Yupquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:34 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Klopt het dat jij karate doet? (shotokan) ?
Serenity is wel een uiterst puike film trouwensquote:
Idd! \o/ Heb je de series ook? Zijn er een stuk of tien, kweetniet of je usenet hebt, kan ze wel uppen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Serenity is wel een uiterst puike film trouwens![]()
't valt jou ook al opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:34 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hypocriet.
Sinds die PommeKelly in dit topic is doen jullie opeens strontbraaf.
Ben niet hypocriet, ik maak alleen een grapje.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:34 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hypocriet.
Sinds die PommeKelly in dit topic is doen jullie opeens strontbraaf.
MrBean... need I say morequote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:40 schreef Magno het volgende:
Woei, pomme en kelly ook in dit topic? Super!(overigens heb ik het vorige deel half gemist
)
Kelly: De films die jij als favoriete films hebt, zijn allemaal leuk hoorEn jouw favo drankje... safari-cola... is dat lekker?:P nog nooit gehad :\ EEEEN, je kan heel goed tekenen!
En Pomme: Hoooi
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:40 schreef Svensational het volgende:
Ik heet nog steeds geen svensationeel.
tering.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is Pomme trouwens voor een aparte naam? Is dat Fries?
Euh, safari-cola is best lekker, maar ik ben echt geen zuiperd ofzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:40 schreef Magno het volgende:
Woei, pomme en kelly ook in dit topic? Super!(overigens heb ik het vorige deel half gemist
)
Kelly: De films die jij als favoriete films hebt, zijn allemaal leuk hoorEn jouw favo drankje... safari-cola... is dat lekker?:P nog nooit gehad :\ EEEEN, je kan heel goed tekenen!
En Pomme: Hoooi
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:37 schreef Noir666 het volgende:
Zo, de grootste schade van de ramp die voor OP moest doorgaan is opgeruimd, maar suggesties over dingen die ik ben vergeten zijn welkom![]()
Dat is die lieve user met dat smurfje in z'n avatarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:42 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
MrBean ?!
Hoe kom je daar nou bij![]()
Je hebt nog steeds geen avatar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:42 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
MrBean ?!
Hoe kom je daar nou bij![]()
Ik zet 10 euro op 14 topicsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:44 schreef Prior het volgende:
'k ben benieuwd hoe lang deze hype zal aanhouden
Hmm, das waarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen avatar.
Te veel naar Giel Beelen geluisterd?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:26 schreef PommeKelly het volgende:
Hiep hoi.
Nou, hup danquote:
alsof het zo'n dagelijkse naam isquote:
Jouw tagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Te veel naar Giel Beelen geluisterd?
Dankjewellllquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:45 schreef Magno het volgende:
Toch wel warme chocomel he?.. (en je hoeft geen zuiperd te zijn om een drankje lekker te vinden toch?
... ik vind kauwgombal ook lekker (Jus D'orange, blue curacao, pisang en feigling)... maar drink het bijna nooit)
Komen jullie btw nog met nieuwe liedjes?![]()
En nog een vraagje, is er al wat bekend over dat interview met LA Times? Of welk ander interview dan ook
*Super Fan*
Ik zou haar dan weleens een super geile goedemorgen willen horen uitspreken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zegt Giel dat ook dan? Wist ik niet!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jullie site check ik elke dag... dus dat zal ik wel merken danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:47 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dankjewellll!!
Interview LA Times - daar is ze nog steeds mee bezig.We posten het wel op de site als het gepubliceerd wordt ^^
Nieuwe liedjes, geen idee, zijn we veel te druk voor met vanalles (behalve vandaag, aangezien ik nu op het Fok-forum zit)
Ja, echt al heel langquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:48 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Zegt Giel dat ook dan? Wist ik niet!![]()
Ja. Dat kan ik beamen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
Que?
Maar PommeKelly is dus de echte Pomme en / of Kelly?
ik doelde op pomme, frans en appel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
alsof het zo'n dagelijkse naam is
Welke kleurband (kyu) heb jequote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:34 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Klopt het dat jij karate doet? (shotokan) ?
nolius fix deze dames ff voor fokradio!quote:
Goe idee, stormlooptopic trouwnsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nolius fix deze dames ff voor fokradio!
Kleur band zeg ik niet - dan kun je via mijn karatebond achter mijn achternaam komen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:50 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Welke kleurband (kyu) heb jeen doe je welleens mee aan wedstrijden, ofzo NKV, JKA e.d.
![]()
Ow ja, da's opzich wel leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nolius fix deze dames ff voor fokradio!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |