schreef t0n het volgende:
dan kan je 'n slappe ook krijgen, als je 't zo gaat bekijken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dronken torquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dagje vrij genomen, je wil niet weten hoe ik me voelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gisteravond nog een uur dronken geduckhuntom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop