quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
Thanks.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:00 schreef Litso het volgende:
Sig upgedate, topic centraal, foutje in de TT gefixed, ik ben weer op dreef.
Spareribs zijn echt een afrader, of je moet van mierzoete saus houden.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil spareribs eten![]()
Ik denk, ik meld het vast![]()
Nou, ik blijf het een toppertje vindenquote:Op maandag 27 maart 2006 01:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Spareribs zijn echt een afrader, of je moet van mierzoete saus houden.
Ik kwam maar tot de helft...
Ik vind 'm wel okay.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Thanks.
Is die post van yvonne erbij afschrikwekkend of juist goed om erbij te zetten
ik denk niet dat ik mee eet. aangezien ik rustig aan drink zal 20 euro aan bier wel genoeg zijn voor mij.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel okay.
Eten plus een paar drankjes is al gauw ¤30 of meer, en als we dan ook nog vanaf 4 uur in het café zitten moet je toch wel ruim meenemen
Dan moet het goed te doen zijn idd.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik mee eet. aangezien ik rustig aan drink zal 20 euro aan bier wel genoeg zijn voor mij.
Spareribs zonder saus is nog veel lekkerder.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Spareribs zijn echt een afrader, of je moet van mierzoete saus houden.
Ik kwam maar tot de helft...
Ik heb het vorige keer met 50 gered.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:39 schreef remlof het volgende:
30 euro in het restaurant en verder 2 euro per biertje... ja dat wordt wel een euro of 60 schat ik
Toen dronk ik volgens mij nog meer dan gewoonlijk, maar ik kon natuurlijk niet onderdoen voor Yvonnequote:Op maandag 27 maart 2006 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
hangt er van af hoeveel je drinkt he?
Als je de boel maar niet gaat lopen foppen.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:22 schreef _FopNeger_ het volgende:
mag deze kloon ook komen?
Gezelligquote:Op maandag 27 maart 2006 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes meldt zich als een misschien-eventueel-dat wij ook nog even langskomen zaterdag...
(Heb nog wat bier van HW in de gang staan wat ik de vorige keer vergat mee te nemen.)
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is de meet verschoven naar zaterdag?
Dit helpt niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe maak je jezelf goed in de war.
Door te denken dat de klok in het weekend van 1-2 april om moet.
Dat was niet zo, daar kwam ik zaterdag netjes op tijd achter. Niks aan de hand.
Behalve dan dat ik vandaag mijn kalender hier op mijn werk naar April heb zitten zetten en net aan een vriendinnetje vroeg hoe laat ze voor d'r echo mocht gaan.
'Dat is pas volgende week!'
'Huh? Dat was toch 3 april?'
'Ja... volgende week dus!'![]()
Vrijdagmiddag vrijquote:Op maandag 27 maart 2006 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Oh h
Eh... 7 april heb ik helemaal geen verjaardag... dus ook geen excuus...
Maar hoe zit het dan met de middagindrinkers? Dat is dan al dat werkschuwe tuig hier of zo?
And me... *vrijdagmiddag vrij heeft
Oh, maar das sowieso wel terecht hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zie je wel!Ik ging echt heel ernstig aan mezelf twijfelen.
Zeg!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Oh, maar das sowieso wel terecht hoor.
Sorryquote:
Gohquote:Op maandag 27 maart 2006 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Eeeeeh... Mwoah... ik heb wel zo'n vermoeden...
Hoi neef, jij komt ook voorborrelenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef Special_RT het volgende:
hoi mensuh:)
neuh, ancient historyquote:
Jij mag stinkie zeggenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, ancient history.
Hai stinkie.
Zo heet die jongen hier nou eenmaalquote:
Het was natuurlijk je evil 2e persoonlijkheid! Het geeft niet! Ik vergeef je welquote:Op maandag 27 maart 2006 15:02 schreef Stofje het volgende:
Sorry. Ik liet me even gaan.
Daar meende ik natuurlijk helemaal niets van!
Het spijt me. Echt, vergeef me. Ik zal het niet meer doen
Ga jij die lapdance nog doenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:02 schreef Stofje het volgende:
Jou vergeef ik altijdquote:Op maandag 27 maart 2006 15:02 schreef Stofje het volgende:
Kost je een rondjequote:Op maandag 27 maart 2006 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goh, volgens mij heb ik zojuist mijn 5000e post gedaan!
En m'n klonen komen ook, dus zoek een bijbaanquote:
Er moet toch echt een regel komen tegen dat zelf-quoten van jouquote:Op maandag 27 maart 2006 15:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En m'n klonen komen ook, dus zoek een bijbaan![]()
Die van mij zijn ook present op de meetquote:Op maandag 27 maart 2006 15:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En m'n klonen komen ook, dus zoek een bijbaan![]()
Dat doen nog 125.000 usertsquote:Op maandag 27 maart 2006 15:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Er moet toch echt een regel komen tegen dat zelf-quoten van jou
Allemaal?!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook present op de meet.
Dat wordt een duur uitje c0nd0r.
1 daarvan is zelfs mod in het keldertjequote:Op maandag 27 maart 2006 15:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Allemaal?!
Kun je die van SEX niet thuislaten? Dat zijn toch de meeste
Er zijn in principe ook maar 4 users.quote:
Kloon van....?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:22 schreef faard het volgende:
Ik kom ook.
Wel gaaf, ik ken gewoon alle users van Fokquote:Op maandag 27 maart 2006 15:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er zijn in principe ook maar 4 users.
Rest zijn klonen![]()
Die blijven ook thuis. Ze waren stout geweest en hebben strafquote:Op maandag 27 maart 2006 15:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Allemaal?!
Kun je die van SEX niet thuislaten? Dat zijn toch de meeste
Doe is niet!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:51 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi
Ik blijf er naar kijkenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof je hem voor het eerst ziet![]()
Gelukkig heb je je post ge-editquote:Op maandag 27 maart 2006 15:56 schreef c0nd0r het volgende:
Gaaf waar kun je applyen voor zo'n ruige tag?
*Ik hoef geen homo Stofje!*
Net op tijd, niet?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je post ge-edit.
Ja, zo ver was ik alquote:Op maandag 27 maart 2006 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Alleen FA's en A's kunnen die geven, dus dat is redelijke plek om te beginnen.
Mietjequote:Op maandag 27 maart 2006 16:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik al
Maar bedoelde meer dat ik nog alleen over was.. En met dit weer
Ik was bang
Hoiquote:Op maandag 27 maart 2006 16:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik al
Maar bedoelde meer dat ik nog alleen over was.. En met dit weer
Ik was bang
gheh, ik kreeg me net toch een bui op de pet onderweg naar huis van ede naar arnhem, niet te weinig!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi. Wat is het stil in dit topic
.
Het is prachtig weer buiten c0nd0r.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |