Maar de echte goede snuffelaars komen daar wel achter.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:52 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Kleur band zeg ik niet - dan kun je via mijn karatebond achter mijn achternaam komen.![]()
Mijn karatebond zeg ik daarom ook niet.![]()
![]()
IK BEN KELLY!quote:
Ik deed het zo, wel beetje gefuck maarja,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:52 schreef SeLang het volgende:
Welke software gebruiken jullie voor die bewegende icoontjes ?
Ik dacht dat ik je laatst zonder tag zag.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:49 schreef Nolius het volgende:
Que?
Je bent waarschijnlijk een haakje vergeten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:52 schreef Noir666 het volgende:
Hmm, ik heb geprobeerd aan alle verzoekjes m.b.t. tot de OP te voldoen, alleen is er nu iets helemaal misgegaan met het onderste gedeelte, want alles linkt naar de 'Toxic' video, en ik zie hier geen duidelijke oorzaak voor![]()
Achja, dat moet dan maar
Ja, net zoals jullie achter allerlei picturetrails, mijn deviantART-account en onze profielensites zijn gekomen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar de echte goede snuffelaars komen daar wel achter.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:40 schreef Svensational het volgende:
Ik heet nog steeds geen svensationeel.
Zeg, hebben jullie / jij zin om maandag even aan de telefoon te komen op de radio?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:53 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
IK BEN KELLY!![]()
En nu is het gewoon een kwestie van vertrouwen.![]()
Zou kunnen. Ik ben uit de crew gestapt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je laatst zonder tag zag.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zeg, hebben jullie / jij zin om maandag even aan de telefoon te komen op de radio?
Dat hoeft echt niet hoor. Het is niet dat we daar rare dingen mee gaan doen, het leek ons gewoon leuk om wat meer over jou te weten te komen. We zijn geen kansloze stalkers hoor die de hele dag achter de PC zitten om alles over jou op te zoeken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:55 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ja, net zoals jullie achter allerlei picturetrails, mijn deviantART-account en onze profielensites zijn gekomen.Die ik overigens daarna maar even snel verwijderd heb
![]()
Maar .. hebben jullie dan niks beters te doen dan de hele dag ons overal-proberen-op-te-zoeken-en-zo?![]()
Dat was overigens niet lullig bedoelt want ik vind al jullie reacties echt top!![]()
![]()
Ja, het is nu helemaal goedquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk een haakje vergeten.
Maar je hebt nog steeds een tagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik ben uit de crew gestapt.
Ik zou het best willen, maar ik moet even overleggen met mijn wederhelft.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zeg, hebben jullie / jij zin om maandag even aan de telefoon te komen op de radio?
Kun je dat zeggen over iedereen hier?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
We zijn geen kansloze stalkers hoor die de hele dag achter de PC zitten om alles over jou op te zoeken.![]()
![]()
Waarom ben jij dan de enige die zo'n beetje 24/7 in dit topic zitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet hoor. Het is niet dat we daar rare dingen mee gaan doen, het leek ons gewoon leuk om wat meer over jou te weten te komen. We zijn geen kansloze stalkers hoor die de hele dag achter de PC zitten om alles over jou op te zoeken.![]()
![]()
Doe nou niet. Dat vindt Kelly niet leuk.quote:
Ja. Oke.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:59 schreef Magno het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan de enige die zo'n beetje 24/7 in dit topic zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |