Zoals me vandaag bij een sollicitatie verteld werd... "Uw huidige salaris is wel... fors"quote:Op maandag 27 maart 2006 16:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Education is grossly overestimated....
De Family Guy van vandaag is tofquote:Op maandag 27 maart 2006 18:25 schreef Tijn het volgende:
Zo, net even de laatste Family Guy en South Park via FrontRow op m'n TV gekeken. Ik ben weer bij. Dit heb ik echt gemist
Wil je weg bij Sitecom dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals me vandaag bij een sollicitatie verteld werd... "Uw huidige salaris is wel... fors"
Ik even m'n oude verslaving opgepikt. World of Warcraft.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:44 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Net lekker Halo gespeeld doet ie goedeffe aliens spletten
![]()
![]()
![]()
Nee, niet vandaag, maar ik had 10x1 nog niet gezien.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Enneh, is er vandaag dan een Southpark aflevering uitgekomen
Ah key, ik was al als de dood dat ik er eentje gemist hadquote:Op maandag 27 maart 2006 20:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, niet vandaag, maar ik had 10x1 nog niet gezien.
Jawel, maar ik werk er nu alweer ruim 5 jaar, en dan gaat het al snel kriebelen.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het daar wel goed voor elkaar had?
cool artikelquote:Op maandag 27 maart 2006 20:15 schreef ChOas het volgende:
http://biz.yahoo.com/special/06bw50_article2.html
Vorige week.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Enneh, is er vandaag dan een Southpark aflevering uitgekomen
Super Adventure Clubquote:Op maandag 27 maart 2006 21:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vorige week.
'Oh my God, they killed Chef'
'Pity. He would have been an excellent child molester'
"I want to make Sweet Love up your rectum"quote:Op maandag 27 maart 2006 21:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vorige week.
'Oh my God, they killed Chef'
'Pity. He would have been an excellent child molester'
Zit je vaak aan zijn clickwheel..?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:54 schreef Nugget het volgende:
Tijd voor een pimpfoto!
Hebben jullie mijn furby al eens gezien?![]()
[afbeelding]
</brakke telefoonkwaliteit>
Die 20th Aneversery Mac kwam ook pas in Meiquote:Op maandag 27 maart 2006 15:35 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij zijn er nog geeneens uitnodigingen verstuurd, lijkt me geen goed nieuws..
Nogal ja!quote:
Tas of een hoes/case? Ik heb gister een case gekocht van Crumpler voor mn Powerbook.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:15 schreef allsystemshalt het volgende:
trouwens effe over den PoawhahBooK,
Zijn die tassen van The Gimp nog een beetje ok ?
*Of hebben jullie compacte doch sterke tassen gezien die top zijn ?
Maar de aankondiging ervan zal wel op of rond 1-4 geweest zijn, gok ik..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die 20th Aneversery Mac kwam ook pas in Mei
[..]
HAHAHAHAHA. nee.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:07 schreef Geqxon het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/63377#2585623
Dief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |