quote:
wss FELI tonquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:39 schreef t0n het volgende:
ik ben wss monteur bij 'n nieuw rally team
quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:33 schreef Herald het volgende:
"Mr Redford, I have a very sad pussy, can you find out the problem?"
"Of course, spread your legs please... I hear the whispers already, the moans, the complaints. Your pussy feels neglected, it want's to be petted more often. Eventhough you shower, your pussy hardy gets wet, it feels like a martini, dry and only shaken, never stirred. It want's to be fed again. Also your pussy doesn't like all the fur, it would like a nice shave."
"Your great Mr Redford, is there anything I can do to pay you? *wink wink*"
"Yes there is, let me fuck your daughter!"
rijstjochiequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:21 schreef riceboy het volgende:
pech dude
dudequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:35 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm waarom is hij specialer dan ik?
ik zit op het puntje van de ijsbergquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:34 schreef riceboy het volgende:
alles goet?
Opaquote:
quote:
Mogguh Mukiequote:
te veel gezopen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:15 schreef t0n het volgende:
Kben brak man... pff
yepquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:08 schreef lipje het volgende:
[..]
Mogguh Mukie
wat ben je vrolijk
is die "vriendin" van je nog aangenomen?
quote:
Ik heb een knobbel gevonden en die moet verwijderd worden aangezien hij in 1 week 2x zo groot is geworden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:54 schreef t0n het volgende:
wrom moet je onder 't mes Muuk ?
Nee het is geen borstkanker, maar een cyste.quote:
Ben blij dat het idd gewoon weggehaald kan worden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:03 schreef t0n het volgende:
Ah, oke.
Gelukkig dan maar, in hoeverre je hier van geluk spreken kan.
Moet je overnachten en shizzle?
Hmm dat is wel minder, heb je al eerder zo iets gehad?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ben blij dat het idd gewoon weggehaald kan worden.
Weet alleen dat ik onder volledige narcose moet en het 2 weken duurt voordat het heelt en ik dan veel moet laten
Maar goed, hoe sneller ie weg is, hoe beter.
En dat kunnen ze niet weg halen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:13 schreef t0n het volgende:
Precies, liever twee weekjes kutten, dan je rest van je leven met 'n vaag groeiend ding lopen....
Nou ja... Ik loop al bijna 23 jaar met 'n ding rond wat zo nu en dan inmens groeit
nopequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:12 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm dat is wel minder, heb je al eerder zo iets gehad?
kreeg je dat dan ook al toen je nog 5j was?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:13 schreef t0n het volgende:
Precies, liever twee weekjes kutten, dan je rest van je leven met 'n vaag groeiend ding lopen....
Nou ja... Ik loop al bijna 23 jaar met 'n ding rond wat zo nu en dan inmens groeit
Kzal 't ff na vragen ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
kreeg je dat dan ook al toen je nog 5j was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |