http://www.site-b.nl/fok/pommekelly14gif.jpgquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
Nederlands duo bestormt Google Idol
Drie weken geleden bestond het nog niet, maar nu is het zo?n beetje de grootste internetrage van het moment: Google Idol. Geen lange rijen om auditie te mogen doen voor drie chagrijnige juryleden, maar gewoon je optreden filmen met je webcam en opsturen naar GoogleIdol.com waar het wereldwijde internetpubliek zijn oordeel kan vellen.
Inmiddels is de strijd op Google Idol gevorderd tot de halve finales, waarin twee vijftienjarige Nederlandse meiden tot de favorieten behoren. Onder de artiestennamen Pomme en Kelly zijn ze uitgegroeid tot absolute playbacksterren. Met het nummer ?Respect? van Aretha Franklin proberen ze tot de finale door te dringen. In eerste instantie had het duo de geplaybackte nummers van onder meer de Spice Girls, Backstreet Boys en Shania Twain voor de grap geplaatst op Google Video. Deze werden opgepikt door de Australische Ben Petro, die ze op zijn website googleIdol.com zette. De Hollandse meiden werden al snel publiekslievelingen.
Deze OP vind je op: http://wiki.fok.nl/index.php/GoogleIdolsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing aan degenen die adres gegevens e.d. hebben.
Op het plaatsen hiervan staat een fikse ban. Dus hou het leuk voor iedereen en laat dat soort informatie weg ajb.
Mag je hier een report voor plaatsen om het te laten veranderen?quote:
Je mag dit ook gewoon even in FB (van dit forum) melden...quote:Op zondag 26 maart 2006 19:37 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Mag je hier een report voor plaatsen om het te laten veranderen?![]()
Het is juist leuk dat ze hier ook posten.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:38 schreef Boeman het volgende:
ik heb er wel weer genoeg van, nu ze hier op't forum zitten is het niet meer spannend
Ik heb al een topicreport geplaatst, ben ik nu fout bezig?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je mag dit ook gewoon even in FB (van dit forum) melden...
Een beetje wel ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:39 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik heb al een topicreport geplaatst, ben ik nu fout bezig?![]()
![]()
Nee... gewoon een TR plaatsen.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:39 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik heb al een topicreport geplaatst, ben ik nu fout bezig?![]()
![]()
Dat lukt niet, Ik en HTML gaan gewoon niet samenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:41 schreef Mastertje het volgende:
Oi, prop je die poll er ook nog ff in, dankje
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan trouwens verklappen dat ze niet naar Jensen! gaan, ik hoop dat ze het niet erg vindt dat ik het hier meldt maar dan weten jullie het in ieder geval.
Waarom vertellen ze nog op de site.
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan trouwens verklappen dat ze niet naar Jensen! gaan, ik hoop dat ze het niet erg vindt dat ik het hier meldt maar dan weten jullie het in ieder geval.
Waarom vertellen ze nog op de site.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 26 maart 2006 20:00 schreef HuHu het volgende:
Quit playing games with my heart.
Uiteraard.
Zie usericon.
omfg, dat is eng, ik zat net die video te kijken, en klikte NET weg op dat moment, en toen dacht ik nog: "omgquote:
kun je wel tellen ?...quote:Op zondag 26 maart 2006 20:21 schreef VASND het volgende:
Rij 1 nummer 6 van de avatars is van mij.
xquote:
Eheh, ze heeft inderdaad een zeer charmante glimlachquote:Op zondag 26 maart 2006 20:57 schreef Mastertje het volgende:
Wie is dat enorm ranzig wijf trouwens op die voorpagina van de telegraaf? Is dat de VROUW van Balkenende??
What the fuck, wat een huilie die sitebeheerder van funkyidolquote:Op zondag 26 maart 2006 21:09 schreef MaxMark het volgende:
Dr zit ook een gast kansloos te doen in de reacties op pommekelly.com
http://pommekelly.wordpress.com/2006/03/25/finals/#comments
Reclame maken voor www.funkyidol.nl, wat gewoon een kansloze na-aap site is
Amanda Tappingquote:Op zondag 26 maart 2006 20:52 schreef Mastertje het volgende:
Die lach ook
[afbeelding]
Lijkt wel wat op die Stargate vrouw![]()
![]()
[afbeelding]
250 euroquote:Op zondag 26 maart 2006 23:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Pomme! Leuk dat je hier ook leest!
Ik bied 200 euro als ik jou mag ontmaagden
Over de prijs valt te onderhandelen.
Ik moest lachenquote:Ik bied 200 euro als ik jou mag ontmaagden
Over de prijs valt te onderhandelen.
Kan jij per dag stemmen dan? Tis mij maar 1 keer ooit geluktquote:Op zondag 26 maart 2006 23:59 schreef renz0r het volgende:
Iedereen is druk aan het stemmen neem ik aan
Neequote:Op maandag 27 maart 2006 00:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Welke plaats wonen ze of mag je dat niet vragen
Apeldoorn.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Is er iemand die de OP leest van een reeks?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:07 schreef Mastertje het volgende:
[..]
NeeHet staat gelukkig niet in de 1e zin van de OP!
Fok!homoquote:Op maandag 27 maart 2006 00:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Nee ok... maar tis leuk om naar te verwijzen..quote:Op maandag 27 maart 2006 00:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Is er iemand die de OP leest van een reeks?
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:10 schreef Willaaam het volgende:
Een nieuwe webcam held
Das niet zo best he!
Lukt niet helemaal hé?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:14 schreef outcast_within het volgende:
quote:Op zondag 26 maart 2006 20:52 schreef Mastertje het volgende:
Die lach ook
[afbeelding]
Lijkt wel wat op die Stargate vrouw
[afbeelding]
lol leuk associatief nergens op slaant vermogen heb je
*afhaakt. En avatar weer terug naar oud brengt. Ik denk ik houd vol totdat ze die finale winnen. Maar nee toch maar niet
De keuze... zo moeilijk!quote:Op maandag 27 maart 2006 00:13 schreef Mastertje het volgende:
[..]
[afbeelding] vs [afbeelding]
Hmmm...![]()
Ik eerst ook niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 04:23 schreef Economist het volgende:
Ik begrijp er niks van. Wie zijn die wijfen?
Je kunt ook te ver gaanquote:#
koen said,
March 25, 2006 @ 7:51 pm · EditKELLY TROUW MET MIJ
![]()
:D:D
Ook Pomme en Kelly moeten gewoon naar school hea.quote:Op maandag 27 maart 2006 08:50 schreef faberic het volgende:
De hype is nog niet over. Maar waar is PommeKelly nou
Ik denk ook dat het een kloon isquote:Op maandag 27 maart 2006 09:37 schreef c0nd0r het volgende:
Deel 9 alweer!
Ik zag dat ze zich ook hebben geregistreerd na het berichtje op Deviantart?
Of tenminste dat iemand een kloon heeft aangemaakt
PommeKelly is de echte Kelly, dat heeft ze meerdere keren bewezen.quote:
Er zitten wel meer kansloze gasten bij! Mensen die haar de liefde verklaren enzo (net als in deze topic)quote:Op zondag 26 maart 2006 21:09 schreef MaxMark het volgende:
Dr zit ook een gast kansloos te doen in de reacties op pommekelly.com
http://pommekelly.wordpress.com/2006/03/25/finals/#comments
Reclame maken voor www.funkyidol.nl, wat gewoon een kansloze na-aap site is
Maar die zetten geen schattige lypsinc filmpjes op internetquote:Op maandag 27 maart 2006 10:48 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Er lopen honderden van dit soort meisjes op straat!![]()
Of je leest terugquote:Op maandag 27 maart 2006 11:01 schreef Badabingea het volgende:
Laat ze het hier ook maar bewijzen dan?
Zakenvrouw van het Jaar.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:57 schreef Mastertje het volgende:
Wie is dat enorm ranzig wijf trouwens op die voorpagina van die telegraaf? Is dat de VROUW van Balkenende??
Tja, wie zou niet ja kunne zeggen tegen zo iemand, alleen al dat ze weggaatquote:Op maandag 27 maart 2006 11:12 schreef MrBean het volgende:
[..]
Zakenvrouw van het Jaar.
[afbeelding]
Vrouw Balkenende ziet er gelukkig charmanter uit.
Die anderen hebben toch nog teveel stemmenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Competition 1 Grand Final
Selection
Votes
Pomme & Kelly 76% 12,584
The Back Dormitory Boys 24% 3,932
16,516 votes total
Gelopen zaak dus.
En, hoe staat het ervoor?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:58 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ik zou het best willen, maar ik moet even overleggen met mijn wederhelft.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:13 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ja, ik vroeg me ook al af of ze nog op fok!radio kwam, maar blijkbaar heeft ze nog niet geantwoord! Ik wil haar stem horen![]()
Check in de OP het gesprek met Giel Beelen eens, mênquote:
Kelly regelt volgens mij sowieso alles ( kijk maar eens naar hun site), Pomme zit er een beetje voor spek en bonen bij geloof ikquote:Op maandag 27 maart 2006 13:35 schreef outcast_within het volgende:
ja maar wie is wie dan? volgens mij die het meeste praat kelly P
straks krijg je niet eens pomme en kelly vs back dom boysquote:Op maandag 27 maart 2006 13:38 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Kelly regelt volgens mij sowieso alles ( kijk maar eens naar hun site), Pomme zit er een beetje voor spek en bonen bij geloof ik![]()
![]()
Geweldig idee, dat moeten we ze eens voordragen als ze weer in dit topic komen, wordt vast zo'n 'Battle of the Titans'quote:Op maandag 27 maart 2006 13:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
maar gewoon kelly vs pomme (waarbij er meer kelly fans zijn, maar die fans van pomme meer die hard zijn)
Wie is Kelly dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:34 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Check in de OP het gesprek met Giel Beelen eens, mên![]()
![]()
Die met de mooiste stem natuurlijk!quote:
We vragen het haar als ze weer online komt!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:44 schreef Magno het volgende:
Ik gok dat kelly diegene is die het meest aan het woord is
Als Giel aan Pomme vraagt hoe je d'r naam uitspreekt kan je horen wie wie isquote:Op maandag 27 maart 2006 14:44 schreef Magno het volgende:
Ik gok dat kelly diegene is die het meest aan het woord is
Daar ben ik!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:48 schreef Noir666 het volgende:
[..]
We vragen het haar als ze weer online komt!![]()
De echtequote:Op maandag 27 maart 2006 14:52 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Daar ben ik!![]()
Kelly is degene die aan eht begin uitlegt wat Google Idols is.
Jij komt ook altijd vlak voor of nadat ik zoiets zeg als:"Wacht maar tot ze online komt" echt onlinequote:Op maandag 27 maart 2006 14:52 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Daar ben ik!![]()
Kelly is degene die aan eht begin uitlegt wat Google Idols is.
Je kent die filmpjes uit je hoofd.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:36 schreef Falco het volgende:
Je hoort Pomme en Kelly ook lachen in 'Yeah'! Vooral Kelly is duidelijk te horen, wanneer Pomme freaky doet
Uiteraard, dat is een vereiste om in dit topic te mogen postenquote:
Even niet op het momentquote:Op maandag 27 maart 2006 14:53 schreef hp22 het volgende:
[..]
De echte
Jullie zijn toch wel nieuwe filmpjes aan het voorbereiden he?
Heeeeel veeel beterschap gewenst!!! en een driewerfquote:Op maandag 27 maart 2006 14:56 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Even niet op het moment
Ik ben ziek thuis,
Dankje !!!!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:58 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Heeeeel veeel beterschap gewenst!!! en een driewerfvoor jullie! (nogmaals....)
Ah, nu kunnen we weer een deel vullen met beterschapswensen!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:56 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Even niet op het moment
Ik ben ziek thuis, ben uiteindelijk op het Fok-forum beland heb uiteiiiiindelijk zelfs nog een stripje bewerkt.
![]()
Staat ook ergens op zo'n topic. XD
beterschapquote:Op maandag 27 maart 2006 15:00 schreef Noir666 het volgende:
Voordat iedereen beterschap heeft gewenst zijn we weer een topic verder
achja
BETERSCHAAAAAP!!!!!![]()
![]()
![]()
Edit: en Daaaag!![]()
Kan Pomme dan niet eens wat postenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:00 schreef PommeKelly het volgende:
Hahaha![]()
Maarja ik moet dus weer gaan ..![]()
Doei!![]()
![]()
quote:
verrek!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je aan dat icoontje kon zien of iemand on- of off-line is. Zit ook pas dik twee jaar op Fok!
![]()
Zo leer je nog eens watquote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je aan dat icoontje kon zien of iemand on- of off-line is. Zit ook pas dik twee jaar op Fok!
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon stoerquote:Op maandag 27 maart 2006 15:51 schreef outcast_within het volgende:
Aantal posts: 425 (gemiddeld 1 per dag)
(waarvan 50% in kelly topics)
No offense
Dat is niet stoer, nu gaat mijn PI argument kapotquote:Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef outcast_within het volgende:
ben nog stoerder.
Ik gebruik slowchat edits
Ik daarentegen ga voor de trio.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef MaJo het volgende:
Aan de avatars te zien is Kelly de populairste![]()
Kelly is inderdaad de populairste (terecht)quote:Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef MaJo het volgende:
Aan de avatars te zien is Kelly de populairsteMoet eerlijk zeggen dat ik er tot (net) nog niet van gehoord had
Maar ja, ik loop dan ook altijd achter met hypes
Hoe zit het trouwens met de naam Pomme, is dat een echte meisjesnaam?En spreek je dat dan op z'n Frans uit of gewoon Hollands (Pommuh)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.
Webicon max 100kB, geen 260kB
ja die hebben dan ook 2(? veel in iedergevalquote:Op maandag 27 maart 2006 16:11 schreef Noir666 het volgende:
We hebben trouwens nog maar 76%, de Chinezen komen langzaam maar zeker terug!![]()
* Stemt.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:11 schreef Noir666 het volgende:
We hebben trouwens nog maar 76%, de Chinezen komen langzaam maar zeker terug!![]()
Ze mogen best elke dag een procent van mij hebben hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 16:11 schreef Noir666 het volgende:
2 inwoners? Nou ietsjes meer, 1.3 miljardquote:Op maandag 27 maart 2006 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja die hebben dan ook 2(? veel in iedergeval) inwoners
Dat is niets bij Fok!users en klonenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
2 inwoners? Nou ietsjes meer, 1.3 miljard![]()
Maar die houden zich (klaarblijkelijk) echt niet bezig met zoiets nutteloos als GoogleIdol![]()
Dan moet je kloon wel een apart IP hebbenquote:
Ow ja shitquote:Op maandag 27 maart 2006 16:18 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dan moet je kloon wel een apart IP hebben![]()
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je niet buitengewoon geboeid bent door hetgeen wat ik heb geschrevenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:22 schreef outcast_within het volgende:
noircijfercijfercijfer schreef:
WE
WE
Realplayer.. maar als je in de comments zoekt op pommekelly.com staat er ook wel een link naar de mp3quote:Op maandag 27 maart 2006 16:48 schreef YanniiCke het volgende:
ik vind pomme en kelly ook leuk
hoe speel ik dat interview met welk programma?
Dat kan worden geregeld.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:18 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dan moet je kloon wel een apart IP hebben![]()
Emma Watson (Harry Potter's Hermione Granger) [Deel 2]quote:Op maandag 27 maart 2006 17:59 schreef FreaCk het volgende:
emma hoe?
Het gaat wel heel ver als je voor je kloon een proxy neemtquote:
Ik hoef geen proxy te nemen.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:14 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Het gaat wel heel ver als je voor je kloon een proxy neemt![]()
OT: Kelly > Emma Watson![]()
Als jij Emma Watson zo ver kan krijgen, kun je mij dan vertellen hoe je dat hebt geregeld?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:16 schreef Mastertje het volgende:
Het is geen klooooooohooooooooon wat moet ze doen, een briefje met FoK voor de cam houden?
Dat kan worden geregeld.
We hadden het ook niet over PommeKelly, we hadden het over hoe we tegen die 1.3 miljard Chinezen in moesten stemmenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:16 schreef Mastertje het volgende:
Het is geen klooooooohooooooooon wat moet ze doen, een briefje met FoK voor de cam houden?
Dat kan worden geregeld.
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als jij Emma Watson zo ver kan krijgen, kun je mij dan vertellen hoe je dat hebt geregeld?
voorkomen dat ze stemmen?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:18 schreef Noir666 het volgende:
[..]
We hadden het ook niet over PommeKelly, we hadden het over hoe we tegen die 1.3 miljard Chinezen in moesten stemmen![]()
Dan schrijf ik d'r wel een brief.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:18 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Dat is een 6 maand opdracht, daarvoor wil ik betaald krijgen :p
Tegen die Chinese hackers kan je echt niet op, die kunnen zelfs geld via Internet stelen!quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:24 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Tegen die Chinese hackers kan je echt niet op, die kunnen zelfs geld via Internet stelen!![]()
Dat kon tenminste in C&C:Generals![]()
Dat is niet zo moeilijk. Een CC-tje onderscheppen en je hebt een paar duizend euro te pakken.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:24 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Tegen die Chinese hackers kan je echt niet op, die kunnen zelfs geld via Internet stelen!![]()
Dat kon tenminste in C&C:Generals![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:21 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ik denk dat googleidol.com gecensureerd is, aangezien je kunt stemmen![]()
Doe dat eens!!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Een CC-tje onderscheppen en je hebt een paar duizend euro te pakken.
Generalsquote:
ja ik wou er miljard achter typen maar was dat vergetenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
2 inwoners? Nou ietsjes meer, 1.3 miljard![]()
Maar die houden zich (klaarblijkelijk) echt niet bezig met zoiets nutteloos als GoogleIdol![]()
lolquote:Op maandag 27 maart 2006 18:54 schreef JanNL het volgende:
btw, je zal maar es keertje op een station staan ofzo en keihard POMMM schreeuwen en iedereen verstaat je verkeerd....
Op 1 april dacht ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef Pido het volgende:
[..]
lol
Wanneer is de uitslag dan?
(nee, geen zin om op de site te kijken)
1 April, zonder grapquote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef Pido het volgende:
[..]
lol
Wanneer is de uitslag dan?
(nee, geen zin om op de site te kijken)
Ik voorspel een massale chinese vloedgolf van votes voor de Back-Dormitory Boys op de 31e, maarja, dat ben ik dan met mijn vage voorgevoelensquote:
Nog een paar dagen stug doorstemmen dus maar dit gaat wel goedkomenquote:
Dat kwam door al die nare mensen die gingen zeggen dat ze allerlei privé-gegevens van haar hadden, FOEI!!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nog een paar dagen stug doorstemmen dus maar dit gaat wel goedkomen![]()
En Kelly, ziek. Toch niet van de stress van afgelopen zaterdag? Sterkte, beterschap en een kopje warme chocomel op afstand
![]()
Is ze nog in het topic dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nog een paar dagen stug doorstemmen dus maar dit gaat wel goedkomen![]()
En Kelly, ziek. Toch niet van de stress van afgelopen zaterdag? Sterkte, beterschap en een kopje warme chocomel op afstand
![]()
quote:
Ik kan er voor zorgenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:53 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Jij komt ook altijd vlak voor of nadat ik zoiets zeg als:"Wacht maar tot ze online komt" echt online![]()
Ja, jij hebt haar voor op MSN, tover haar eens gauw tevoorschijn!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:43 schreef Mastertje het volgende:
Hmz wordt toch weer een beetje saaiNiks nieuws?
Haha ze is wel online, maar beetje gemeen om de hele tijd lastig te vallen eh?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:44 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ja, jij hebt haar voor op MSN, tover haar eens gauw tevoorschijn!![]()
![]()
"Hey, pssst, hey, ze willen dat je weer op Fok! komt"quote:Op maandag 27 maart 2006 19:45 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Haha ze is wel online, maar beetje gemeen om de hele tijd lastig te vallen eh?![]()
Eensch.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:47 schreef Noir666 het volgende:
[..]
"Hey, pssst, hey, ze willen dat je weer op Fok! komt"![]()
![]()
Nouja, laat haar maar lekker uitzieken dan![]()
Inderdaad, als ik deze grafiek zo bekijk;quote:Op maandag 27 maart 2006 19:47 schreef Noir666 het volgende:
[..]
"Hey, pssst, hey, ze willen dat je weer op Fok! komt"![]()
![]()
Nouja, laat haar maar lekker uitzieken dan![]()
Als straks de Google Idols zijn afgelopen dan moeten ze HEEL gauw met iets vernieuwends komen, anders tyft Stofje deze reeks dicht ( Zie Onz-FB)quote:Op maandag 27 maart 2006 19:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Eensch.
Als straks de Google Idols afgelopen is zullen ze wel meer rust krijgen, hebben ze misschien meer tijd voor ons.
Ik vind trouwens wel dat Pomme ook een keer haar lieflijke neusje mag laten zien hier![]()
Alleen omdat ze in [ONZ] geen reeksen willen, de cultuurbarbarenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:57 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Als straks de Google Idols zijn afgelopen dan moeten ze HEEL gauw met iets vernieuwends komen, anders tyft Stofje deze reeks dicht ( Zie Onz-FB)![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Of we zeggen dat [KEL] een speciaal subforum voor Kelly is, toegang op aanvraag![]()
Ze heeft nu al op bijna alle denkbare manieren bewezen dat zij de echte isquote:Op maandag 27 maart 2006 20:45 schreef Jajong het volgende:
Dit begint nu wel erg treurige vormen aan te nemen, en wie is die PommeKelly, leuke kloon.
Ok dan is ze t wel, maar deze adoratie bullshit gaat te furr gek.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:22 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ze heeft nu al op bijna alle denkbare manieren bewezen dat zij de echte is![]()
Gelukkig is het overtuigen van users zoals u niet haar hoogste prioriteit.![]()
Het is een hype, het hóort 'te furr' te gaanquote:Op maandag 27 maart 2006 21:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ok dan is ze t wel, maar deze adoratie bullshit gaat te furr gek.
Ik betwijfel ook of P&K hier wel posten. Ik denk dat ze alleen meelezen en dubbel liggen van het lachen om al die kansloze figuren hier (quote:Op maandag 27 maart 2006 20:45 schreef Jajong het volgende:
Dit begint nu wel erg treurige vormen aan te nemen, en wie is die PommeKelly, leuke kloon.
Het is echt wel dé Kelly, vraag maar aan een willekeurig persoon die haar op MSN heeftquote:Op maandag 27 maart 2006 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook of P&K hier wel posten. Ik denk dat ze alleen meelezen en dubbel liggen van het lachen om al die kansloze figuren hier (waar ik er zelf 1 van ben )
Waar kan ik reserveren?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:46 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ga morgen 1000 t-shirts en 1000 koffiekoppen laten bedrukken met P&K en vet met winst verkopen op de koningendagmarkt.
Aight aight aigth! Wedden dat jij maaaad winst gaat maken?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:46 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ga morgen 1000 t-shirts en 1000 koffiekoppen laten bedrukken met P&K en vet met winst verkopen op de koningendagmarkt.
hoho ik ben hun managerquote:Op maandag 27 maart 2006 21:46 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hoho ik ben hun manager(zelf aangesteld, maar dat doet er ff nie toe) , ik wil 30% van de winst
![]()
Ja maar jij hoeft niet betaald te worden.. toch? (In iedergeval niet met geld..toch?)quote:Op maandag 27 maart 2006 22:11 schreef Noir666 het volgende:
[..]
!
Dan ben ik de voorzitter van hun fanclub!!![]()
En wederom bereiken we in de adoratie een nieuw dieptepunt
Natuurlijk wel, alle clubleden moeten contributie betalen, en je bent een clublid als je in dit topic post!quote:Op maandag 27 maart 2006 22:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft niet betaald te worden.. toch? (In iedergeval niet met geld..toch?)
![]()
En idd, een nieuw hoogte(lees:diepte)punt![]()
*jaloers isquote:Op maandag 27 maart 2006 22:14 schreef Maisnon het volgende:
Nja, ik heb dr ook op MSN, maar we hebben het gelukkig niet zo veel over googleidols, kan me wel voorstellen dat ze er moe van wordt, vooral dit weekend was het erg
oja, ík heb geen contract gezien hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 22:16 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alle clubleden moeten contributie betalen, en je bent een clublid als je in dit topic post!
Het contract staat in onzichtbare inkt in de OP natuurlijk, ik ben niet helemaal gek hequote:Op maandag 27 maart 2006 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
oja, ík heb geen contract gezien hoorStuur 't ipv naar mij maar meteen door naar m'n jurist
![]()
quote:
oeh *smeert citroen op tft*quote:Op maandag 27 maart 2006 22:19 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Het contract staat in onzichtbare inkt in de OP natuurlijk, ik ben niet helemaal gek he![]()
en sjek die chinees die daar op de achtergrond zit te cs-enquote:Op maandag 27 maart 2006 22:39 schreef GSMboy het volgende:
Waar kan ik die Chinezen hun prutswerk bekijken?
grapefruitsapquote:Op maandag 27 maart 2006 22:39 schreef Mirel het volgende:
Misschien is het grapefruitsap! of sapsap.
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en sjek die chinees die daar op de achtergrond zit te cs-en![]()
Hij doet ook wel eens mee, er is zelfs een topic over hemquote:Op maandag 27 maart 2006 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en sjek die chinees die daar op de achtergrond zit te cs-en![]()
Enige wat ik gehoord heb was in dat interviewquote:Op maandag 27 maart 2006 23:17 schreef p-etr-a het volgende:
Maar waarom wilden ze nou niet bij Jensen? Iemand zei hier dat uitleg daarover op hun site zou komen, maar ik kan het niet vinden dus misschien kan iemand me even inlichten?
Niet speciaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef Badabingea het volgende:
Ze zijn best goed in Engels.
Mooi én slim!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef Badabingea het volgende:
Ze zijn best goed in Engels.
Hmm oké ik had zoiets in dit topic vaag gelezen. Niet meer dan logisch dat ze niet naar Jensen gaan vind ik, maar ik had het toch leuk gevonden om te weten waarom precies niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Enige wat ik gehoord heb was in dat interview
Op z'n minst onkostenvergoeding om naar de studio's te komen..quote:Op maandag 27 maart 2006 23:28 schreef Badabingea het volgende:
Zouden ze er al geld aan verdiend hebben?
Ze zijn helemaal naar geen enkele studio toe gekomen......quote:Op maandag 27 maart 2006 23:30 schreef Roolio het volgende:
[..]
Op z'n minst onkostenvergoeding om naar de studio's te komen..
Dat vind ik dus ook zo overtrokken... Ze doen gymnasium, ik denk dat al hun klasgenoten net zo goed Engels schrijven, want het is nog niet eens spreken. Niets tegen Kelly (die vooral want zij houdt de site bij) of Pomme, want ik vind ze heel erg leuk, maar dit is volgens mij echt niet zo knap!quote:
Iemand hier in huis zei dat ie ze op tv had gezien, maar dat zal dan wel gewoon een stukje van het filmpje zijn geweest. My bad.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:30 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal naar geen enkele studio toe gekomen......
Ja klopt gewoon een stukje uit Respect.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:33 schreef Roolio het volgende:
[..]
Iemand hier in huis zei dat ie ze op tv had gezien, maar dat zal dan wel gewoon een stukje van het filmpje zijn geweest. My bad.
Uitzonderingen heb je altijd. Mijn broertje is ook 15 en die is er, dat weet ik zeker, even goed in. Hij doet de havo.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:39 schreef Roolio het volgende:
Er zijn trouwens heel wat gymnasium meisjes van die leeftijd die heel stuk slechter zijn in Engels hoor.
Ik heb het maar niet meer gevraagd, volgens mij zat er een beetje een lang verhaal achterquote:Op maandag 27 maart 2006 23:17 schreef p-etr-a het volgende:
Maar waarom wilden ze nou niet bij Jensen? Iemand zei hier dat uitleg daarover op hun site zou komen, maar ik kan het niet vinden dus misschien kan iemand me even inlichten?
Hmm oké, zoiets vermoedde ik dus al! Maar misschien komt het nog op de site... Ik hou het in de gaten.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb het maar niet meer gevraagd, volgens mij zat er een beetje een lang verhaal achter
Ze hebben het filmpje voor de grap opgenomen, voor dat er überhaupt google idol was. Ze willen niet dat hun grap zo "uit de hand" gaat lopen. Dat heeft ze eerrrrgens gezegd.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb het maar niet meer gevraagd, volgens mij zat er een beetje een lang verhaal achter
Niet om het een of ander maar het is al ontzettend uit de hand gelopen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ze hebben het filmpje voor de grap opgenomen, voor dat er überhaupt google idol was. Ze willen niet dat hun grap zo "uit de hand" gaat lopen. Dat heeft ze eerrrrgens gezegd.
quote:Selection
Votes
Pomme & Kelly 77% 19,000
Niet nog meerquote:Op maandag 27 maart 2006 23:54 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar het is al ontzettend uit de hand gelopen.
Jensen dom programmaquote:Op maandag 27 maart 2006 23:17 schreef p-etr-a het volgende:
Nog geen cent.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:28 schreef Badabingea het volgende:
Zouden ze er al geld aan verdiend hebben?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:59 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Nog geen cent.
Als we er pop-ups en banners enzo op hadden gezet, hadden we inmiddels al duizenden euro's kunnen verdienen. Maar we willen geen commerciële site ofzo, want het gaat ons niet om het geld, we hebben gewoon lol![]()
![]()
Ja, als je erover nadenkt toch wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon lichtelijk prettig gestoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |