Als het dreigt overvol te raken weet je waar het heen mag.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja idd...
Nouja. we wachten maar even af. 't geld jeukt wel op mijn bankrekening iig
idd... naar Apple.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:50 schreef Furious het volgende:
[..]
Als het dreigt overvol te raken weet je waar het heen mag.
Maar het bepaalt wel of ik later met een Mac Mini of een PowerMac aan het werk benquote:Op maandag 27 maart 2006 16:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Education is grossly overestimated....
Dacht iedereen daar maar zo over.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Education is grossly overestimated....
En je werkt thuis.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, ik heb mijn PhD en ik verdien lang niet zoveel als sommige minder-opgeleiden. Aan de andere kant verdien ik wel meer dan de meeste minder-opgeleiden, dus wellicht hebben jullie wel gelijk
Ben jij nou die kerel uit die macdonaldsreclame met die regenlaarzen?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een MacBook Pro.
Ff wachten tottie 'whine'-loos is.
Je wilt zeggen dat ik zeur. Had je 'm moeten horen hier, kreeg er koppijn van.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:15 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ben jij nou die kerel uit die macdonaldsreclame met die regenlaarzen?
'Ja, maar die ribbeltjes... ik heb niks met ribbeltjes.'
Dat wilde ik niet zeggen, pardonquote:Op maandag 27 maart 2006 17:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat ik zeur. Had je 'm moeten horen hier, kreeg er koppijn van.
Ah ok.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:19 schreef Nugget het volgende:
[..]
Dat wilde ik niet zeggen, pardon
Begrijp het juist heel goed. Ik ben zelf ook bewust voor een PB gegaan omdat ik het allemaal nog even af wil wachten.
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er gaat gewoon niks boven een PB iBook en een iMac. Punt.
Ik voel hier een sterke scheiding tussen Powerbook en iBook gebruikers opkomen...quote:
Pauperboek Pauperboek....quote:Op maandag 27 maart 2006 17:26 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik voel hier een sterke scheiding tussen Powerbook en iBook gebruikers opkomen...
* Nugget schraapt keel
PB! PB! PB! PB! PB!
I'm with you!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Grappig...ik voel een sterke scheiding opkomen tussen 12" en 15" ....
15" 15"![]()
Ik leg het nog één keer uit:quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik leg het nog één keer uit:
[afbeelding]
Pauperboek.
[afbeelding]
Powerbook.
[afbeelding]
En voor de duidelijkheid, pauperlaptop.
Forum Opties | |