quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
Thanks.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:00 schreef Litso het volgende:
Sig upgedate, topic centraal, foutje in de TT gefixed, ik ben weer op dreef.
Spareribs zijn echt een afrader, of je moet van mierzoete saus houden.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil spareribs eten![]()
Ik denk, ik meld het vast![]()
Nou, ik blijf het een toppertje vindenquote:Op maandag 27 maart 2006 01:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Spareribs zijn echt een afrader, of je moet van mierzoete saus houden.
Ik kwam maar tot de helft...
Ik vind 'm wel okay.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Thanks.
Is die post van yvonne erbij afschrikwekkend of juist goed om erbij te zetten
ik denk niet dat ik mee eet. aangezien ik rustig aan drink zal 20 euro aan bier wel genoeg zijn voor mij.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel okay.
Eten plus een paar drankjes is al gauw ¤30 of meer, en als we dan ook nog vanaf 4 uur in het café zitten moet je toch wel ruim meenemen
Dan moet het goed te doen zijn idd.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik mee eet. aangezien ik rustig aan drink zal 20 euro aan bier wel genoeg zijn voor mij.
Spareribs zonder saus is nog veel lekkerder.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Spareribs zijn echt een afrader, of je moet van mierzoete saus houden.
Ik kwam maar tot de helft...
Ik heb het vorige keer met 50 gered.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:39 schreef remlof het volgende:
30 euro in het restaurant en verder 2 euro per biertje... ja dat wordt wel een euro of 60 schat ik
Toen dronk ik volgens mij nog meer dan gewoonlijk, maar ik kon natuurlijk niet onderdoen voor Yvonnequote:Op maandag 27 maart 2006 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
hangt er van af hoeveel je drinkt he?
Als je de boel maar niet gaat lopen foppen.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:22 schreef _FopNeger_ het volgende:
mag deze kloon ook komen?
Gezelligquote:Op maandag 27 maart 2006 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes meldt zich als een misschien-eventueel-dat wij ook nog even langskomen zaterdag...
(Heb nog wat bier van HW in de gang staan wat ik de vorige keer vergat mee te nemen.)
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is de meet verschoven naar zaterdag?
Dit helpt niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe maak je jezelf goed in de war.
Door te denken dat de klok in het weekend van 1-2 april om moet.
Dat was niet zo, daar kwam ik zaterdag netjes op tijd achter. Niks aan de hand.
Behalve dan dat ik vandaag mijn kalender hier op mijn werk naar April heb zitten zetten en net aan een vriendinnetje vroeg hoe laat ze voor d'r echo mocht gaan.
'Dat is pas volgende week!'
'Huh? Dat was toch 3 april?'
'Ja... volgende week dus!'![]()
Vrijdagmiddag vrijquote:Op maandag 27 maart 2006 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Oh h
Eh... 7 april heb ik helemaal geen verjaardag... dus ook geen excuus...
Maar hoe zit het dan met de middagindrinkers? Dat is dan al dat werkschuwe tuig hier of zo?
And me... *vrijdagmiddag vrij heeft
Oh, maar das sowieso wel terecht hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zie je wel!Ik ging echt heel ernstig aan mezelf twijfelen.
Zeg!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Oh, maar das sowieso wel terecht hoor.
Sorryquote:
Gohquote:Op maandag 27 maart 2006 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Eeeeeh... Mwoah... ik heb wel zo'n vermoeden...
Hoi neef, jij komt ook voorborrelenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef Special_RT het volgende:
hoi mensuh:)
neuh, ancient historyquote:
Jij mag stinkie zeggenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, ancient history.
Hai stinkie.
Zo heet die jongen hier nou eenmaalquote:
Het was natuurlijk je evil 2e persoonlijkheid! Het geeft niet! Ik vergeef je welquote:Op maandag 27 maart 2006 15:02 schreef Stofje het volgende:
Sorry. Ik liet me even gaan.
Daar meende ik natuurlijk helemaal niets van!
Het spijt me. Echt, vergeef me. Ik zal het niet meer doen
Ga jij die lapdance nog doenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:02 schreef Stofje het volgende:
Jou vergeef ik altijdquote:Op maandag 27 maart 2006 15:02 schreef Stofje het volgende:
Kost je een rondjequote:Op maandag 27 maart 2006 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goh, volgens mij heb ik zojuist mijn 5000e post gedaan!
En m'n klonen komen ook, dus zoek een bijbaanquote:
Er moet toch echt een regel komen tegen dat zelf-quoten van jouquote:Op maandag 27 maart 2006 15:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En m'n klonen komen ook, dus zoek een bijbaan![]()
Die van mij zijn ook present op de meetquote:Op maandag 27 maart 2006 15:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En m'n klonen komen ook, dus zoek een bijbaan![]()
Dat doen nog 125.000 usertsquote:Op maandag 27 maart 2006 15:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Er moet toch echt een regel komen tegen dat zelf-quoten van jou
Allemaal?!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook present op de meet.
Dat wordt een duur uitje c0nd0r.
1 daarvan is zelfs mod in het keldertjequote:Op maandag 27 maart 2006 15:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Allemaal?!
Kun je die van SEX niet thuislaten? Dat zijn toch de meeste
Er zijn in principe ook maar 4 users.quote:
Kloon van....?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:22 schreef faard het volgende:
Ik kom ook.
Wel gaaf, ik ken gewoon alle users van Fokquote:Op maandag 27 maart 2006 15:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er zijn in principe ook maar 4 users.
Rest zijn klonen![]()
Die blijven ook thuis. Ze waren stout geweest en hebben strafquote:Op maandag 27 maart 2006 15:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Allemaal?!
Kun je die van SEX niet thuislaten? Dat zijn toch de meeste
Doe is niet!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:51 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi
Ik blijf er naar kijkenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof je hem voor het eerst ziet![]()
Gelukkig heb je je post ge-editquote:Op maandag 27 maart 2006 15:56 schreef c0nd0r het volgende:
Gaaf waar kun je applyen voor zo'n ruige tag?
*Ik hoef geen homo Stofje!*
Net op tijd, niet?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je post ge-edit.
Ja, zo ver was ik alquote:Op maandag 27 maart 2006 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Alleen FA's en A's kunnen die geven, dus dat is redelijke plek om te beginnen.
Mietjequote:Op maandag 27 maart 2006 16:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik al
Maar bedoelde meer dat ik nog alleen over was.. En met dit weer
Ik was bang
Hoiquote:Op maandag 27 maart 2006 16:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik al
Maar bedoelde meer dat ik nog alleen over was.. En met dit weer
Ik was bang
gheh, ik kreeg me net toch een bui op de pet onderweg naar huis van ede naar arnhem, niet te weinig!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi. Wat is het stil in dit topic
.
Het is prachtig weer buiten c0nd0r.
Die bui hebben we hier al eerder op de dag gehad. Precies toen ik even naar buiten gingquote:Op maandag 27 maart 2006 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
gheh, ik kreeg me net toch een bui op de pet onderweg naar huis van ede naar arnhem, niet te weinig!
nou ja, is m'n auto ook weer gewassen
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:04 schreef guitarist.nl het volgende:
zet mij maar bij misschien
Gewoon komen zal je!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Kut dag!quote:
Ik vind het wel gezellig in PUBquote:Op maandag 27 maart 2006 19:55 schreef pussydeluxe het volgende:
Met mij gaat het heel goed.
Op welk forum hang jij rond? Ik zie je nooit in ONZ.
Waar de neuk ligt Hankquote:Op maandag 27 maart 2006 22:26 schreef Remco2002 het volgende:
maar iemand moet me overhalen. zit o.a. met een probleempje, namelijk vervoer. heb wel vervoer, maar dan kan ik niet voluit zuipen...
quote:
en jij niet thuisgeven als ze met je willen skypenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Nouhou stomme grachtengooi gelul op fokradio!!
* Remco2002 doet je geen kwaadquote:Op maandag 27 maart 2006 22:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb niet geluisterd, wat zeggen zequote:Op maandag 27 maart 2006 22:33 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:09 schreef Litso het volgende:
guitarist, tof dat je komt
Well, tijdens de fokmeet worden enkele personen daar in de gracht gegooid. O.a. Paultjuhhh dus (maar die zal ik wel even beschermenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd, wat zeggen ze?
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:31 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Brabant
![]()
45 km naar het zuiden. Iets onder Merwede, net boven Bergsche Maas (Bij Raamsdonksveer/Geertruidenberg/Dussen/Werkendam/Sleeuwijk/etc.)
het ov kan wel, maar geen zin om om half 12 alweer terug te moetenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
.
Het is dus niet mogelijk om met het OV te gaan![]()
Misschien dat er nog meer mensen uit die streek naar de meet komen?
Litso, dit in de OP vragen?
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:42 schreef Litso het volgende:
Nouja dan zuip je toch niet voluit?
What's up met die damequote:Op maandag 27 maart 2006 22:39 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Well, tijdens de fokmeet worden enkele personen daar in de gracht gegooid. O.a. Paultjuhhh dus (maar die zal ik wel even beschermen) en nog een mooie dame die voor mij gereageerd heeft
, dusss...
![]()
nou, die schijnt dus die dag de gracht in te worden gegooid heb ik begrepen...quote:
Het is toch niet... mmquote:Op maandag 27 maart 2006 22:48 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
nou, die schijnt dus die dag de gracht in te worden gegooid heb ik begrepen...![]()
-edit-
samen met Paultjuhhh dus...
ik bescherm jullie wel hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 22:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het is toch niet... mm?
Edit - ik hoor dat ik het ben![]()
echt wel. je komt wel, anders kom ik ook nietquote:Op maandag 27 maart 2006 22:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh, dan kom ik niet. Zo ben ik dan ook wel.
Litso: schrap mij maar van de lijst.
Doe niet zo raar allemaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:48 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
nou, die schijnt dus die dag de gracht in te worden gegooid heb ik begrepen...![]()
-edit-
samen met Paultjuhhh dus...
sommige nemen het zo lekker serieus...quote:Op maandag 27 maart 2006 22:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe niet zo raar allemaal.
Er wordt niemand in de gracht gegooid.![]()
Nee maarquote:Op maandag 27 maart 2006 23:01 schreef bloempjuhhhh het volgende:
tpv
duidelijk een kloonquote:Op maandag 27 maart 2006 23:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee maar. Iemand heeft zijn/haar klonen niet onder controle
.
Litso, je ziet aan mijn PI dat het maar een garpje was toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh, dan kom ik niet. Zo ben ik dan ook wel.
Litso: schrap mij maar van de lijst.
Check je FoBo, ik kom met een oplossingquote:Op maandag 27 maart 2006 23:09 schreef Remco2002 het volgende:
Maar goed, zit nu nog steeds met dat probleem
Hoi dribbelquote:
dribbel was fopnegerquote:Op maandag 27 maart 2006 23:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoi dribbel
Wel knap trouwens, Dribbel_ heeft nu een maand- en een weekban
dankjequote:
Slaap lekker.quote:
flauw vermoedenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het is Drib niet, ik heb een flauw vermoeden.
Awwwwquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:01 schreef Chowi het volgende:
Er komen een heel groot aantal toffe users, maar een nog groter aantal minder toffe. Dus nee..
Ja? Tof!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:41 schreef guitarist.nl het volgende:
waarom sta ik bij de twijfelaars??
ik kom gewoon
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:41 schreef guitarist.nl het volgende:
waarom sta ik bij de twijfelaars??
ik kom gewoon
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Neem een bloemetje mee voor yvonne op de meet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Minder tof is dat ik nog steeds niet bij de goeie heb ingelikt om zo'n ruige tag te krijgen
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:37 schreef Litso het volgende:
Kom je ook voorborrelen?
Krijg ik zeker Fok! Bloemist als tag da's niet ruig eejquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Neem een bloemetje mee voor yvonne op de meet.
Het is maar 1 minuutjes lopen naar de beurs hoor. Ik ben rond 10 voor 4 wel op het station denk ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:43 schreef guitarist.nl het volgende:
maar ehm ik neem aan dat ook heel veel mensen vanaf CS komen..
om 15.30 @ meeting point ?
ik kom wel vaak in utrecht maar kzou niet precies weten waar de beurs zitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is maar 1 minuutjes lopen naar de beurs hoor. Ik ben rond 10 voor 4 wel op het station denk ik
Om 15:43 denk ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is maar 1 minuutjes lopen naar de beurs hoor. Ik ben rond 10 voor 4 wel op het station denk ik
Ik heb het de vorige keer in mijn eentje gevonden (en dat zegt wat), dus het zal wel lukken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik kom wel vaak in utrecht maar kzou niet precies weten waar de beurs zit
maar 15:50 @ meeting point?!!
zet ik het even in mun agenda
Nee, maar wou even precies weten hoe laat ik weg moest en wat het gaat kosten...quote:
Ah ja die fatsoenlijke prijzen!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wou even precies weten hoe laat ik weg moest en wat het gaat kosten...
Trein van 15:08 uit arnhem dus, enkele reis 8,90 / retour 16,30
Weekend-OVquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wou even precies weten hoe laat ik weg moest en wat het gaat kosten...
Trein van 15:08 uit arnhem dus, enkele reis 8,90 / retour 16,30
Bleke huid, wallen onder de ogen, biertje in de hand.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Kwart voor 4 @ Meetingpoint. Bio zou ook naar het station komen. Wel zo gezellig om te
verzamelen en opgevangen te worden voor de treinreizigers.
Hoe herkennen we elkaar?
zijn zat mensen die in elkaars fotoboek lurkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Kwart voor 4 @ Meetingpoint. Bio zou ook naar het station komen. Wel zo gezellig om te
Hoe herkennen we elkaar?
Hendig sjieke slips?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoe herkennen we elkaar?
ik mis het goede morgen topicquote:
deel 2 ook alquote:
Alle Fok! meetings staan in GC...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:17 schreef fokneger het volgende:
waarom staat dit topic eigenlijk in GC ?
Er komen ook veel te weinig mensen he?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Alle Fok! meetings staan in GC...
Er is een topic in ONZ, dat zo nu en dan een kick moet krijgen...
Of we moeten een nieuw topic openen. Een reminder voor de ONZ meet in ONZ.
moahquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Er komen ook veel te weinig mensen he?
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Er komen ook veel te weinig mensen he?
Tja, ik ben heel benieuwd wie er allemaal echt gaan komen, ik heb nog nooit zo'n enorme lijst gezien voor een meeting.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
De lijst met twijfelaars is lang...
En ik wil dit weekend de reservering voor het eten doorgeven.
Zal ik gewoon het aantal komers doorgeven +5 of zo?
gewoon het aantal komers, twijfelen is bijna altijd nee!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
De lijst met twijfelaars is lang...
En ik wil dit weekend de reservering voor het eten doorgeven.
Zal ik gewoon het aantal komers doorgeven +5 of zo?
*vinger nat maakt, in de wind steekt*.quote:
Ik geloof je. Jij bent ervaren. Dus ik reserveer voor 15 man/vrouwquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*vinger nat maakt, in de wind steekt*.
Mannetje of 15 dus. Best netjes
.
Doe maar uitloop naar 20quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik geloof je. Jij bent ervaren. Dus ik reserveer voor 15 man/vrouw.
Wanneer gebeurt dat meestal?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:43 schreef Litso het volgende:
Het valt me nog mee dat het grote afzeggen nog niet is geweest
1 dag van te voren, en vaak zelfs nog op de dag zelf komt er altijd onverwachts een sterfte/ziekte/dooie huisdier golf langs, heel lokaal, zo rond het fok-forumquote:
Hmm meestal toch al wel eerder?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 dag van te voren, en vaak zelfs nog op de dag zelf komt er altijd onverwachts een sterfte/ziekte/dooie huisdier golf langs, heel lokaal, zo rond het fok-forum.
Soms wel ja, maar het begint met 1, en dan stort het altijd in als een kaartenhuis. En dan gaan we toch, hebben we een superavond, en dan komen de afzeggers om fotos smekenquote:
Ik hoop idd dat we het een beetje kunnen houden zoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik gok op 25 personen, zo aan de lijst in de OP te oordelen.
We brengen de gracht naar hem toe. In emmers.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat we het een beetje kunnen houden zo.
We zullen zien.
Wat doen we met de eerste die afzegt?.
Een speciale tagquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat we het een beetje kunnen houden zo.
We zullen zien.
Wat doen we met de eerste die afzegt?.
Hé net nu ik een tag wilde!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een speciale tag?
Een blijvende?
Of ditachter de naam?
Ik ben wanhopig.. WANHOPIG ZEG IK JE?!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geloof me. Deze tag wil je niet.
je hebt al een tag man, met een mooi cijfertje erin..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben wanhopig.. WANHOPIG ZEG IK JE?!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt al een tag man, met een mooi cijfertje erin..
Niet dat JIJ dat kan zien, maar daar gaat het toch niet om?
Ik snap hem niet ben ik nu een n00b?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat is het cijfer van c0nd0r HW?
Ik schat in dat het uit tenminste 2 cijfers bestaat.
Nou als je al om 4 uur begint met drinken denk ik dat een goeie maaltijd tussendoor juist helemaal niet verkeerd is! Ik denk niet dat ik het zonder zou trekkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:59 schreef purplerose het volgende:
Ik zal ook maar ff een tvp zetten aangezien ik ook kom
Zeg bij dat restaurant hebben ze toch wel ook iets goedkopers als spareribs he, ben een meeter op budget enzo![]()
Volgens mij heb ik het eten ook niet meer nodig als we tussen 16.00 en 20.00 gaan borrelen
Ik trek wel kroketje uit de muur ofzo
Uhuhquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik snap hem niet ben ik nu een n00b?
Gaat het over m'n notes?
hoi remlofquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou als je al om 4 uur begint met drinken denk ik dat een goeie maaltijd tussendoor juist helemaal niet verkeerd is! Ik denk niet dat ik het zonder zou trekken
hoi fraubitch
Ik heb ff gekeken, bij jou welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar niet àlle notes zijn slecht toch?
quote:
Positieve notes bij kerels zijn alleen te verkrijgen door me bier te gevenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar ik doe erg mijn best op school.. En eet altijd braaf m'n bordje leeg!
Zet dat er maar bij
Ik voorzie dat jij geen portomonee nodig hebt bij de meetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Positieve notes bij kerels zijn alleen te verkrijgen door me bier te geven.
Dames hebben er al een aantal gehad om andere redenen.
je bent toch geen varkenquote:
Kijk, dat zijn de betere posts, die moet ik even veiligstellenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik voorzie dat jij geen portomonee nodig hebt bij de meet
Wéééér een note erbijquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere posts, die moet ik even veiligstellen.
Nog geen note hoor, en je komt nog lang niet bij mij in de buurt qua notes-aantalquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wéééér een note erbij
En nog geen tag!
En jij bent zelfs mod!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog geen note hoor, en je komt nog lang niet bij mij in de buurt qua notes-aantal.
tag ga ik niet over.
Whehe nou ik ga niet aan de spa hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Dat was ik wel van plan hoor, als ik afhankelijk moet zijn van het jonge grut daar dan zit ik de hele avond aan een halve spa rood denk ik.
meetinkje kost me meestal toch wel tussen de 70 en 100 euro vaak.
Jamaar, jamaar, in die 4 uur ben ik al dronkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou als je al om 4 uur begint met drinken denk ik dat een goeie maaltijd tussendoor juist helemaal niet verkeerd is! Ik denk niet dat ik het zonder zou trekken
hoi fraubitch
Och jezus... wordt het zo'n meet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:34 schreef purplerose het volgende:
Jamaar, jamaar, in die 4 uur ben ik al dronken![]()
Wat voor meet wou jij ervan maken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Och jezus... wordt het zo'n meet.
's-Middags koffie drinken en zelfgebakken koekjes etenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat voor meet wou jij ervan maken?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Whehe nou ik ga niet aan de spa hooren zoveel?
tuuk! kwart voor vier/tien voor vier bij het meetingpoint in de stationshal van utreg csquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoi remlof
kom je me nog steeds ophalen op het station?
bah koffiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
's-Middags koffie drinken en zelfgebakken koekjes eten.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
tuuk! kwart voor vier/tien voor vier bij het meetingpoint in de stationshal van utreg cs
shit verkeerde account, maar kben bio nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef Stofje het volgende:
Bio, je originele account is al bagger, maar deze kloon is echt irritant.
ik ben normaal heel lief hoor,, dit is nou eenmaal mijn bagger accountquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:58 schreef Stofje het volgende:
Ja, eigenlijk boeit het me ook geen reet wie je bent, je bent wel irritant.
quote:c/ zegt:
Niet slecht.
c/ zegt:
I might consider it.
[..]
c/ zegt:
Mmmm... naja, ik zal erover nadenken.
Categorie twijfelaar dus.
die opmerking had je beter niet kunnen makenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:59 schreef fokneger het volgende:
[..]
ik ben normaal heel lief hoor,, dit is nou eenmaal mijn bagger account
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Mochten jullie mij missen vanavond... Ik ga naar het concert van de Simple Minds in HMH.
Ja dat moest ik had nog niet gekeken hoe vol deze wasquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
paultjuhhh jij opend een nieuwe hoor!
Ik ging net verwijderenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:16 schreef HeatWave het volgende:
Ff dimmen met dat post opkrik gedoe, dit is gewoon GC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |