kijk elke dag wel 3 film's. een divx download ik in 10 minuten ofzoquote:Op maandag 27 maart 2006 14:21 schreef Remzz het volgende:
Wat download je allemaal dan
Ik download ook wel eens wat maar ik kom echt nooit aan het kijken toe
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:29 schreef tonks het volgende:
[..]
kijk elke dag wel 3 film's. een divx download ik in 10 minuten ofzoen dan nog al mijn serie's
Externe Tv kaart? Ik wil ook nog een keer z'n ding, wara heb je hem gekocht?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:22 schreef Tijn het volgende:
Ik heb vorige week een TV-verbinding voor m'n MacBook gekocht, ik ga me weer helemaal suf kijken
20mbitquote:Op maandag 27 maart 2006 14:30 schreef Remzz het volgende:
[..]10 minuten? Wat voor een verbinding heb je wel niet?
20mbit toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:30 schreef Remzz het volgende:
[..]10 minuten? Wat voor een verbinding heb je wel niet?
Ik heb een PowerBook 12 inch, je weet wat ze zeggen over het formaat van auto's/laptop's ter compensatie vanquote:Op maandag 27 maart 2006 10:48 schreef broer het volgende:
Ik heb een 12" iBook en zelfs die compenseert al flink!
Hij heeft het over gedownloadde films kijken op tv, dus ik gok dat ie gewoon de dvi->video adapter bedoeldquote:Op maandag 27 maart 2006 14:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Externe Tv kaart? Ik wil ook nog een keer z'n ding, wara heb je hem gekocht?
Ah okeequote:Op maandag 27 maart 2006 14:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij heeft het over gedownloadde films kijken op tv, dus ik gok dat ie gewoon de dvi->video adapter bedoeld
Als je het op je TV kijkt, heb je dat probleem nietquote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef Geqxon het volgende:
Het probleem dat ik altijd heb, is dat ik tijdens films en series altijd ga fokken (bv de Apple Slowchat). En dan weet ik niet meer waar het over gaat, en dan moet ik weer terugspoelen enzo, hehe
Ik denk Quicktime en Final Cut.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:45 schreef editor2 het volgende:
nog maar een keer
Weet een van jullie welk ander progje dan iMovie je gebruikt om van 2 losse .mov of wmv clips 1 hele clip te maken?
Het zal ongetwijfeld al eens zijn langsgekomen maar ken het niet zo 1,2,3, terugvinden dus kijken of jullie het weten als Mac FOK!KERS want iMovie kan vaak die bestanden niet importeren.
Op mijn TV kan ik ook nog prima fokkenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je het op je TV kijkt, heb je dat probleem niet
Lekker laagquote:Op maandag 27 maart 2006 14:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op mijn TV kan ik ook nog prima fokken
De resolutie is alleen wel wat laag, iets van 1280*768 dacht ik.
Verkapt pimpen met een lcd-tv van Geqxon.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker laag
Dan zie je toch geen zak? Of heb je een 800" TV ofzo?
Ik heb gewoon een 55" cm TV'tje waar in 800x600 prima films en series op te zien zijn, maar de kleine letters van m'n OS zijn een grote waas. Gelukkig zijn de letters van FrontRow wel duidelijk
Een beeldbuis heeft geen native resolutie.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:53 schreef Geqxon het volgende:
Ennuh, 55" CM? Ik mag hopen dat dat 55CM isEn dan gok ik dat je native resolutie 640*480 is, dat is het wel vaker met 55cm beeldbuizen. Probeer het hier nog eens op, dan word alles waarschijnlijk in 1 keer scherp.
True. Maar wel een maximale resolutie. En meestal is dat toch echt 640*480quote:Op maandag 27 maart 2006 14:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een beeldbuis heeft geen native resolutie.
Euh... nee? Het beeld wat je via s-video of composiet naar je TV stuurt is analoog en bestaat uit beeldlijnen, niet uit pixels. In 640x480 is het alleen maar leesbaarder omdat de letters groter zijn, maar aan de scherpte verandert niets.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
True. Maar wel een maximale resolutie. En meestal is dat toch echt 640*480En als je dan op 800*600 draait, word alles vervolgens weer gedownscaled naar 640*480, waardoor je die waas krijgt.
quote:
Ja ik wil hem nog graag! mijn mail adres staan in mijn profielquote:Op maandag 27 maart 2006 15:36 schreef Tijn het volgende:
Oh Tonks, wil je die Universal Binary van UnrarX nog van me?
Ik moet 'em nog testen, maar volgens mij werkt het wel. Zodra ik 'em een beetje heb getest, mail ik 'em wel even naar de mensen van UnrarX zelf.
ja idd...quote:Op maandag 27 maart 2006 15:35 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij zijn er nog geeneens uitnodigingen verstuurd, lijkt me geen goed nieuws..
Als het dreigt overvol te raken weet je waar het heen mag.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja idd...
Nouja. we wachten maar even af. 't geld jeukt wel op mijn bankrekening iig
idd... naar Apple.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:50 schreef Furious het volgende:
[..]
Als het dreigt overvol te raken weet je waar het heen mag.
Maar het bepaalt wel of ik later met een Mac Mini of een PowerMac aan het werk benquote:Op maandag 27 maart 2006 16:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Education is grossly overestimated....
Dacht iedereen daar maar zo over.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Education is grossly overestimated....
En je werkt thuis.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, ik heb mijn PhD en ik verdien lang niet zoveel als sommige minder-opgeleiden. Aan de andere kant verdien ik wel meer dan de meeste minder-opgeleiden, dus wellicht hebben jullie wel gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |