Je had FrontRow op je iBook ?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:25 schreef Tijn het volgende:
Zo, net even de laatste Family Guy en South Park via FrontRow op m'n TV gekeken. Ik ben weer bij. Dit heb ik echt gemist
Ik wel, draait als een zonnetje.quote:
Ik zie alleen de filmtrailers nietquote:
Weet ik niet, in je mailbox geloof ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Waar staat ook al weer hoe je dat voor elkaar krijgt?
Er moet in Rotterdam ook eens een echte Apple Store komen die er zo sexy uitzietquote:Op maandag 27 maart 2006 18:45 schreef tonks het volgende:
http://ifoapplestore.com/stores/glass_staircase.html
Mijn vriendinnetje post hier op Fok!, en ze heeft een iBook, en ik vind d'r HEEL lekker... telt dat ?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een meet bij deeltje 100 is prima. Mag ook eerder maar dan moeten er wel meer lekkere vrouwen posten in deze SC. Of lekker zussen/vriendinnen van huidige SC-ers moeten worden meegenomen.
Dat telt in zoverre dat jij dan vast zit aan/bij haar. Meer vrouwelijke schoon voor de restquote:Op maandag 27 maart 2006 19:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje post hier op Fok!, en ze heeft een iBook, en ik vind d'r HEEL lekker... telt dat ?
Zekerquote:Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef Nugget het volgende:
[..]
Examen heb ik 2 jaar geleden al gedaan, ik werk nu inmiddels en zit tussen twee opleidingen in! En jij bent naar Amsterdam gegaan zie ik. Beter
Niets van gemerkt?quote:Nah, ik herkende jou omdat een vriendin van mij weg van je was een aantal jaren terug. Dus ik heb flink wat gezeur aan moeten horen. Bedankt nog daarvoor
</offtopic>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |