quote:Op woensdag 20 september 2006 14:40 schreef deeski het volgende:
Wipeout Pure, 12.50 euro
Luister eens. Ik bied hier jackass te koop aan. Dat betekent nog niet dat jij hier in mijn topic je eigen game gaat verkopen. Dit is toch van de zotte. Ik zie ook dat je nieuw bent. Welkomquote:Op donderdag 21 september 2006 14:21 schreef deeski het volgende:
Bij mezelf. Ik heb wipeout voor 12,50
Lees inderdaad de faq even en als je nog tijd over hebt is dit ook een aanrader: [GRATIS] toevoeging FAQ > topic kapen is 'not done'quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:26 schreef deeski het volgende:
Jouw topic? Haal hem wel weg hoor, heb je van mijn post geen last meer... wat zijn sommige mensen gesteld op 'hun topic'
ElisaB en ik zijn natuurlijk wel de grootste maatjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:13 schreef deeski het volgende:
Elisa, volgens mij was er iets tussen Snever en mij?! Waar bemoei jij je dan mee? En als ik eerst de hele FAQ moet gaan lezen, dan heb ik al geen zin meer om de rest te lezen wat er op de site staat. Hebben jullie nooit een fout gemaakt? Nee, sorry, jullie zijn natuurlijk van die nette mensjes, die nooit wat fout doen, die ook nooit zullen gaan schelden, de PERFECTE burger, uf curs.
Oke, nu is het genoeg. Ik overleg even met de modjes maar ik verwacht toch zeker een 48 uur ban!quote:Op zondag 24 september 2006 11:16 schreef deeski het volgende:
Niet huilen, kleine jongen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |