Wel één nummer van Blur, maar dan een akoestische versie van een andere Blur-klassieker.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:50 schreef cafca het volgende:
Blur - Charmless Man
country house ?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Wel één nummer van Blur, maar dan een akoestische versie van een andere Blur-klassieker.
En dat maakt 15.quote:
Captain Redbeard +1quote:Ash - Girl form Mars Ash - Goldfinger Blur - Country house (acoustic session) Cast - Sandstorm Dodgy - Good enough Dodgy - Staying out for the summer (of '95) Edwyn Collins - A girl like you Garbage - Only happy when it rains Garbage - Queer Garbage - Stupid girl JJ72 - October swimmer Kula Shaker - Grateful when you're dead, Jerry was here Kula Shaker - Hush Kula Shaker - Tattva Lightning Seeds - Waiting for today to happen Lush - Single girl Manic Street Preachers - A design for life Menswear - Daydreamer Menswear - Hollywood girl Morrissey - Everyday is like sunday New Radicals - Get what you give Oasis - Don't look back in anger Ocean Colour Scene - The day we caught the train Ocean Colour Scene - You've got it bad Pulp - Babies Pulp - Common people Pulp - Disco 2000 Pulp - Mile end Radiohead - High and dry Radiohead - Just Radiohead - Karma police Radiohead - Paranoid android Reef - Place your hands Republica - Ready to go Salad - Motorbike to heaven Salad - Granite statue Shampoo - Trouble Sleeper - Atomic Sleeper - Inbetweener Sleeper - Sale of the century Space - The female of the species Stereophonics - Have a nice day Stereophonics - More life in a tramps vest Suede - Beautiful ones Terrorvision - Perseverance The Cardigans - Lovefool The Rentals - Friends of P. The Seahorses - Love is the law The Seahorses - Love me and leave me The Stones Roses - Love spreads The Verve - The drugs don't work The Wannadies - You and me song The Wonder Stuff - The size of a cow
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Please Captain, géén britpop-vraag smeek ik je...
The Wannadies ook. En Garbage is maar 1/4 Britsquote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef bigshadow het volgende:
The cardigans is swedpop!
Met een vraag over minimalistische techno ga je wel blij zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 13:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Please Captain, géén britpop-vraag smeek ik je...
De Verenigde Staten dus.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:05 schreef bigshadow het volgende:
Greg Alexander is een amerikaan
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:05 schreef bigshadow het volgende:
Greg Alexander is een amerikaan
in dat geval had ik out on the scene van supersub er ook bijgezetquote:Op maandag 27 maart 2006 14:09 schreef belsen het volgende:
Ja, het is niet alleen Britse britpop.
...
Ha, een fan (vast niet), ik vind ze wel oké, vooral ether songs is een prima album.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:30 schreef DaisyDuke het volgende:
Turin Brakes
Fan niet, maar Ether Songs is inderdaad een prima plaat.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:33 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ha, een fan (vast niet), ik vind ze wel oké, vooral ether songs is een prima album.
DaisyDuke +1
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:41 schreef Gambolputty het volgende:
Vanessa Carlton - A thousand miles?¿
Het is een piano die je ziet. In deze clip worden kleurbeelden afgewisseld met zwart-wit beelden.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:47 schreef ranja het volgende:
Is het wel een piano? of iets anders?
Dandy Warhols - Not if you were the last junkie
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:54 schreef bigshadow het volgende:
Misschien shakira - Underneath your clothes nav het dag shakira topic?
newbie+1quote:Op maandag 27 maart 2006 14:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hurt - Johnny Cash
de undertones treden nog op, maar zonder Sharkey toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Undertones it is
[afbeelding]
ranja + 1
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Komt dit uit een videoclip? komt me wel bekend voor..
Klopt, ik heb ze nog gezien in 2002 of 2003 (in Ekko in Utrecht, passen 200 mensen in ofzo).quote:Op maandag 27 maart 2006 15:50 schreef BeRightBack het volgende:
de undertones treden nog op, maar zonder Sharkey toch?
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Sandra ? (die Duitse dame...)
en kuiltjes in de wangquote:Op maandag 27 maart 2006 16:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat zou qua ogen en wenkbrauwen nog wel eens kunnen
echter dan Dawn Frenchquote:Op maandag 27 maart 2006 16:13 schreef MadMaster het volgende:
Maar was dit een 'echte zangeres'?
Maar Sam is wat makkelijker te herkennenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Toch had La Fox in die clip ook zo'n pruik op, volgens mij
En da's ook een echte zangeres..geweldig paar longen![]()
Klopt, was daar een reactie opquote:Op maandag 27 maart 2006 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Die hint van 'echte zangeres' kwam pas nadat ik Dawn French had gegokt...
Yep, Mister Iron Maiden himself. Steve is een begenadigd voetballer, en Maiden probeert tijdens de tours veel partijtjes te spelen. Hij is ook een groot supporter van West Ham Unitedquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat het een mannennaam is, Nikita?
Wat/wie isquote:March 27, 19–
perform from a store rooftop in downtown Los Angeles while filming the video for
Thousands of fans flock to the video scene, ultimately stopping traffic.
Yepquote:Op maandag 27 maart 2006 17:39 schreef jerver73 het volgende:
u2 , streets have no name 1987
Silvio Dantequote:Op maandag 27 maart 2006 18:09 schreef bukgeit het volgende:
Little Steven (in zijn rol van Sopranos-acteur?)
Robert Haagsmaquote:Op maandag 27 maart 2006 19:00 schreef bukgeit het volgende:
Moest even eten![]()
Wie schreef het zojuist verschenen boek 'Vinylfanaten'?
't Is wel een stadgenoot van jequote:Op maandag 27 maart 2006 19:58 schreef ranja het volgende:
opgezocht, nooit van gehoord.
maar goed, nou ken ik ook ongeveer 2 popjournalisten
Cd of sacd, dat maakt in essentie geen verschil. Het gaat erom dat de ene kant audio bevat en de andere video, of liever gezegd multimedia. De dvd-kant kan namelijk ook enhanced audio bevatten, maar beide kanten dvd doen ze niet. Kan het zijn dat je je vergist? Zie de DualDisc-sitequote:Op maandag 27 maart 2006 10:05 schreef ranja het volgende:
[..]
ik heb ook een dual disc met 1 kant sa-cd en 1 kant dvd, en ook met beide kanten dvd dus volgens mij hoeft dat niet perse en gaat het dual gewoon om het 2 zijdig afspeelbaar zijn
Ik heb een dvd van Sugarcubes met op de ene kant dvd-pal en de andere kant dvd-ntsc. Maar dat heet geen dualdisc dan denk ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:08 schreef GLO het volgende:
Cd of sacd, dat maakt in essentie geen verschil. Het gaat erom dat de ene kant audio bevat en de andere video. De dvd-kant kan wel ook enhanced audio bevatten, maar beide kanten dvd doen ze niet. Kan het zijn dat je je vergist? Zie de DualDisc-site
Dat is wel een vinylfanaat jaquote:Op maandag 27 maart 2006 20:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jules Deelder?
Zou wel apart zijn. Maar kun je zo zien: check of het DualDisc-logo er opstaat.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb een dvd van Sugarcubes met op de ene kant dvd-pal en de andere kant dvd-ntsc. Maar dat heet geen dualdisc dan denk ik.
dan mag je niet meedoen dus...quote:Op maandag 27 maart 2006 20:18 schreef ranja het volgende:
dat heb ik volgens mij net gezien tijdens het opzoeken van de vorige vraag dus
Nee, maar dat moet je aangeven ergens in je fotoboekquote:Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Ik zie bij mijn naam anders geen fototoestelletje staan...
Jullie wel?
Ik wou net als hint geven dat er tenminste 1 iemand onder de MuzTriv-regulars is die het blad leestquote:Op maandag 27 maart 2006 20:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of nee, die is van Aardschok!!
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kolenkamer?
Ik vond robert heeg altijd leuk in aardschok en later watt.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:17 schreef GLO het volgende:
Vervolgvraag: Haagsma is o.a. bekend van Aloha, Revolver en het Algemeen Dagblad. Maar in welk landelijk tijdschrift begon hij zijn journalistieke carrière?
En nu graag op de goede plaats en die andere drie ook nog invullenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:06 schreef jerver73 het volgende:
hollywood beyond?
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:15 schreef GLO het volgende:
Hollywood Hills?
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:18 schreef GLO het volgende:
Hollywood Rose
quote:
Dan was het in elk geval een vreemde eend in de bijt.quote:
Tracii Guns was de gitarist toch? Is dat dan stiekem gewoon Duff McKagan?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:28 schreef GLO het volgende:
F5-vervolgmakkie: hoe heette de oorspronkelijke bassist van G N' R?
Ja hoor, maar ik wilde natuurlijk wel ook meneer z'n achternaam horen, dus Sack beats you to the punch:quote:
Sack heeft stiekem zitten googlen. En Duff had toch een voorganger bij GNR.......en ik denk niet dat iemand die ooit gaat radenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik wilde natuurlijk wel ook meneer z'n achternaam horen, dus Sack beats you to the punch:
Mark+1quote:
Ik had hem ook geweten hoor.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor Mark dan:
Act III is nog steeds 1 van mijn favoriete metal platen.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voivod dan?
ikke ookquote:Op maandag 27 maart 2006 21:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik had hem ook geweten hoor.![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:45 schreef Mark het volgende:
belsen is al aardig op weg
De Newsted-kenner bij uitstekquote:
Van dat album, ja...quote:Op maandag 27 maart 2006 21:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sad but True?
Oké, de bas gaat: pom, pompom, pom pom, pom, pomdom, pom pom...quote:Op maandag 27 maart 2006 22:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dit wordt weer ordinair gokken...
quote:
quote:For Metallica,was proof that the bandmembers could walk the line between heavy and lush without stepping on their own feet.
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Unforgiven?
Hé, 1 gok per keerquote:
Van Ole Bleich heb ik nog nooit gehoord, die bedoelde ik dus niet. Ik had het niet voor niets over een F5-makkie. Ik zei 'oorspronkelijke' om te voorkomen dat iemand de huidige bassist zou gaan roepen (whoever that may be). Wat dat googlen betreft: da's niet zo mooi natuurlijk, maar ik wilde Duff McKagan lezen en dat las ik bij jou, dus krijg jij het punt, of je nu wil of nietquote:Op maandag 27 maart 2006 21:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sack heeft stiekem zitten googlen. En Duff had toch een voorganger bij GNR.......en ik denk niet dat iemand die ooit gaat raden
Wat doen we nu?
En ik vind sowieso dat 't punt voor Mark is.....
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lucy Silvas + band - Nothing Else Matters?
Goede nummer, foute bandquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:27 schreef bukgeit het volgende:
Apocalyptica?
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Enter sandman
bring me a dream
make him the cutest that i've ever seen
[afbeelding]
B.Beetle+1quote:
whoeiquote:
die andere 3 heb ik er later bij geeditquote:Op maandag 27 maart 2006 22:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
4 gokjes in 1 post..Sack wil echt graag naar bed
Die laatste 3 editte hij er later bij, die stonden er nog niet toen ik quottequote:Op maandag 27 maart 2006 22:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
4 gokjes in 1 post..Sack wil echt graag naar bed
Ja, ik heb tegenwoordig een baanquote:Op maandag 27 maart 2006 22:35 schreef GLO het volgende:
En dat om half elf...
yupquote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Peeping Tom ?
Slaap lekker dan maarquote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ik heb tegenwoordig een baan![]()
Maar gelukkig wordt ik waarschijnlijk over 2 weken toch weer ontslagen
En nu ga ik slapen
Bosbeatle +1quote:Op maandag 27 maart 2006 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Yamatsuka Eye ?
yupquote:Op maandag 27 maart 2006 22:55 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Merzbow!
Gvdquote:
quote:Ahhh see…
Right see the thing that’s got it all f*cked up
now is camera-phones.
How the hell am I supposed to be able to do a line
in front of complete strangers,
when I know they've all got cameras?
quote:When you're a famous boy, it gets really easy to get girls,
it's all so easy you get a bit spoilt.
So, when you try to pull a girl, who is also famous too,
it feels just like when you wasn’t famous.
GLO +1quote:Op maandag 27 maart 2006 23:59 schreef bukgeit het volgende:
53rd & 3rd
ranja +1quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:20 schreef ranja het volgende:
EMI
Op dat moment niet meer (was toen Virgin, tussenin ook nog een blauwe minuut bij A&M gezeten, die ze aan het slot van 'EMI' ook nog ff een sneer geven)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:22 schreef bukgeit het volgende:
EMI, hun eigen platenmaatschappij.
Nog steeds... ik hou het voor gezienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:29 schreef bukgeit het volgende:
Fok was een beetje traag, hadden jullie ook last van zo te zien.
quote:It is of great sadness to me to announce thatpassed away in the morning of Sunday the 26th of March in New York City.
Die ze ontslagen had.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:22 schreef bukgeit het volgende:
EMI, hun eigen platenmaatschappij.
quote:
geboren in Engeland, gestorven in de US waar hij blijkbaar ook al een paar jaar woont, z'n ex-bands zijn wel engels.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:49 schreef Berkery het volgende:
Amerikaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |