HAHAHAHAHA. nee.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:07 schreef Geqxon het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/63377#2585623
Dief
Nopes... Helemaal geen wachtwoorden op Windows.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:16 schreef Geqxon het volgende:
Heb je een wachtwoord op het gastaccount van Windows?
Ik heb daar in het begin ook nog wat problemen mee gehad toen ik wilde printen via mijn draadloze netwerk. Bleek (ondanks dat ik geen wachtwoorden oid had) dat ik toch een gebruikersnaam in moest vullen en het wachtwoordveld gewoon leeg moest laten. In mijn geval was dit 'Administrator'.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nopes... Helemaal geen wachtwoorden op Windows.
Hij kan met zijn iBook prima printen en connecten met de printen, het toevoegen geeft ook geen problemen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
staat het guestaccount wel enabled op je windows machine?
Hij kan niet printen, want er verschijnt een foutquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij kan met zijn iBook prima printen en connecten met de printen, het toevoegen geeft ook geen problemen?
Ja die staat er wel bij, wat heeft dat er eigenlijk mee te maken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
staat het guestaccount wel enabled op je windows machine?
Wat dat er mee te maken heeft?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja die staat er wel bij, wat heeft dat er eigenlijk mee te maken?
Het probleem zit hem volgensmij bij Windows, aangzien de Mac aangeeft dat alles goed is(printopdracht bij voltooid).
Mijn iBook werkt het prima opquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:51 schreef Tijn het volgende:
Godver, 802.1x met TTLS werkt niet op een MacBook en dat is precies hoe ik met het draadloze netwerk op school moet verbinden
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn iBook werkt het prima op
[/nutteloos]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn iBook werkt het prima op
[/nutteloos]
Had ik al gemeld dat het zelfs op mijn iBook goed werkt? Dat zou je niet verwachten van die prutsers op de Haagse Hogeschool.quote:
Misschien liggen al die computerproblemen niet aan Microsoft, maar aan Intelquote:
Het tragische is dat als je naar Windows XP boot vanaf je MacBook, het wel werktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:15 schreef XL het volgende:
[..]
Misschien liggen al die computerproblemen niet aan Microsoft, maar aan Intel![]()
Daarmee los je dan je vorige vraag op. De chipset kan het dus aan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het tragische is dat als je naar Windows XP boot vanaf je MacBook, het wel werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |