Ben jij nou die kerel uit die macdonaldsreclame met die regenlaarzen?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een MacBook Pro.
Ff wachten tottie 'whine'-loos is.
Je wilt zeggen dat ik zeur. Had je 'm moeten horen hier, kreeg er koppijn van.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:15 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ben jij nou die kerel uit die macdonaldsreclame met die regenlaarzen?
'Ja, maar die ribbeltjes... ik heb niks met ribbeltjes.'
Dat wilde ik niet zeggen, pardonquote:Op maandag 27 maart 2006 17:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat ik zeur. Had je 'm moeten horen hier, kreeg er koppijn van.
Ah ok.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:19 schreef Nugget het volgende:
[..]
Dat wilde ik niet zeggen, pardon
Begrijp het juist heel goed. Ik ben zelf ook bewust voor een PB gegaan omdat ik het allemaal nog even af wil wachten.
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er gaat gewoon niks boven een PB iBook en een iMac. Punt.
Ik voel hier een sterke scheiding tussen Powerbook en iBook gebruikers opkomen...quote:
Pauperboek Pauperboek....quote:Op maandag 27 maart 2006 17:26 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik voel hier een sterke scheiding tussen Powerbook en iBook gebruikers opkomen...
* Nugget schraapt keel
PB! PB! PB! PB! PB!
I'm with you!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Grappig...ik voel een sterke scheiding opkomen tussen 12" en 15" ....
15" 15"![]()
Ik leg het nog één keer uit:quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik leg het nog één keer uit:
[afbeelding]
Pauperboek.
[afbeelding]
Powerbook.
[afbeelding]
En voor de duidelijkheid, pauperlaptop.
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:32 schreef Nugget het volgende:
[..]
I'm with you!
15"! 15"! 15"!![]()
PB! PB! PB! PB!![]()
En daaruit volgt blijkbaar:quote:Op maandag 27 maart 2006 17:49 schreef tonks het volgende:
iMac![]()
![]()
iPod 20GB![]()
iPod Nano 4GB![]()
------------------------------+![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:
Je had FrontRow op je iBook ?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:25 schreef Tijn het volgende:
Zo, net even de laatste Family Guy en South Park via FrontRow op m'n TV gekeken. Ik ben weer bij. Dit heb ik echt gemist
Ik wel, draait als een zonnetje.quote:
Ik zie alleen de filmtrailers nietquote:
Weet ik niet, in je mailbox geloof ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Waar staat ook al weer hoe je dat voor elkaar krijgt?
Er moet in Rotterdam ook eens een echte Apple Store komen die er zo sexy uitzietquote:Op maandag 27 maart 2006 18:45 schreef tonks het volgende:
http://ifoapplestore.com/stores/glass_staircase.html
Mijn vriendinnetje post hier op Fok!, en ze heeft een iBook, en ik vind d'r HEEL lekker... telt dat ?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een meet bij deeltje 100 is prima. Mag ook eerder maar dan moeten er wel meer lekkere vrouwen posten in deze SC. Of lekker zussen/vriendinnen van huidige SC-ers moeten worden meegenomen.
Dat telt in zoverre dat jij dan vast zit aan/bij haar. Meer vrouwelijke schoon voor de restquote:Op maandag 27 maart 2006 19:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje post hier op Fok!, en ze heeft een iBook, en ik vind d'r HEEL lekker... telt dat ?
Zekerquote:Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef Nugget het volgende:
[..]
Examen heb ik 2 jaar geleden al gedaan, ik werk nu inmiddels en zit tussen twee opleidingen in! En jij bent naar Amsterdam gegaan zie ik. Beter
Niets van gemerkt?quote:Nah, ik herkende jou omdat een vriendin van mij weg van je was een aantal jaren terug. Dus ik heb flink wat gezeur aan moeten horen. Bedankt nog daarvoor
</offtopic>
Zoals me vandaag bij een sollicitatie verteld werd... "Uw huidige salaris is wel... fors"quote:Op maandag 27 maart 2006 16:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Education is grossly overestimated....
De Family Guy van vandaag is tofquote:Op maandag 27 maart 2006 18:25 schreef Tijn het volgende:
Zo, net even de laatste Family Guy en South Park via FrontRow op m'n TV gekeken. Ik ben weer bij. Dit heb ik echt gemist
Wil je weg bij Sitecom dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals me vandaag bij een sollicitatie verteld werd... "Uw huidige salaris is wel... fors"
Ik even m'n oude verslaving opgepikt. World of Warcraft.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:44 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Net lekker Halo gespeeld doet ie goedeffe aliens spletten
![]()
![]()
![]()
Nee, niet vandaag, maar ik had 10x1 nog niet gezien.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Enneh, is er vandaag dan een Southpark aflevering uitgekomen
Ah key, ik was al als de dood dat ik er eentje gemist hadquote:Op maandag 27 maart 2006 20:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, niet vandaag, maar ik had 10x1 nog niet gezien.
Jawel, maar ik werk er nu alweer ruim 5 jaar, en dan gaat het al snel kriebelen.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het daar wel goed voor elkaar had?
cool artikelquote:Op maandag 27 maart 2006 20:15 schreef ChOas het volgende:
http://biz.yahoo.com/special/06bw50_article2.html
Vorige week.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Enneh, is er vandaag dan een Southpark aflevering uitgekomen
Super Adventure Clubquote:Op maandag 27 maart 2006 21:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vorige week.
'Oh my God, they killed Chef'
'Pity. He would have been an excellent child molester'
"I want to make Sweet Love up your rectum"quote:Op maandag 27 maart 2006 21:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vorige week.
'Oh my God, they killed Chef'
'Pity. He would have been an excellent child molester'
Zit je vaak aan zijn clickwheel..?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:54 schreef Nugget het volgende:
Tijd voor een pimpfoto!
Hebben jullie mijn furby al eens gezien?![]()
[afbeelding]
</brakke telefoonkwaliteit>
Die 20th Aneversery Mac kwam ook pas in Meiquote:Op maandag 27 maart 2006 15:35 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij zijn er nog geeneens uitnodigingen verstuurd, lijkt me geen goed nieuws..
Nogal ja!quote:
Tas of een hoes/case? Ik heb gister een case gekocht van Crumpler voor mn Powerbook.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:15 schreef allsystemshalt het volgende:
trouwens effe over den PoawhahBooK,
Zijn die tassen van The Gimp nog een beetje ok ?
*Of hebben jullie compacte doch sterke tassen gezien die top zijn ?
Maar de aankondiging ervan zal wel op of rond 1-4 geweest zijn, gok ik..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die 20th Aneversery Mac kwam ook pas in Mei
[..]
HAHAHAHAHA. nee.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:07 schreef Geqxon het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/63377#2585623
Dief
Nopes... Helemaal geen wachtwoorden op Windows.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:16 schreef Geqxon het volgende:
Heb je een wachtwoord op het gastaccount van Windows?
Ik heb daar in het begin ook nog wat problemen mee gehad toen ik wilde printen via mijn draadloze netwerk. Bleek (ondanks dat ik geen wachtwoorden oid had) dat ik toch een gebruikersnaam in moest vullen en het wachtwoordveld gewoon leeg moest laten. In mijn geval was dit 'Administrator'.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nopes... Helemaal geen wachtwoorden op Windows.
Hij kan met zijn iBook prima printen en connecten met de printen, het toevoegen geeft ook geen problemen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
staat het guestaccount wel enabled op je windows machine?
Hij kan niet printen, want er verschijnt een foutquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij kan met zijn iBook prima printen en connecten met de printen, het toevoegen geeft ook geen problemen?
Ja die staat er wel bij, wat heeft dat er eigenlijk mee te maken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
staat het guestaccount wel enabled op je windows machine?
Wat dat er mee te maken heeft?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja die staat er wel bij, wat heeft dat er eigenlijk mee te maken?
Het probleem zit hem volgensmij bij Windows, aangzien de Mac aangeeft dat alles goed is(printopdracht bij voltooid).
Mijn iBook werkt het prima opquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:51 schreef Tijn het volgende:
Godver, 802.1x met TTLS werkt niet op een MacBook en dat is precies hoe ik met het draadloze netwerk op school moet verbinden
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn iBook werkt het prima op
[/nutteloos]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn iBook werkt het prima op
[/nutteloos]
Had ik al gemeld dat het zelfs op mijn iBook goed werkt? Dat zou je niet verwachten van die prutsers op de Haagse Hogeschool.quote:
Misschien liggen al die computerproblemen niet aan Microsoft, maar aan Intelquote:
Het tragische is dat als je naar Windows XP boot vanaf je MacBook, het wel werktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:15 schreef XL het volgende:
[..]
Misschien liggen al die computerproblemen niet aan Microsoft, maar aan Intel![]()
Daarmee los je dan je vorige vraag op. De chipset kan het dus aan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het tragische is dat als je naar Windows XP boot vanaf je MacBook, het wel werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |