dat zijn geen grappenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:10 schreef BoJo het volgende:
m'n tv ging ineens uitzichzelf uit
echt gewoon helemaal uit![]()
vroeger zette je nog regelmatig een TR als er iets niet in de haak was bij een topic.. nu moeten TF en ik al het werk zelf doenquote:
ik lees niet alles. maar waren er posts te deleten dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vroeger zette je nog regelmatig een TR als er iets niet in de haak was bij een topic.. nu moeten TF en ik al het werk zelf doen
Nou, ik had me voor kunnen stellen dat je vaniddag in het zweefvlieg vs 747 vs airbus vs vrachtkits vs straaljager topic een TR had geplaatstquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:17 schreef M5 het volgende:
[..]
ik lees niet alles. maar waren er posts te deleten dan?
ik zat er aan te denken ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik had me voor kunnen stellen dat je vaniddag in het zweefvlieg vs 747 vs airbus vs vrachtkits vs straaljager topic een TR had geplaatst
[...]GESCHIKTquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:19 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zat er aan te denken ja.had alleen geen zin
ongeschikt voor wat? mod? die functie ambieer ik geheel niet, en ik wens mijn naam ook niet met blauwe letters geschreven te zien hier op dit forum.quote:
niet meerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat zijn geen grappen
Zit je nog ruim in de garantie?
kan ff niet herinneren wanneer ik deze nou gekocht hebquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wel kut als je nu een TV moet kopen terwijl we net tegen die HDTV overgang aan zitten
Daarom kijk ik geen films meer op sbsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:40 schreef BoJo het volgende:
schijt sbs6 met hun hart van nederland gezeik midden in een film![]()
Tegen de tijd dat we in Nederland op grote schaal HDTV ontvangen ben je wel weer toe aan een nieuwe TV hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wel kut als je nu een TV moet kopen terwijl we net tegen die HDTV overgang aan zitten
Ik heb bij de makro 5 jaar garantie gekochtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan ff niet herinneren wanneer ik deze nou gekocht heb![]()
Maar moet al zeker een jaar geleden zijn...denk ik![]()
\quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we in Nederland op grote schaal HDTV ontvangen ben je wel weer toe aan een nieuwe TV hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |