quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
Thanks.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:00 schreef Litso het volgende:
Sig upgedate, topic centraal, foutje in de TT gefixed, ik ben weer op dreef.
Spareribs zijn echt een afrader, of je moet van mierzoete saus houden.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil spareribs eten![]()
Ik denk, ik meld het vast![]()
Nou, ik blijf het een toppertje vindenquote:Op maandag 27 maart 2006 01:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Spareribs zijn echt een afrader, of je moet van mierzoete saus houden.
Ik kwam maar tot de helft...
Ik vind 'm wel okay.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Thanks.
Is die post van yvonne erbij afschrikwekkend of juist goed om erbij te zetten
ik denk niet dat ik mee eet. aangezien ik rustig aan drink zal 20 euro aan bier wel genoeg zijn voor mij.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel okay.
Eten plus een paar drankjes is al gauw ¤30 of meer, en als we dan ook nog vanaf 4 uur in het café zitten moet je toch wel ruim meenemen
Dan moet het goed te doen zijn idd.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik mee eet. aangezien ik rustig aan drink zal 20 euro aan bier wel genoeg zijn voor mij.
Spareribs zonder saus is nog veel lekkerder.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Spareribs zijn echt een afrader, of je moet van mierzoete saus houden.
Ik kwam maar tot de helft...
Ik heb het vorige keer met 50 gered.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:39 schreef remlof het volgende:
30 euro in het restaurant en verder 2 euro per biertje... ja dat wordt wel een euro of 60 schat ik
Toen dronk ik volgens mij nog meer dan gewoonlijk, maar ik kon natuurlijk niet onderdoen voor Yvonnequote:Op maandag 27 maart 2006 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
hangt er van af hoeveel je drinkt he?
Als je de boel maar niet gaat lopen foppen.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:22 schreef _FopNeger_ het volgende:
mag deze kloon ook komen?
Gezelligquote:Op maandag 27 maart 2006 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes meldt zich als een misschien-eventueel-dat wij ook nog even langskomen zaterdag...
(Heb nog wat bier van HW in de gang staan wat ik de vorige keer vergat mee te nemen.)
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is de meet verschoven naar zaterdag?
Dit helpt niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe maak je jezelf goed in de war.
Door te denken dat de klok in het weekend van 1-2 april om moet.
Dat was niet zo, daar kwam ik zaterdag netjes op tijd achter. Niks aan de hand.
Behalve dan dat ik vandaag mijn kalender hier op mijn werk naar April heb zitten zetten en net aan een vriendinnetje vroeg hoe laat ze voor d'r echo mocht gaan.
'Dat is pas volgende week!'
'Huh? Dat was toch 3 april?'
'Ja... volgende week dus!'![]()
Vrijdagmiddag vrijquote:Op maandag 27 maart 2006 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Oh h
Eh... 7 april heb ik helemaal geen verjaardag... dus ook geen excuus...
Maar hoe zit het dan met de middagindrinkers? Dat is dan al dat werkschuwe tuig hier of zo?
And me... *vrijdagmiddag vrij heeft
Oh, maar das sowieso wel terecht hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zie je wel!Ik ging echt heel ernstig aan mezelf twijfelen.
Zeg!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Oh, maar das sowieso wel terecht hoor.
Sorryquote:
Gohquote:Op maandag 27 maart 2006 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Eeeeeh... Mwoah... ik heb wel zo'n vermoeden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |