voor 25 euro inc mag je hem hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:20 schreef jan1 het volgende:Lumines
Ik vrees dat je naar het verkeerde adres mailt. Het adres van mijn account is al jaren overleden...quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:48 schreef jan1 het volgende:
je heb mail
je heb mail als het goed is...quote:Op woensdag 19 april 2006 10:59 schreef deGVR het volgende:
[..]
Ik vrees dat je naar het verkeerde adres mailt. Het adres van mijn account is al jaren overleden...
Mail maar naar leanderthalerAPESLINGERhotmail.com
15 euro ex en we hebben een deal, hoewel ik hem liever ruil tegen een ander spel.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:23 schreef jan1 het volgende:
[quote]Op woensdag 19 april 2006 10:21 schreef Dalai_Lama het volgende:voor 25 euro inc mag je hem hebben.
hij kost 19,99 bij intertoys ik geef je 15 incl..
Jup.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:23 schreef jan1 het volgende:
je heb mail als het goed is...
Is goed, mail maar op free_bird85@hotmail.comquote:Op woensdag 19 april 2006 15:18 schreef jan1 het volgende:
ruilen tegen nfl street unleashed 2 dan?
Ja ik! Wat wil er voor hebben?quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:18 schreef OG-Loco het volgende:
Heeft er iemand interesse in NFS: Most Wanted 5-1-0?
Ik zou het niet weten. Hij is iig in nieuwstaat, en heeft max. 3 uur gelopenquote:
Wil je 'm ruilen?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik heb hier nog PoPoLoCrois liggen voor de liefhebber van RPG's
[afbeelding]
Prima, altijd binnen gestaan?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Hij is iig in nieuwstaat, en heeft max. 3 uur gelopen
¤30
Ooh zeker, wat heb je in de aanbieding?quote:
Stof kwam er niet bij in de buurtquote:
Mail verstuurd aan adres in je profiel. Waar woon je ergens misschien kan ik hem halen?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:10 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Stof kwam er niet bij in de buurtEn hij mocht alleen op zondagen naar buiten.
Lumines, Ridge Racer, Mercuryquote:Op woensdag 19 april 2006 18:51 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ooh zeker, wat heb je in de aanbieding?
Ridge Racer lijkt me wel leuk. Hoe gaan we dat doen/quote:
Ruilen tegen Mage Man Maverick Hunter X?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
GTA: Liberty City Stories
spiderman UMD kreeg je gratisquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oke omdat ik goeie zin heb; alles voor 40 euro!!!!!!!!!!!!!!!! Alles in nieuwstaat!
Ruilen doe ik niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
Lumines
Metal Gear Acid
Tony Hawks Underground Remix 2
Ridge Racers (Japans)
hoeveel wil je er voor hebben ?quote:Op zondag 30 april 2006 21:32 schreef MWeirdo het volgende:
[TK] Street Fighter Alpha PSP
Zoals de titel al doet vermoeden wil ik mijn street fighter titel graag verkopen/ ruilen.
Laat maar een berichtje achter indien iemand interesse heeft.
of mail naar thaweird0[AT]gmail.com
welke firmware nodig voor deze game ??quote:Op maandag 1 mei 2006 19:47 schreef MWeirdo het volgende:
Iemand anders interesse
zie onder:
[TK] Street Fighter Alpha PSP
Zoals de titel al doet vermoeden wil ik mijn street fighter titel graag verkopen/ ruilen.
Laat maar een berichtje achter indien iemand interesse heeft.
of mail naar thaweird0[AT]gmail.com
ik wil wel metal gear solid en gand theft auto kopen. hoeveel vraag je ervoor?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
Lumines
Metal Gear Acid
Tony Hawks Underground Remix 2
Ridge Racers (Japans)
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:34 schreef MWeirdo het volgende:
Als je serieuze interesse hebt dan wil ik het wel ff voor je checken... ik vroeg me trouwens wel af waarom dit zo belangrijk is als je nu 1.5 hebt dan kun je de FW emuleren zodat je SF kan spelen. Heb je een hogere FW dan is het toch geen probleem om up te graden naar 2.5 of 2.6, zolang je FW 2.7 maar niet gebruikt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |