Kijk eens op [TK/TR] Multi Gamesoft/hardwarequote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:24 schreef Darkzell het volgende:
- Socom: Fireteam Bravo (zonder handleiding)
Foto
- Ridge Racer
Foto
- Football Manager Handheld
Foto
deal. martijnvdsluis at yahoo.co.ukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:08 schreef devv05 het volgende:
Ik bied 12 incl. voor Harry Potter & De Vuurbeker.
Waar kan ik je mailen?
Dit spel is bij E-plaza 25 euro!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:22 schreef smartoe het volgende:
Bij deze zet ik deze 3 spellen te koop. Metal Gear Acid 2 is de US versie en werkt op de EU PSP. De andere 2 zijn gewoon EU versies. Pro Evolution Soccer 5 is 1 keer gebruikt en de andere 2 zijn helemaal nieuw nog in de folie.
Prijzen:
PES 5: 30 euro incl. verzendkosten
Puyo Pop Fever: 30 euro incl. verzendkosten
MGA 2: 40 euro incl. verzendkosten
Setprijs: 90 euro incl. verzendkosten
Geen ruilacties
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:59 schreef Keffo het volgende:
Te koop, orginele PSP games incl doosje en boekje:
- Harry Potter & de vuurbeker - 10 eu - Gereserveerd
- Wipeout Pure - 15 eu
- GTA: Liberty City Stories (oude versie) - 30 eu
- Metal Gear Acid - 15 eu
- Coded Arms - 20 eu
- Hitch - 6 eu
Spellen zijn los te koop. Op te halen in Utrecht of 2,50 verzendkosten per spel.
Geen probleemquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:42 schreef warmbloedig het volgende:
[..]
ThnX voor het snel versturen, nog een maand vakantie om hem uit te spelen
Ik heb SF AM 3, ik heb hem een paar maanden geleden gekocht voor 54 Euro. Ik doe hem weg voor 35,- Euroquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:15 schreef Snever het volgende:
Ik bied bij deze aan te koop of te ruil:
Tony hawk's underground 2 remix
Riiiiiiiidge racer
Ben op zoek naar:
street fighter 3 alpha max
Naar de dikgedrukte titels ben ik het meest op zoek.
30 inclusief lijkt me toch zeer redelijk voor een 2de handsje?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:38 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Ik heb SF AM 3, ik heb hem een paar maanden geleden gekocht voor 54 Euro. Ik doe hem weg voor 35,- Euro
Mwa, 30,- exclusief en je hebt een deal!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:54 schreef Snever het volgende:
[..]
30 inclusief lijkt me toch zeer redelijk voor een 2de handsje?
Oke, mail naar kevinkleijn@hotmail.com dan regelen we het.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:54 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Mwa, 30,- exclusief en je hebt een deal!![]()
U've got mail!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:16 schreef Snever het volgende:
[..]
Oke, mail naar kevinkleijn@hotmail.com dan regelen we het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |