Cd of sacd, dat maakt in essentie geen verschil. Het gaat erom dat de ene kant audio bevat en de andere video, of liever gezegd multimedia. De dvd-kant kan namelijk ook enhanced audio bevatten, maar beide kanten dvd doen ze niet. Kan het zijn dat je je vergist? Zie de DualDisc-sitequote:Op maandag 27 maart 2006 10:05 schreef ranja het volgende:
[..]
ik heb ook een dual disc met 1 kant sa-cd en 1 kant dvd, en ook met beide kanten dvd dus volgens mij hoeft dat niet perse en gaat het dual gewoon om het 2 zijdig afspeelbaar zijn
Ik heb een dvd van Sugarcubes met op de ene kant dvd-pal en de andere kant dvd-ntsc. Maar dat heet geen dualdisc dan denk ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:08 schreef GLO het volgende:
Cd of sacd, dat maakt in essentie geen verschil. Het gaat erom dat de ene kant audio bevat en de andere video. De dvd-kant kan wel ook enhanced audio bevatten, maar beide kanten dvd doen ze niet. Kan het zijn dat je je vergist? Zie de DualDisc-site
Dat is wel een vinylfanaat jaquote:Op maandag 27 maart 2006 20:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jules Deelder?
Zou wel apart zijn. Maar kun je zo zien: check of het DualDisc-logo er opstaat.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb een dvd van Sugarcubes met op de ene kant dvd-pal en de andere kant dvd-ntsc. Maar dat heet geen dualdisc dan denk ik.
dan mag je niet meedoen dus...quote:Op maandag 27 maart 2006 20:18 schreef ranja het volgende:
dat heb ik volgens mij net gezien tijdens het opzoeken van de vorige vraag dus
Nee, maar dat moet je aangeven ergens in je fotoboekquote:Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Ik zie bij mijn naam anders geen fototoestelletje staan...
Jullie wel?
Ik wou net als hint geven dat er tenminste 1 iemand onder de MuzTriv-regulars is die het blad leestquote:Op maandag 27 maart 2006 20:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of nee, die is van Aardschok!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |