Hoe bedoelt u?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:36 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
waarom had ik dit in Hemelsnaam op school geleerd
Het is geen vergelijking; het is een aanmaning tot verhuizen op straffe van poederbrieven.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor bagger vergelijking.
Ik zou eerder poeder uit de jungle meenemen. Leuk zakcentje.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:41 schreef Sidekick het volgende:
Het is geen vergelijking; het is een aanmaning tot verhuizen op straffe van poederbrieven.
dit kan echt niet grijs gedacht worden?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor bagger vergelijking. Mensen die helemaal niets doen en leunen op de overheid bereiken de jungle niet eens omdat ze te lui zijn om te overleven.
poedelblieven?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Poedelbrieven, zou Mao zeggen.
Iemand die net geen loser is, maar ook niet veel verdient naar de jungle sturen dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:43 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dit kan echt niet grijs gedacht worden?
Ze overleven het een week.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:43 schreef zakjapannertje het volgende:
dit kan echt niet grijs gedacht worden?
Yep! geld terugquote:Op maandag 27 maart 2006 17:54 schreef sigme het volgende:
Zo. Al belastingaangifte gedaan, jongens?
dat zijn toch ongeveer de onthullingen gedaan door de lijfarts van Mao? alleen werd het wel iets meer in grimmig detail verteld door mijn geschiedenisleraarquote:
...en vanavond Star Trek Insurrection,quote:Op maandag 27 maart 2006 18:46 schreef Monidique het volgende:
Morgen weer werken...
O, zo. En dat had je liever niet willen weten?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:46 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat zijn toch ongeveer de onthullingen gedaan door de lijfarts van Mao? alleen werd het wel iets meer in grimmig detail verteld door mijn geschiedenisleraar
Je werkt dan ook voor je kinderen, iets wat ik er wel voor over heb gehad om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Toch is 52% belachelijk veel. Op een dag werk je dan meer dan de helft voor de staat.
En maar klagen dat we een kenniseconomie willen.
En vanmiddag kleurtjes.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
...en vanavond Star Trek Insurrection,.
Ik krijg een kleine 400 euro terugquote:Op maandag 27 maart 2006 18:48 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat ik zo'n 500 euro moet betalen aan de belastingdienst.
had datt liever gehad op een later tijdstipquote:Op maandag 27 maart 2006 18:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O, zo. En dat had je liever niet willen weten?
Ik hoef dus niks terug te nemen?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:36 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik vind monster inderdaad nogal een krachtterm![]()
het is niet mijn held, maar ik vind zijn idealisme en veel uitspraken die hij heeft gedaan bewonderenswaardig. En qua monster, je moet niet al die amerikaanse bronnen geloven johquote:
langer licht!quote:
Binnen de kortste keren stond op de WC-muur de hitparade van als wasbekkens te gebruiken vagina's. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:52 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
had datt liever gehad op een later tijdstip
en niet om kwart over acht in de morgen
Ja hoor. Je verzet de klok en dan schijnt de zon een uur langerquote:
nee de nachten worden steeds korterquote:Op maandag 27 maart 2006 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja hoor. Je verzet de klok en dan schijnt de zon een uur langer.
Hehe, je hebt weer een gezonde blos en een ferme kapitalistische M te pakken.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:06 schreef Monidique het volgende:
Laibach. Lekker.
De M is superieur. Simpel. Ik probeer hem te negeren, te verwijderen, de fantacalyps te misgunnen, maar ik ben niet degene die aan de touwtjes trekt. Een hogere macht beveelt mij de M terug te plaatsen. Nee, eerder, een hogere macht stuurt mij.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hehe, je hebt weer een gezonde blos en een ferme kapitalistische M te pakken.
Wie?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
Zoals een groot man ooit zei: "Huilie!"
zometeen dusquote:19:50 - 20:25 Informatief
Afl: Te koop: Nederland.
De Toekomst
Afl.: Te koop: Nederland. Te koop aangeboden: Middelgroot dorp, centraal gelegen in de Randstad, zeer goed ontsloten, nabij luchthaven Schiphol en de Rotterdamse havens. Beschermd dorpsgezicht, uitstekende recreatiemogelijkheden (jachthaven, vaarverbindingen met Leiden en Amsterdam). Hoogopgeleide beroepsbevolking. Schuldenvrije gemeente. Oppervlakte: 1443 ha. Inwonertal: ca. 5000. Vraagprijs: 1,1 miljard euro. Een dorp te koop? Tot voor kort werd het voor onmogelijk gehouden. Maar De Toekomst laat zien dat de verkoop van de openbare ruimte minder ondenkbaar is dan we misschien zouden willen. Te koop: Nederland. Herh. a.s. zaterdag op Nederland 1.
Goed zo Kozzmic!quote:Terwijl hij op het podium voor een gehoor van voornamelijk middelbare scholieren vol overgave stond te zingen hoe hij zijn pik wilde leegspuiten op de monden van zijn vrouwelijke toehoorders werd hij bruut in zijn extase gestoord door het ijsblokje, dat tussen zijn ogen terechtkwam.
"Te koop bieden" van organisatie heb ik altijd maar vreemd gevonden. Immers koopt iets of iemand een organisatie op om er nog meer geld uit te melken. Maar waarom deden ze dat dan daarvoor al niet?quote:
Als het zaad in de ogen komt kan het ook flink pijn doen (ivm zuurgraad). Heb je daarna toch ijs nodig.quote:
Als jij het zegt...quote:Op maandag 27 maart 2006 20:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Als het zaad in de ogen komt kan het ook flink pijn doen (ivm zuurgraad). Heb je daarna toch ijs nodig.
Is dit een verzoek... ik hoorde het ook maar van Baas B.quote:
hihihihih nerrrrd!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een bril draag? Voor het sex-appeal?
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:57 schreef Black-Death het volgende:
Wat een flikker is die anale frans zeg.. met zn baas gay...
Ik verdedig je wel oh Abu M.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:14 schreef Monidique het volgende:
Die Frans is inderdaad gewoon een misselijke hufter, als ik het allemaal zo lees. Gelukkig ben ik redelijk anoniem, anders kwam-ie me vast en zeker wel even opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |