straks krijg je niet eens pomme en kelly vs back dom boysquote:Op maandag 27 maart 2006 13:38 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Kelly regelt volgens mij sowieso alles ( kijk maar eens naar hun site), Pomme zit er een beetje voor spek en bonen bij geloof ik![]()
![]()
Geweldig idee, dat moeten we ze eens voordragen als ze weer in dit topic komen, wordt vast zo'n 'Battle of the Titans'quote:Op maandag 27 maart 2006 13:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
maar gewoon kelly vs pomme (waarbij er meer kelly fans zijn, maar die fans van pomme meer die hard zijn)
Wie is Kelly dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:34 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Check in de OP het gesprek met Giel Beelen eens, mên![]()
![]()
Die met de mooiste stem natuurlijk!quote:
We vragen het haar als ze weer online komt!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:44 schreef Magno het volgende:
Ik gok dat kelly diegene is die het meest aan het woord is
Als Giel aan Pomme vraagt hoe je d'r naam uitspreekt kan je horen wie wie isquote:Op maandag 27 maart 2006 14:44 schreef Magno het volgende:
Ik gok dat kelly diegene is die het meest aan het woord is
Daar ben ik!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:48 schreef Noir666 het volgende:
[..]
We vragen het haar als ze weer online komt!![]()
De echtequote:Op maandag 27 maart 2006 14:52 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Daar ben ik!![]()
Kelly is degene die aan eht begin uitlegt wat Google Idols is.
Jij komt ook altijd vlak voor of nadat ik zoiets zeg als:"Wacht maar tot ze online komt" echt onlinequote:Op maandag 27 maart 2006 14:52 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Daar ben ik!![]()
Kelly is degene die aan eht begin uitlegt wat Google Idols is.
Je kent die filmpjes uit je hoofd.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:36 schreef Falco het volgende:
Je hoort Pomme en Kelly ook lachen in 'Yeah'! Vooral Kelly is duidelijk te horen, wanneer Pomme freaky doet
Uiteraard, dat is een vereiste om in dit topic te mogen postenquote:
Even niet op het momentquote:Op maandag 27 maart 2006 14:53 schreef hp22 het volgende:
[..]
De echte
Jullie zijn toch wel nieuwe filmpjes aan het voorbereiden he?
Heeeeel veeel beterschap gewenst!!! en een driewerfquote:Op maandag 27 maart 2006 14:56 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Even niet op het moment
Ik ben ziek thuis,
Dankje !!!!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:58 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Heeeeel veeel beterschap gewenst!!! en een driewerfvoor jullie! (nogmaals....)
Ah, nu kunnen we weer een deel vullen met beterschapswensen!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:56 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Even niet op het moment
Ik ben ziek thuis, ben uiteindelijk op het Fok-forum beland heb uiteiiiiindelijk zelfs nog een stripje bewerkt.
![]()
Staat ook ergens op zo'n topic. XD
beterschapquote:Op maandag 27 maart 2006 15:00 schreef Noir666 het volgende:
Voordat iedereen beterschap heeft gewenst zijn we weer een topic verder
achja
BETERSCHAAAAAP!!!!!![]()
![]()
![]()
Edit: en Daaaag!![]()
Kan Pomme dan niet eens wat postenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:00 schreef PommeKelly het volgende:
Hahaha![]()
Maarja ik moet dus weer gaan ..![]()
Doei!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |