Van dat album, ja...quote:Op maandag 27 maart 2006 21:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sad but True?
Oké, de bas gaat: pom, pompom, pom pom, pom, pomdom, pom pom...quote:Op maandag 27 maart 2006 22:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dit wordt weer ordinair gokken...
quote:
quote:For Metallica,was proof that the bandmembers could walk the line between heavy and lush without stepping on their own feet.
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Unforgiven?
Hé, 1 gok per keerquote:
Van Ole Bleich heb ik nog nooit gehoord, die bedoelde ik dus niet. Ik had het niet voor niets over een F5-makkie. Ik zei 'oorspronkelijke' om te voorkomen dat iemand de huidige bassist zou gaan roepen (whoever that may be). Wat dat googlen betreft: da's niet zo mooi natuurlijk, maar ik wilde Duff McKagan lezen en dat las ik bij jou, dus krijg jij het punt, of je nu wil of nietquote:Op maandag 27 maart 2006 21:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sack heeft stiekem zitten googlen. En Duff had toch een voorganger bij GNR.......en ik denk niet dat iemand die ooit gaat raden
Wat doen we nu?
En ik vind sowieso dat 't punt voor Mark is.....
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lucy Silvas + band - Nothing Else Matters?
Goede nummer, foute bandquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:27 schreef bukgeit het volgende:
Apocalyptica?
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Enter sandman
bring me a dream
make him the cutest that i've ever seen
[afbeelding]
B.Beetle+1quote:
whoeiquote:
die andere 3 heb ik er later bij geeditquote:Op maandag 27 maart 2006 22:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
4 gokjes in 1 post..Sack wil echt graag naar bed
Die laatste 3 editte hij er later bij, die stonden er nog niet toen ik quottequote:Op maandag 27 maart 2006 22:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
4 gokjes in 1 post..Sack wil echt graag naar bed
Ja, ik heb tegenwoordig een baanquote:Op maandag 27 maart 2006 22:35 schreef GLO het volgende:
En dat om half elf...
yupquote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Peeping Tom ?
Slaap lekker dan maarquote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ik heb tegenwoordig een baan![]()
Maar gelukkig wordt ik waarschijnlijk over 2 weken toch weer ontslagen
En nu ga ik slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |