Hoe bedoelt u?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:36 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
waarom had ik dit in Hemelsnaam op school geleerd
Het is geen vergelijking; het is een aanmaning tot verhuizen op straffe van poederbrieven.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor bagger vergelijking.
Ik zou eerder poeder uit de jungle meenemen. Leuk zakcentje.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:41 schreef Sidekick het volgende:
Het is geen vergelijking; het is een aanmaning tot verhuizen op straffe van poederbrieven.
dit kan echt niet grijs gedacht worden?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor bagger vergelijking. Mensen die helemaal niets doen en leunen op de overheid bereiken de jungle niet eens omdat ze te lui zijn om te overleven.
poedelblieven?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Poedelbrieven, zou Mao zeggen.
Iemand die net geen loser is, maar ook niet veel verdient naar de jungle sturen dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:43 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dit kan echt niet grijs gedacht worden?
Ze overleven het een week.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:43 schreef zakjapannertje het volgende:
dit kan echt niet grijs gedacht worden?
Yep! geld terugquote:Op maandag 27 maart 2006 17:54 schreef sigme het volgende:
Zo. Al belastingaangifte gedaan, jongens?
dat zijn toch ongeveer de onthullingen gedaan door de lijfarts van Mao? alleen werd het wel iets meer in grimmig detail verteld door mijn geschiedenisleraarquote:
...en vanavond Star Trek Insurrection,quote:Op maandag 27 maart 2006 18:46 schreef Monidique het volgende:
Morgen weer werken...
O, zo. En dat had je liever niet willen weten?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:46 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat zijn toch ongeveer de onthullingen gedaan door de lijfarts van Mao? alleen werd het wel iets meer in grimmig detail verteld door mijn geschiedenisleraar
Je werkt dan ook voor je kinderen, iets wat ik er wel voor over heb gehad om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Toch is 52% belachelijk veel. Op een dag werk je dan meer dan de helft voor de staat.
En maar klagen dat we een kenniseconomie willen.
En vanmiddag kleurtjes.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
...en vanavond Star Trek Insurrection,.
Ik krijg een kleine 400 euro terugquote:Op maandag 27 maart 2006 18:48 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat ik zo'n 500 euro moet betalen aan de belastingdienst.
had datt liever gehad op een later tijdstipquote:Op maandag 27 maart 2006 18:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O, zo. En dat had je liever niet willen weten?
Ik hoef dus niks terug te nemen?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:36 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik vind monster inderdaad nogal een krachtterm![]()
het is niet mijn held, maar ik vind zijn idealisme en veel uitspraken die hij heeft gedaan bewonderenswaardig. En qua monster, je moet niet al die amerikaanse bronnen geloven johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |