vermoordenquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:13 schreef Hanekrooi het volgende:
2,5 meter naast mij op kantoor zit een kutcollega de hele dag te fluisteren terwijl ze aan de computer werkt. Wat ze fluistert is alles wat ze leest op haar beeldscherm.
Klagen van mijn kant helpt maar heel even, even later begint het gedonder weer. Opmerkingen aan haar adres over vroegtijdige dementie, en of ik soms oordopjes moet gaan indoen werken dus niet.
Ik fantaseer soms om een 5 paks papierdoos naar haar kop te flikkeren, fluisteren is er daarna zeker niet meer bij![]()
Mijn geduld is nu wel op. Iemand misschien suggesties om die collega aan te pakken![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:12 schreef Utrechtboi77 het volgende:
Ga lopen neuriën als zij fluistert, bij voorkeur iets dat snel in iemands hoofd blijft hangen en waar zij een een tyfushekel aan heeft. Een kutdeuntje uit een reclame of iets fouts nederlandstaligs. Of je gaat irritante vragen stellen "waarom lees je hardop? Snap je anders niet wat er staat?" Of je gaat de schooljuf uithangen: "We gaan de woordjes nu nog een keer hardop voorlezen. Eerst in een keer, dan in stukjes. Daarna mag je proberen voor jezelf te lezen, maar als dat niet lukt geeft dat niks want dat is eigenlijk voor grotere kinderen" "Grootboekrekening. Groot-boek-re-ke-ning. Zeg me maar na". Als dat allemaal niet helpt moet je die graftak dr haar in brand steken en haar in dr kut schoppen!!
'carnaval', van de eftelingquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:12 schreef Utrechtboi77 het volgende:
Ga lopen neuriën als zij fluistert, bij voorkeur iets dat snel in iemands hoofd blijft hangen en waar zij een een tyfushekel aan heeft. Een kutdeuntje uit een reclame of iets fouts nederlandstaligs.
Jij snapt het niet helemaal....als ik daar niet werkte, dan had ik ook geen last van die fluisterende collegaquote:Op woensdag 29 maart 2006 05:15 schreef Megumi het volgende:
Je werk doen. I.p.v je collega's in de gaten houden.
fluisteren kan je vast dan nog wel, fluiten wordt lastiger.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:36 schreef MrKickass het volgende:
Laat 'r beschuit eten, dan is het fluisteren zo over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |