staat dit bod nog? zo ja, mail me | surezal at gmail dot comquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:06 schreef JK het volgende:
27,50 is echt de max, voor 29,95 verwacht ik 'm 2e hands een dezer weken bij de gameshop hier om de hoek. (RR)
Ja hoor, dat is prima aangekomen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Had je het geld ontvangen deGVR?
Ik heb het binnen, bedankt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:07 schreef deGVR het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is prima aangekomen.
Je pakketje vandaag misschien ook? Ik weet niet hoe lang zo'n pakketje er normaal gesproken over doet...
Mooi. Veel kijkplezier!quote:
Wil SSX wel ruilen voor Prince met jequote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja, nog steeds de volgende games in de aanbieding voor ruilRidge Racer Mercury Lumines Prince of Persia
Ruilen tegen SSX, Pursuit Force, Lemmings (zodra iemand die heeft en zat is)
Ok swetsenegger [at] versatel [punt] enelquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:09 schreef linebear het volgende:
[..]
Wil SSX wel ruilen voor Prince met je
Ik heb SSX al binnen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:09 schreef linebear het volgende:
[..]
Wil SSX wel ruilen voor Prince met je
Goed in staat? eu versie?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:28 schreef kenny89 het volgende:
ik heb gta wel , voor 30 euro+vzend mag je hem overnemen , geen interesse in ridge racers..
Heb jij msn zo ja check mij profiel en voeg me even toe...., en ik mag Gta kopen maar ik moet dingen weten voeg me toe!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:31 schreef kenny89 het volgende:
4x gespeeld , tilburg, compleet , eu versie
niet mijn soort of game.. en heb liever tales of ethernia .... heeft iemand die in de aanbieding?
Heb je niets te ruil?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:54 schreef Ipho het volgende:
Wat wil je voor Lumines?
Ik wil Mercury misschien wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:04 schreef deGVR het volgende:
Nog te koop:
Archer McClean's Mercury
VIrtua Tennis
Marylin Manson: Guns, God & Government
Alien vs. Predator
Al te saam: 40,- euro... Als dat nog geen weggeefprijsje is.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:18 schreef OG-Loco het volgende:
Heeft er iemand interesse in NFS: Most Wanted 5-1-0?
tof. u hebt mail.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:02 schreef deGVR het volgende:
Funky en Ori, vooruit dan maar... Ik voel me gul vandaag.
Mail maar naar leanderthalerAPESLINGERhotmail.com
Ik heb Ridge Racer voor jequote:Op zaterdag 15 april 2006 10:29 schreef Darkzell het volgende:
Kingdom of Paradise (US) in de ruil-aanbieding.
Ben op zoek naar: Daxter, Socom, PES5, Ridge Racer, Football Manager, Lemmings
hoeveel voor ssx?quote:Op zondag 16 april 2006 22:43 schreef jan1 het volgende:
te koop/te ruil
nba street showdown
nfl street unleashed 2
ssx on tour
Oke omdat ik goeie zin heb; alles voor 40 euro!!!!!!!!!!!!!!!! Alles in nieuwstaat!quote:Op maandag 17 april 2006 00:18 schreef American_Nightmare het volgende:
Nog te koop:
- Spiderman 2 UMD film 10 euro
- Mercury 20 euro
- Wipeout Pure 20 euro
- Gretzky Hockey (geen doosje, wel handleiding) 10 euro
Alles voor de geen-gelul-prijs van 50 euro!!
Afhalen in Nederweert is gratis, verzendkosten k.k.
voor 25 euro inc mag je hem hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:20 schreef jan1 het volgende:Lumines
Ik vrees dat je naar het verkeerde adres mailt. Het adres van mijn account is al jaren overleden...quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:48 schreef jan1 het volgende:
je heb mail
je heb mail als het goed is...quote:Op woensdag 19 april 2006 10:59 schreef deGVR het volgende:
[..]
Ik vrees dat je naar het verkeerde adres mailt. Het adres van mijn account is al jaren overleden...
Mail maar naar leanderthalerAPESLINGERhotmail.com
15 euro ex en we hebben een deal, hoewel ik hem liever ruil tegen een ander spel.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:23 schreef jan1 het volgende:
[quote]Op woensdag 19 april 2006 10:21 schreef Dalai_Lama het volgende:voor 25 euro inc mag je hem hebben.
hij kost 19,99 bij intertoys ik geef je 15 incl..
Jup.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:23 schreef jan1 het volgende:
je heb mail als het goed is...
Is goed, mail maar op free_bird85@hotmail.comquote:Op woensdag 19 april 2006 15:18 schreef jan1 het volgende:
ruilen tegen nfl street unleashed 2 dan?
Ja ik! Wat wil er voor hebben?quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:18 schreef OG-Loco het volgende:
Heeft er iemand interesse in NFS: Most Wanted 5-1-0?
Ik zou het niet weten. Hij is iig in nieuwstaat, en heeft max. 3 uur gelopenquote:
Wil je 'm ruilen?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik heb hier nog PoPoLoCrois liggen voor de liefhebber van RPG's
[afbeelding]
Prima, altijd binnen gestaan?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Hij is iig in nieuwstaat, en heeft max. 3 uur gelopen
¤30
Ooh zeker, wat heb je in de aanbieding?quote:
Stof kwam er niet bij in de buurtquote:
Mail verstuurd aan adres in je profiel. Waar woon je ergens misschien kan ik hem halen?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:10 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Stof kwam er niet bij in de buurtEn hij mocht alleen op zondagen naar buiten.
Lumines, Ridge Racer, Mercuryquote:Op woensdag 19 april 2006 18:51 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ooh zeker, wat heb je in de aanbieding?
Ridge Racer lijkt me wel leuk. Hoe gaan we dat doen/quote:
Ruilen tegen Mage Man Maverick Hunter X?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
GTA: Liberty City Stories
spiderman UMD kreeg je gratisquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oke omdat ik goeie zin heb; alles voor 40 euro!!!!!!!!!!!!!!!! Alles in nieuwstaat!
Ruilen doe ik niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
Lumines
Metal Gear Acid
Tony Hawks Underground Remix 2
Ridge Racers (Japans)
hoeveel wil je er voor hebben ?quote:Op zondag 30 april 2006 21:32 schreef MWeirdo het volgende:
[TK] Street Fighter Alpha PSP
Zoals de titel al doet vermoeden wil ik mijn street fighter titel graag verkopen/ ruilen.
Laat maar een berichtje achter indien iemand interesse heeft.
of mail naar thaweird0[AT]gmail.com
welke firmware nodig voor deze game ??quote:Op maandag 1 mei 2006 19:47 schreef MWeirdo het volgende:
Iemand anders interesse
zie onder:
[TK] Street Fighter Alpha PSP
Zoals de titel al doet vermoeden wil ik mijn street fighter titel graag verkopen/ ruilen.
Laat maar een berichtje achter indien iemand interesse heeft.
of mail naar thaweird0[AT]gmail.com
ik wil wel metal gear solid en gand theft auto kopen. hoeveel vraag je ervoor?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
Lumines
Metal Gear Acid
Tony Hawks Underground Remix 2
Ridge Racers (Japans)
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:34 schreef MWeirdo het volgende:
Als je serieuze interesse hebt dan wil ik het wel ff voor je checken... ik vroeg me trouwens wel af waarom dit zo belangrijk is als je nu 1.5 hebt dan kun je de FW emuleren zodat je SF kan spelen. Heb je een hogere FW dan is het toch geen probleem om up te graden naar 2.5 of 2.6, zolang je FW 2.7 maar niet gebruikt!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:21 schreef OG-Loco het volgende:
Tik bij Marktplaats dit advertentienummer in, en je ziet mijn Te Koop meuk.
3618616013
ik zou graag GTA willen kopenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:21 schreef OG-Loco het volgende:
Tik bij Marktplaats dit advertentienummer in, en je ziet mijn Te Koop meuk.
3618616013
Wipeout is 25 euro nieuw (bart smit/ eplaza) , Ridge Racers en Lumines 19,99 (intertoys).quote:Op maandag 29 mei 2006 21:03 schreef Keffo het volgende:
Aangezien ik een 1.5 PSP heb gekocht heb ik te koop (dus niet te ruil) 3 PSP games:
- Wipe out Pure (Game + Doosje + Boekje) 20 eu
- Ridge Racer (Game + Doosje + Boekje) 20 eu
- Lumines (Game + Doosje + Boekje) 15 eu
Of samen 50 eu.
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:03 schreef Keffo het volgende:
Aangezien ik een 1.5 PSP heb gekocht heb ik te koop (dus niet te ruil) 3 PSP games:
- Wipe out Pure (Game + Doosje + Boekje) 20 eu
- Ridge Racer (Game + Doosje + Boekje) 20 eu
- Lumines (Game + Doosje + Boekje) 15 eu
Of samen 50 eu.
Ophalen in Utrecht heeft de voorkeur. Verzendkosten per stuk 2,50 voor de koper.
Email me even op martijnvdsluis [at] yahoo.co.uk als je interesse hebt.
10 euro voor wipeout?
kijk het topic eens door, allemaal mensen met leuk geprijsde gamesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:56 schreef killermj het volgende:
Mijn broertje heeft gister een psp gekocht 2e hands met 1 spel.
Dit wil hij uiteraard vermeerderen.......
Hij heeft niet zoveel centjes te besteden dus heeft er iemand nog spellen voor een leuk prijsje ?
Ik zie hem voor 50 eu bij de FRS staan. Maar goed. 20 eu incl hebben we een deal.quote:
Interesse in het spel "Exit" voor 15 euro?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:56 schreef killermj het volgende:
Mijn broertje heeft gister een psp gekocht 2e hands met 1 spel.
Dit wil hij uiteraard vermeerderen.......
Hij heeft niet zoveel centjes te besteden dus heeft er iemand nog spellen voor een leuk prijsje ?
Ik bedoel, ik heb interesse.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:39 schreef Keffo het volgende:
@killermij, idd, goeie deal. desalnietemin lijkt 20 eu incl een mooie prijs.
@ OG-Loco, ja Muziek UMD met Snoop Dog etc.
Jup, maar kan hem ook versturen. Mail me maar, regelen we het.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:35 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik heb interesse.
Utrecht staat er?
Sorry, hij is al verkocht.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:32 schreef Keffo het volgende:
Ik heb deze games liggen:
- Wipeout Pure - 15 eu
- Everybodys Golf - 12,50 eu
- DTM Racer 2 - 25 eu
- F1 Grand prix - 12,50 eu
- Spiderman 2 (het spel) - 10 eu
** VERKOCHT**
- Hitch (film) - 6 eu
- The up in smoke tour (muziek ) - 10 eu Verkocht
Nieuw binnen
Dynasty Warriors - 20 eu
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:14 schreef Keffo het volgende:
Ik heb deze games liggen:
- Everybodys Golf - 12,50 eu
- DTM Racer 2 - 25 eu
- F1 Grand prix - 12,50 eu
- Spiderman 2 (het spel) - 10 eu
- The up in smoke tour (muziek ) - 10 eu Verkocht
** VERKOCHT**
Deze nog te koop:
- Hitch (film) - 6 eu
- Wipeout Pure - 15 eu
NFS: Most Wanted tegen bovenstaand spel ruilen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:24 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb wat PSP games in de aanbieding:
De games zijn in goede staat en compleet, als dit niet zo is staat dit aangegeven.
- Socom: Fireteam Bravo (zonder handleiding)
Foto
Gezocht:
- PSP games
Kijk eens op [TK/TR] Multi Gamesoft/hardwarequote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:24 schreef Darkzell het volgende:
Foto
- Ridge Racer
Foto
- Football Manager Handheld
Foto
deal. martijnvdsluis at yahoo.co.ukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:08 schreef devv05 het volgende:
Ik bied 12 incl. voor Harry Potter & De Vuurbeker.
Waar kan ik je mailen?
Dit spel is bij E-plaza 25 euro!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:22 schreef smartoe het volgende:
Bij deze zet ik deze 3 spellen te koop. Metal Gear Acid 2 is de US versie en werkt op de EU PSP. De andere 2 zijn gewoon EU versies. Pro Evolution Soccer 5 is 1 keer gebruikt en de andere 2 zijn helemaal nieuw nog in de folie.
Prijzen:
PES 5: 30 euro incl. verzendkosten
Puyo Pop Fever: 30 euro incl. verzendkosten
MGA 2: 40 euro incl. verzendkosten
Setprijs: 90 euro incl. verzendkosten
Geen ruilacties
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:59 schreef Keffo het volgende:
Te koop, orginele PSP games incl doosje en boekje:
- Harry Potter & de vuurbeker - 10 eu - Gereserveerd
- Wipeout Pure - 15 eu
- GTA: Liberty City Stories (oude versie) - 30 eu
- Metal Gear Acid - 15 eu
- Coded Arms - 20 eu
- Hitch - 6 eu
Spellen zijn los te koop. Op te halen in Utrecht of 2,50 verzendkosten per spel.
Geen probleemquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:42 schreef warmbloedig het volgende:
[..]
ThnX voor het snel versturen, nog een maand vakantie om hem uit te spelen
Ik heb SF AM 3, ik heb hem een paar maanden geleden gekocht voor 54 Euro. Ik doe hem weg voor 35,- Euroquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:15 schreef Snever het volgende:
Ik bied bij deze aan te koop of te ruil:
Tony hawk's underground 2 remix
Riiiiiiiidge racer
Ben op zoek naar:
street fighter 3 alpha max
Naar de dikgedrukte titels ben ik het meest op zoek.
30 inclusief lijkt me toch zeer redelijk voor een 2de handsje?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:38 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Ik heb SF AM 3, ik heb hem een paar maanden geleden gekocht voor 54 Euro. Ik doe hem weg voor 35,- Euro
Mwa, 30,- exclusief en je hebt een deal!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:54 schreef Snever het volgende:
[..]
30 inclusief lijkt me toch zeer redelijk voor een 2de handsje?
Oke, mail naar kevinkleijn@hotmail.com dan regelen we het.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:54 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Mwa, 30,- exclusief en je hebt een deal!![]()
U've got mail!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:16 schreef Snever het volgende:
[..]
Oke, mail naar kevinkleijn@hotmail.com dan regelen we het.
ow, sorry dan. Niet goed opgelet. voor 15 incl is hij voor jouw. ja?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:49 schreef Retarded het volgende:
Bij FRS issie 25,-
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=799561&navid=4
Goed, dan is het een dealquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:53 schreef Retarded het volgende:
hmm, wil eigenlijk niet hoger gaan dan 12,50... voor die prijs ligt namelijk ook vaak bij FRS en andere gameshops in de 2e hands bakken.
ik wil hem mail naar turenhout@gmail.comquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:07 schreef Snever het volgende:
Nu heb ik tony hawk's underground 2 remix nog. Voor 15 incl is hij de jouwe. Wie?
je hebt mailquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:05 schreef oor het volgende:
[..]
ik wil hem mail naar turenhout@gmail.com
Nog steeds in de aanbiedingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:24 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb wat PSP games in de aanbieding:
De games zijn in goede staat en compleet, als dit niet zo is staat dit aangegeven.
Foto
- Ridge Racer
Foto
Gezocht:
- Daxter (PSP)
- Locoroco (PSP)
- !!! Animal Crossing (NDS) !!!
- Super Mario (NDS)
- Phoenix Wright (NDS)
============================
Verder heeft mijn broertje nog één spel die hij kwijt wil.
- Football Manager Handheld
Foto
Gezocht:
- !!! Big Brain Acadamy (NDS) !!!
- DS games
- PSP games
===========================
De games die ik al heb kan je [url="http://users.ign.com/collection/mr_thijssen"]hier[/url] vinden en hoef je dus niet meer aan te bieden
Need For Speed voor Burnout?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:06 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb een paar spellen liggen die ik toch niet speel namelijk de volgende:
Burnout Legends
GTA Liberty City Stories (de ongepatchte versie dus die je kan gebruiken om te downgraden)
Virtua Tennis World Tour
Ik denk dat ik liever verkoop dan ruil (tenzij je iets heel leuks in de aanbieding hebt).
Heb je naar MSN adres gestuurd? Want moet nog altijd even mail adres verranderen in profiel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:39 schreef deeski het volgende:
je hebt als het goed is mail, ipho
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:40 schreef Syd het volgende:
Ik heb hier Colin Mcrae rally 2005
Alleen ruilen, zeg maar wat je hebt.
liefst tegen socom of mooi vechtspel
Geen RPG of sport spellen graag
Die is al verkocht.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:39 schreef killermj het volgende:
Yuna, 11,- incl voor Tennis ?
Hij is 17,50 nieuw
Ik wil eventueel wel 2 films ruilen tegen Prince of Persia mocht je daar interesse in hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
films te ruil
swat
alien vs predator
charlie & chocolade fabriek![]()
thnks maar die heb ik al uitgespeeldquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik wil eventueel wel 2 films ruilen tegen Prince of Persia mocht je daar interesse in hebben.
de "3d-bril" zit er bij neem ik aan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:49 schreef smartoe het volgende:
Bij deze zet ik deze spellen te koop
Metal Gear Acid: 17,50 incl. verzendkosten
Metal Gear Acid 2: 27,50 euro incl. verzendkosten
Heb je na die dag geen geld meer?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:39 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
de "3d-bril" zit er bij neem ik aan.
Ik bied 35 euro inc. verzendkosten voor deze twee games. Bod geldig tot en met zondag 27 augustus 2006.
Jij hebt alleen een acount om op het PSP ruil topic te 'dealen'?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:08 schreef deeski het volgende:
Ik dacht dat je interesse had... maar ik denk niet dat iemand hem voor een 10-tje heeft.
Syphon Filter is binnen, bedankt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:49 schreef smartoe het volgende:
Bij deze zet ik deze 5 spellen te koop
Prijzen:
Pro Evolution Soccer 5: 17,50 euro incl. verzendkosten [NIEUW]
Puyo Pop Fever: 17,50 euro incl. verzendkosten [NIEUW]
Metal Gear Acid 2: 27,50 euro incl. verzendkosten [NIEUW]
Syphon Filter: 27,50 euro incl. verzendkosten
2 weken oude Playgear Pocket Black voor 10 euro incl. verzendkosten.
Setprijs: 80 euro incl. verzendkosten
Of mail me met een goed bod naar smartoe@gmail.com.
Wat wil je voor het hele pakket? Alle drie staan nl. op mijn verlanglijstjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:06 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb een paar spellen liggen die ik toch niet speel namelijk de volgende:
Burnout Legends
GTA Liberty City Stories (de ongepatchte versie dus die je kan gebruiken om te downgraden)
Virtua Tennis World Tour
FYI, ik zet altijd een houdbaarheidsdatum bij bieden op artikelen omdat ik geen zin heb een jaar na dato nog eens te horen dat ik het spel alsnog kan kopen en men mij daar aan wil houden. Zo ontstaan er nooit misverstanden.quote:
Zoals de meeste mensen op een forum doen, is alle berichten lezen. Ik zit niet in alle onderwerpen, maar wel in veel, daar kun jij niets over zeggen. Ik zeg ook niet vaak wat. Maar ga gerust verder met zoeken en kraak een ander af.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef Ipho het volgende:
[..]
Jij hebt alleen een acount om op het PSP ruil topic te 'dealen'?
En dan erbij,,, als je verder leest naar de reacties, zie je dat er mensen zijn die meerdere malen hun spel(len) aanbieden, dus wat is je probleem?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef Ipho het volgende:
[..]
Jij hebt alleen een acount om op het PSP ruil topic te 'dealen'?
JIj moet niet van joun probleem, mijn probleem maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:03 schreef deeski het volgende:
[..]
En dan erbij,,, als je verder leest naar de reacties, zie je dat er mensen zijn die meerdere malen hun spel(len) aanbieden, dus wat is je probleem?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:31 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Wat wil je voor het hele pakket? Alle drie staan nl. op mijn verlanglijstje
GTA en Virtua Tennis zijn al verkocht. Ik heb dus alleen burnout nog en daarvoor moet ik dan wel nog even kijken of ik die demo umd nog heb voordat ik dit spel verkoop. Maar die andere 2 zijn dus al wegquote:
Jij maakt er een probleem van dat ik alleen maar hier post. Ik zit in bijna alle onderwerpen, maar als ik niets te melden heb, doe ik dat niet. Toevallig had ik hier wel wat te melden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:57 schreef Ipho het volgende:
[..]
JIj moet niet van joun probleem, mijn probleem maken.![]()
Ik had geen probleem, maar een vraag. En ik zag dat je alleen maar in dit topic had gepost sinds je registratie datum.
Nou moet je niet van dingen weg lopenquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:41 schreef deeski het volgende:
[..]
Jij maakt er een probleem van dat ik alleen maar hier post. Ik zit in bijna alle onderwerpen, maar als ik niets te melden heb, doe ik dat niet. Toevallig had ik hier wel wat te melden.
Dat is dus niet mijn probleem, maar de jouwe. Maar hou aub je mond zeg, want met zo iemand als jou in discussie gaan is wel erg laag.
Heb je PES5 nog liggen? Daar heb ik wel intresse in. Alles in goede staat? Boekje? Geen krassen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:49 schreef smartoe het volgende:
Bij deze zet ik deze 5 spellen te koop
Prijzen:
Pro Evolution Soccer 5: 17,50 euro incl. verzendkosten [NIEUW]
Puyo Pop Fever: 17,50 euro incl. verzendkosten [NIEUW]
Metal Gear Acid 2: 27,50 euro incl. verzendkosten [NIEUW]
Syphon Filter: 27,50 euro incl. verzendkosten
2 weken oude Playgear Pocket Black voor 10 euro incl. verzendkosten.
Setprijs: 80 euro incl. verzendkosten
Of mail me met een goed bod naar smartoe@gmail.com.
Burnout kan ik mee leven, laat me even weten of deze nog beschikbaar en je prijs uiteraard.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:48 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
GTA en Virtua Tennis zijn al verkocht. Ik heb dus alleen burnout nog en daarvoor moet ik dan wel nog even kijken of ik die demo umd nog heb voordat ik dit spel verkoop. Maar die andere 2 zijn dus al weg
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:40 schreef Syd het volgende:
Ik heb hier Colin Mcrae rally 2005
+
NBA
Alleen ruilen, zeg maar wat je hebt.
liefst tegen socom of mooi vechtspel
Geen RPG of sport spellen graag
Heb toch genoeg aan de demodisc om te spelen. Dus burnout kan ook weg. Ik wil er graag 15 euro voor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Burnout kan ik mee leven, laat me even weten of deze nog beschikbaar en je prijs uiteraard.
25 voor daxter gebodenquote:Op maandag 4 september 2006 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb in de aanbieding:Daxter (30 euro) Valkyrie Profile: Lenneth (30 euro)
Verkoopprijs is exclusief 2,50 verzendkosten.
wat te koop of gezochtquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:24 schreef Westlife-fan het volgende:
Niemand UMD video's voor ongeveer ¤5 per stuk?
Ik heb jackass wel voor jequote:
verbeterdquote:Op zondag 10 september 2006 11:39 schreef Microtechs het volgende:
neuh ik wou m juist verkopen, sorry dat ik zo onduidelijk was
Wat bied jij?quote:Op zondag 10 september 2006 15:30 schreef Doekje het volgende:
Gezocht: Virtua Tennis World Tour
quote:Op zondag 10 september 2006 11:28 schreef Snever het volgende:
Heb hier Jackass op UMD. Iemand?
6.60 inclusief verzendenquote:
tegen Star Wars Battlefront 2 ruilen ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb Virtua Tennis, Lumines en Fifa 06. Wie bied wat? Ik ruil graag....
wat voor swat?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
psp games te ruil
tales of eternia
tony hawk
psp movies te ruil
swat
sjakie & de chocolade fabriek
alien vs predator
swat & tales of eternia zijn net sinds gister wegquote:
en project zeroquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik zoek NFS most wanted
Oh sorry RAMMES ben vergeten dat ik hier gereageerd had.quote:
Daxter ruilen tegen Star Wars: Bettlefront 2?quote:Op woensdag 8 november 2006 01:27 schreef Dagguzz het volgende:
Te ruil, voor films/games.
Of te koop, voor een leuk bod.
-Daxter
-Virtua Tennis World tour
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:17 schreef anno-i-mus het volgende:
Ik heb DAXTER te ruil [tegen PES6]
Srry, niet echt mijn game..quote:Op woensdag 29 november 2006 11:55 schreef SureZal het volgende:
[..]
Daxter ruilen tegen Star Wars: Bettlefront 2?
Bedoel je Megaman Powered Up? Die heb ik wel. Heb je ook iets anders te ruil? Tekken heb ik al.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:48 schreef warmbloedig het volgende:
ik zoek MEGAMAN.
ruilen tegen TEKKEN anyone ??
megaman heb ik nu al via markplaats gefixed.quote:Op maandag 4 december 2006 19:32 schreef BasZZZ het volgende:
[..]
Bedoel je Megaman Powered Up? Die heb ik wel. Heb je ook iets anders te ruil? Tekken heb ik al.
Gr,
Bas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |